Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben

forrás Prim Online, 2011. szeptember 14. 14:38

A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) idén másodszor, széleskörű szakmai együttműködéssel rendezi meg Magyarországon a call center iparág nemzetközi szinten is kiemelkedő kiállítását, a Budapest Callingot. Az október 18-19-án sorra kerülő szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba.

A közvetlen ügyfélkiszolgálás, a call centerek egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében, az ehhez kapcsolódó iparág pedig az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely jelenleg Magyarországon közel 60-65 ezer embert foglalkoztat. Az iparág meghatározó szakmai szervezete, a Humán Erőforrás Alapítvány ehhez kapcsolódóan idén másodszorra szervez nemzetközi szakkiállítást Budapesten. A Budapest Calling (budapestcalling.hu) a régió legkiemelkedőbb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról.

A legjobb külföldi gyakorlatok a call center iparágban

A kiállítás egyik célja idén a legújabb kihívásoknak és trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok bemutatása. A II. Budapest Calling gyémánt fokozatú támogatója, a Magyar Telekom jóvoltából a rendezvényt Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitja meg, aki a legjobb nemzetközi gyakorlatokat ismertető szimpóziumon is előadást tart.
Kiállítóként vesz részt a rendezvényen a Magyar Telekom leányvállalata, a KFKI Rendszerintegrációs Zrt., amelynek portfoliójában kiemelt szerepet játszik az optimális contact center megoldás kiválasztása és az ügyfelek IT környezetébe illesztése.

Innovatív magyar fejlesztések
Az idei kiállítás külön szimpóziumot szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, és bemutatja, hogy milyen, a külföldi piacokon is versenyképes újításokat kínálnak a magyar vállalkozások a call centerek fejlesztéséhez, hatékonyságuk növeléséhez. A kiállításon bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is. A Voice Miner nemzetközi szinten is újszerű és egyedülálló rendszer, amely mesterséges intelligencia alkalmazásával felismeri a telefonbeszélgetés során megjelenő érzelmeket, és az adatokból automatikusan üzletfejlesztési célú elemzéseket készít.

Kulcsszavak: kiállítás call center

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül

A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron. 

2024. március 28. 13:27

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05