Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása

forrás Prim Online, 2011. október 18. 14:10

Ma megnyílt a második Budapest Calling – Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én rendezett szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba. 

Megnyílt a második Budapest CallingA Budapest Calling a régió legnagyobb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról. Az érdeklődők több mint harminc standon tekinthetik meg a mai call centerek hatékony működését elősegítő tudást. A látogatók többet megtudhatnak a több kommunikációs csatornát kezelő megoldásokról, a cloud computing technológia ügyfélszolgálati felhasználhatóságáról, vagy arról, hogyan integrálhatóak a közösségi hálózatok az ügyfélszolgálati munkába.

 

A kiállítást Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitotta meg: „A Deutsche Telekom örömmel támogatja a Budapest Callingot – a régióban Magyarország egyfajta modellként szolgál az ügyfélszolgálati szektorban, hiszen a szolgáltatás minősége híresen magas színvonalú.” Uwe Schulz szerint a telekommunikáció és ügyfélszolgáltatás hihetetlen fejlődésen ment keresztül az utóbbi évtizedekben: „A fejlesztéseknek lépést kell tartania a fokozódó ügyfélelvárásokkal. Ez megmutatkozik a technológiai újításokban és az ügyfélszolgálati tevékenység folyamatos megújulásában is. A Telekom számára az emberi tényező mindig elsődleges fontosságú volt, ebben pedig központi szerepet játszanak a call centeres munkatársak, akik nem csupán hívásokat fogadnak, hanem témájuk szakértőjeként folyamatosan problémákat oldanak meg. Ez a kiállítás remek fórum arra, hogy a résztvevők megismerjék a legérdekesebb ügyfélszolgálati megoldásokat.”

 

A főváros részéről dr. Bán Tamás, a Budapesti Városüzemeltetési Központ vezérigazgatója mondott megnyitó beszédet: „Budapest büszke rá, hogy egy ilyen jelentőségű rendezvényt láthat vendégül. A főváros tulajdonosként és közszolgáltatóként szintén állandó kapcsolatban van az ügyfelekkel, akik a más területeken megszokott magas színvonalú ügyfélkiszolgálást várják a fővárosi szolgáltatóktól is. Hosszabb távú célunk az, hogy közműcégeink közös ügyfélszolgálati rendszerben legyenek elérhetők, amelynek első lépése egy közös ügyfélszolgálati iroda létrehozása lesz a közeljövőben. A magas színvonal biztosítása tehát prioritás számunkra is, ez a szakkiállítás pedig remek alkalmat kínál a legjobb gyakorlatok megismerésére.”

 

A rendezvény szervezője, a Humán Erőforrás Alapítvány nevében Tóth Éva Mária, a HEA kuratóriumának elnöke és dr. Tóth Zsolt, a HEA kuratóriumának tagja köszöntötte a résztvevőket. Beszédében dr. Tóth Zsolt méltatta a második kiállítás létrejöttéhez szükséges szakmai együttműködést. „A call center szakma rendkívül nagy potenciállal rendelkezik Magyarországon, az iparág még a válságban is képes volt növekedést produkálni. Örömmel tölt el, hogy a szakmában tevékenykedő valamennyi jelentős szereplő fontosnak érzi ezt a kezdeményezést, és képviselteti magát a rendezvényen.”

 

A kiállításon bemutatkoznak a legújabb trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok. Az ehhez kapcsolódó előadásokon Uwe Schulz az ügyfélkapcsolatok folyamatos fejlődéséről, Daniel Burian, az Oracle CRM Sales Consulting Senior Managere pedig a modern ügyfélkapcsolati menedzsment új kihívásairól és megoldásairól beszélt.

 

Az idei kiállítás kiemelt figyelmet szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, a magyar vállalkozások külföldi piacokon is versenyképes újításainak. Bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is.

 

A Budapest Calling kiállítóinak tevékenységével, fejlesztéseivel többféleképpen is megismerkedhetnek az érdeklődők. A kiállítók 45 perces előadások keretében beszélnek munkájukról a kiállítás két napja folyamán. Óránként magyar és angol nyelvű study tourok indulnak, amelyek során egy-egy vállalatvezető, szakember szubjektív tematikus ismertetőt tart a látogatóknak a számára legizgalmasabb újdonságokról. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Több millió termék egyetlen webáruházban

A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.

2019. október 15. 18:42

Virtuális valóság – Egy új valóság a turizmus ágazatban?

Az utóbbi évek technológiai és kereskedelmi fejlesztései következtében egyre időszerűbb kérdés, hogy vajon a virtuális valóság (virtual reality, VR) milyen hatással lesz a különböző iparágakra. Az utazási ágazat esetében például az előrejelzések rendkívül széles palettáját látjuk: a divatos technológiai fogástól az iparág létét veszélyeztető fenyegetésig terjed a spektrum. 

2019. október 15. 16:59

Az EIT megerősíti a kreatív és kulturális ágazatokat

Az európai kreatív és kulturális ágazatok megerősítését jelentik be az INNOVEIT-en, az Európai Innovációs és Technológiai Intézet éves fórumán. Az innovátorok összefognak a vállalkozókkal, a befektetőkkel és a politikai vezetőkkel, hogy legyőzzék a társadalmi kihívásokat és új munkahelyeket teremtsenek Európában.  

2019. október 15. 12:50

Néhány szektorban csökkenni kezdett a munkaerőhiány

A munkaerőpiacon megjelent új hirdetések, és az állásra jelentkezések számai arra utalnak, hogy egyes szektorokban az eddig jellemző munkaerőhiány csökkenni kezdett – derül ki a Profession.hu harmadik negyedéves összeállításából. Emellett jól látható, hogy a nyári szezonban a vendéglátásé volt a főszerep; megugrott az álláshirdetések száma és az ígért jövedelmek szintje is.

2019. október 15. 11:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás