Interaktív médiaalkalmazás a durva bánásmód ellen
A Facebook és a Time Warner Inc. vállalat elindította a „Közös erővel a durva bánásmód ellen” interaktív médiaalkalmazását, amelyen keresztül bárki – tanárok, szülők és diákok – személyesen is elkötelezheti magát a durva bánásmód elleni küzdelem mellett, és másokat is meghívhatnak, hogy csatlakozzanak e kezdeményezéshez.A Facebook, a CNN, a Cartoon Network és a Time Inc. minden eszközt bevetnek annak érdekében, hogy az alkalmazást minél hatékonyabban népszerűsítsék több százmillió fős közönségük körében. A kezdeményezéshez a mai napig több mint 110 ezren csatlakoztak.
A két vállalat az alkalmazás elindítása mellett a CNN-en futó Anderson Cooper 360° műsor keretében speciális, a témába vágó különkiadással is jelentkezik, immár másodjára. A műsornak, amely október 9-én, vasárnap, este 20:00 órakor lesz látható, a New Jersey-beli Rutgers Egyetem ad otthont. A műsor házigazdája, Anderson Cooper, aki már számos, erőszakos cselekményről szóló történetet osztott meg a nézőkkel, most teljesen új megvilágításba helyezi az iskolai verekedés és durva bánásmód okait. A diákokkal, családtagokkal és szakértőkkel folytatott beszélgetések során azt próbálja kideríteni, hogy a felvilágosítás és a szabályozás terén tett lépések, illetve a kiemelt médiafigyelem segített-e az elmúlt év során a durva bánásmód elterjedtségének visszaszorításában.
Számos híresség – köztük Selena Gomez és Enrique Iglesias, továbbá CJ Manigo, Ali Sepasyar és Jackson Rogow, a Cartoon Network Egyesült Államok-beli „Dude, What Would Happen” c. műsorának házigazdái – az elsők között tett hivatalosan fogadalmat, hogy felemelik a hangjukat a durva bánásmód ellen, és másokat is arra kértek, hogy kövessék a példájukat. Ezek a közismert emberek saját tapasztalataikat is megosztják azzal kapcsolatban, hogy ők hogyan léptek fel – sikeresen vagy sikertelenül – a durva bánásmód ellen, és elmondják, reményeik szerint mit hoz majd a jövő ezen a téren.
„A Közös erővel a durva bánásmód ellen alkalmazás alapgondolata az volt, hogy a diákok, tanárok és szülők maguk is felléphetnek a durva bánásmód ellen, ha felemelik a hangjukat, amikor ilyet tapasztalnak” – magyarázza Marne Levine, a Facebook globális közönségkapcsolati aligazgatója. „A kampánnyal a gyermekek biztonsága melletti töretlen elkötelezettségünket is ki szeretnénk fejezni. A Time Warnerrel való együttműködéstől azt reméljük, hogy több millió embert ösztönözhetünk a durva bánásmóddal szembeni aktív fellépésre.”
„A Közös erővel a durva bánásmód ellen alkalmazás mai bemutatása azon projektjeink sorába illeszkedik, amelyek ezzel az alapvető fontosságú kérdéssel foglalkoznak" – teszi hozzá Stuart Snyder, a Cartoon Network elnöke és vezérigazgatója. „A Time Warnernél dolgozó partnereink nevében is elmondhatom, nagyon büszkék vagyunk a két vállalat e téren elért közös eredményeire és mindazokra az erőfeszítésekre, amelyeket azért tettünk, hogy a gyerekek és a szülők számára lehetőséget teremtsünk a durva bánásmód és megfélemlítés elleni hatékony fellépésre.”
Kapcsolódó cikkek
- Y Magazin: iPad-férfimagazint indít a Sanoma
- Orosz elnökválasztás - Szexuális töltetű Putyin-reklámok a neten
- Elhunyt Andrew Breitbart amerikai konzervatív blogger
- Twitter és Facebook nélküli böjtölést tanácsolt egy olasz pap
- Február végétől megújul a Sulinet portál
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Így neteztünk 2011-ben
- Az internet szabadságáért tüntettek Budapesten
- Fizetőssé teszi internetes tartalmait a jövőben a Neue Zürcher Zeitung
- Felháborodás fogadja a twitteres cenzúrát - Üres címlap, digitálisan (2. rész)
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.