Ország Boltja: Ismét elindult Magyarország legnagyobb webáruház versenye

forrás Prim Online, 2012. július 17. 10:15

A hazai internetes kereskedelem versenyén a webáruházak minőségi és népszerűségi kategóriákban indulhatnak. Az Ország Boltja verseny kezdeményezője, az Árukereső.hu fontosnak tartja évről évre bemutatni a minőségi webáruházakat és a magyar online piactér töretlen fejlődését. Idén a verseny kezdetekor több mint 150 bolt indult el az Ország Boltja címért.

A verseny célja, hogy az internetes közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével megtalálja a legnépszerűbb, valamint a legjobb minőségű webshopokat. A verseny nyitott, a részvétel minden magyar internetes bolt számára ingyenes.

Az Ország Boltja versenyben résztvevő webshopokra 2012. július 16-tól október 8-ig lehet szavazni. A Minőségi kategóriában induló boltokra azok szavazhatnak, akik az adott időszakban valóban vásárolnak az adott webáruházban, majd kitöltenek egy kérdőívet, melyben értékelik a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást, stb. Az ő értékeléseik összesítése alapján kerülnek ki a kategória győztesei. Népszerűségi kategóriában bárki szavazhat a www.orszagboltja.hu oldalon a kedvenc webáruházára. Az internetes áruházak szintén a www.orszagboltja.hu oldalon tudnak regisztrálnia versenyre!

2011-ben a versenyen közel 500 webáruház indult el. Az Ország Boltja tavalyi díjátadó gáláján Dr. Szöllősi László a Nemzetgazdasági Minisztérium belgazdaságért felelős helyettes-államtitkára és Simon Gábor, az Országgyűlés Fogyasztóvédelmi Bizottságának elnöke méltatta a versenyt, a magyar e-kereskedelem fejlődését, a kezdeményezés jótékony hatását, valamint kiemelték, hogy a megmérettetés különlegesen hasznos fogyasztóvédelmi szempontból, hisz maga a fogyasztó részletes értékelésein alapult.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53

Rekordbevétel az LG-nél

2019. július 30. 17:03
online sportfogadás