Budapest Calling: Nemzetközi call center szakkiállítás októberben

forrás Prim Online, 2011. szeptember 14. 14:38

A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) idén másodszor, széleskörű szakmai együttműködéssel rendezi meg Magyarországon a call center iparág nemzetközi szinten is kiemelkedő kiállítását, a Budapest Callingot. Az október 18-19-án sorra kerülő szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba.

A közvetlen ügyfélkiszolgálás, a call centerek egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében, az ehhez kapcsolódó iparág pedig az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely jelenleg Magyarországon közel 60-65 ezer embert foglalkoztat. Az iparág meghatározó szakmai szervezete, a Humán Erőforrás Alapítvány ehhez kapcsolódóan idén másodszorra szervez nemzetközi szakkiállítást Budapesten. A Budapest Calling (budapestcalling.hu) a régió legkiemelkedőbb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról.

A legjobb külföldi gyakorlatok a call center iparágban

A kiállítás egyik célja idén a legújabb kihívásoknak és trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok bemutatása. A II. Budapest Calling gyémánt fokozatú támogatója, a Magyar Telekom jóvoltából a rendezvényt Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitja meg, aki a legjobb nemzetközi gyakorlatokat ismertető szimpóziumon is előadást tart.
Kiállítóként vesz részt a rendezvényen a Magyar Telekom leányvállalata, a KFKI Rendszerintegrációs Zrt., amelynek portfoliójában kiemelt szerepet játszik az optimális contact center megoldás kiválasztása és az ügyfelek IT környezetébe illesztése.

Innovatív magyar fejlesztések
Az idei kiállítás külön szimpóziumot szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, és bemutatja, hogy milyen, a külföldi piacokon is versenyképes újításokat kínálnak a magyar vállalkozások a call centerek fejlesztéséhez, hatékonyságuk növeléséhez. A kiállításon bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is. A Voice Miner nemzetközi szinten is újszerű és egyedülálló rendszer, amely mesterséges intelligencia alkalmazásával felismeri a telefonbeszélgetés során megjelenő érzelmeket, és az adatokból automatikusan üzletfejlesztési célú elemzéseket készít.

Kulcsszavak: kiállítás call center

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra lehet pályázni az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyre

A Magyar Innovációs Szövetség 2019. október 21-én, az ELTE-n, 29. alkalommal hirdette meg középiskolások számára, az Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Versenyt az Emberi Erőforrások Minisztériuma, az Innovációs és Technológiai Minisztérium és az M5 Csatorna közreműködésével, a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásával, az NKFI Alapból.

2019. október 23. 10:29

Merre tart a Machine to Machine (M2M) technológia?

2001-ben a GPRS technológia nyitotta meg a kaput a gépek közötti kommunikáció, azaz az M2M megoldások értelmes alkalmazása előtt. Mára milliós nagyságrendben kommunikálnak gépek egymás között a magyarországi mobilhálózatokon. Az M2M megoldásokra mind üzleti mind lakossági oldalon erősödik az igény, az ötödik generációs (5G) mobilhálózatok pedig a 2001-es induláshoz hasonló mérföldkövet jelenthetnek az M2M megoldások elterjedésében. A felhasználási trendeket a nagy gyártók – mint például a Google vagy az Amazon – platformjaival való kompatibilitás határozhatja meg.

2019. október 23. 09:11

Cél a káros digitális tartalmak csökkentése

A mai napon ünnepélyes keretek között együttműködési megállapodást kötött a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ), a Belügyminisztérium és az Országos Rendőr-főkapitányság.

2019. október 22. 18:19

Fullon pörög a Kingston új KC600 SSD-je

Kingston Digital Europe Co LLP bemutatta az asztali PC és notebook-feladatokhoz tervezett, 2,5″-os KC600 SSD-t, amely teljes kapacitás-kihasználtsággal növeli a számítógépek teljesítményét. A KC600 meghajtót gyors reagálásra optimalizálták, rendkívüli indulási, betöltési és átviteli sebességgel. Komplett biztonsági csomaggal, azon belül 256 bites AES-XTS hardveralapú titkosítással, TCG Opal 2.0 és eDrive megoldásokkal védi a felhasználói adatokat. 

2019. október 22. 16:40

A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására

A mobiltelefonok ma már sokkal többet jelentenek a felhasználók számára egyszerű kommunikációs eszköznél. A Samsung nemzetközi kutatása alapján az európai emberek erősen kötődnek a készülékükhöz és tartanak akkumulátorának lemerülésétől. Ilyen helyzetben a válaszadók 35 százaléka a pénznél is jobban örülne a felajánlott töltésnek.  

2019. október 22. 15:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37
online sportfogadás