A legjobb call centereket díjazták

MTI Sajtóadatbank, 2011. október 22. 11:27

Az MKB Bank, az Allianz Hungária Zrt., a Vodafone és a Fővárosi Közterület Fenntartó Zrt. kapta az idén a legjobb call center díját, a "Kiváló Call Center" címet a különféle kategóriákban - közölte a díjat alapító GfK Hungária Piackutató Intézet.

A díjakat a héten megrendezett "Budapest Calling" című nemzetközi szakkiállításon adták át. 
 
A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) szervezésében megvalósuló, kétnapos Nemzetközi Call Center Szakkiállításon a több mint 30 kiállító standjánál ezernél is több látogató fordult meg - áll az alapítvány MTI-hez eljuttatott közleményében. 
 
A HEA hangsúlyozza, hogy az ügyfélszolgálati iparág közvetlenül mintegy 130-140 ezer embernek biztosít állást, nem számítva az iparág beszállítóinál és partnereinél teremtett munkahelyeket. Call centerekben 65-70 ezren dolgoznak, körülbelül ugyanennyien ügyfél-támogatási területen és személyes ügyfélszolgálatokon - köztük olyanok is, akik más jellegű munkahelyeken bizonyos adottságaik miatt nem tudnának elhelyezkedni - olvasható a közleményben. Kiemelik, hogy ezzel az ügyfélkapcsolati szakma közel négy százalékkal járul hozzá a teljes magyar foglalkoztatottsághoz.
 
A szektor a válság alatt is megőrizte munkaadó potenciálját, és a vállalatok belső működésében is egyre nagyobb szerepet kap. A közlemény idézi Daniel Buriant, az Oracle CRM Sales Consulting senior managerét, aki szerint komoly szemléletváltozás történt az elmúlt években: a contact center már nem kötelező "költségtemetőként" él a vezetők fejében, hanem komoly bevételt termelő részlegként, amelybe érdemes befektetni.
 
A szervező GfK Hungária által 2010-ben útjára indított verseny azért jött létre, hogy a résztvevők bizonyíthassák, sokat tesznek az ügyfélélmény növelésért. A megmérettetés - amelynek keretében közel 4.500 hívással több mint 200.000 kérdést dolgoztak fel - célja a Magyarországon lakossági szolgáltatást nyújtó telefonos ügyfélszolgálatok teljesítményének összehasonlítása.
Kulcsszavak: call center

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ingyenesen letölthető közösségimédia-kisokost adott ki a Neumann Társaság

Már a lájkolást is tanulni lehet: a Neumann Társaság ingyenesen elérhetővé tette nemrég bevezetett új, a közösségi média tudatos használatát célzó ECDL vizsgamoduljának alapjául szolgáló ismereteket tartalmazó kisokosát. A pdf formátumban letölthető kiadvány tíz, manapság népszerű közösségi szolgáltatás működésébe enged betekintést a Facebooktól a podcastokig. 

2019. október 19. 10:46

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás