A Cyberoam a világon elsőként nyerte el a nemzetközi ISO 20000 minősítést

forrás: Prím Online, 2013. március 12. 16:48

A Cyberoam, a világon elsőként, nemzetközi ISO 20000:2011 minősítést szerzett. A minősítésben – melyet az angliai Det Norske Veritas (DNV) Ltd állított ki – elismerik a Cyberoam Global Support Management Centre (GSMC) értékesítés utáni termék- és technikai segítségnyújtását, támogatását. 

A Cyberoam az első hálózatbiztonsági és egyedüli UTM szereplőként elnyerte az ISO 20000 tanúsítványt. Ez bizonyítja, hogy a GSMC biztosítani tudja a rendszerek kívánt egységét és nyomon követhetőségét, valamint emellett magas szintű élményt és kiváló technikai támogatást is nyújt az ügyfeleknek. Az ISO 20000 értékelés fókuszterületei a következők: szolgáltatás-menedzsment rendszer kialakítása, bevezetése, működtetése, a rendszer figyelemmel kísérése, átvizsgálása, karbantartása, fejlesztése, valamint a PDCA ciklus biztosításának szigorú betartása.

A radikális IT trendek, mint például a „nagy adatmennyiség”, a mobil vállalkozások, a cloud rendszerek és a közösségi médián alapuló fejlesztések ráébresztették a vállalatokat arra, hogy a hálózati biztonsági rendszerek rendkívüli fontossággal bírnak az IT infrastruktúrák védelmének szempontjából. A vállalatok ezért szélesebb körű támogatást várnak a hálózati biztonságot nyújtó gyártóktól, miközben a technikai- és terméktámogatás a felhasználói élmény szempontjából is igen fontos szerepet játszik.

 

„Nagyon örülünk ennek a kitűntetésnek. Tisztában vagyunk azzal, hogy egyre több szervezet, méretüktől és üzleti jellegüktől függetlenül, erősebbé és ellenállóbbá szeretné tenni hálózati biztonsági rendszerét. Ez az a rendszer, melynek a legerősebb kapcsolatokkal kell rendelkeznie az informatikai infrastruktúrában, miközben a folyamatos technikai támogatás kihívásainak is meg kell felelnie. Örülök, hogy sikerül eleget tennünk ügyfeleink elvárásainak a megfelelő rugalmasság biztosításával. Büszkék vagyunk arra, hogy a Global Support Management Centre kitűnő munkáját elismerték, és a Cyberoam megkapta a nemzetközi ISO 20000:2011 minősítést” – mondta Harish Chib, a Cyberoam Technologies senior alelnöke.

 

A ISO 20000:2011 minősítést az IT szolgáltatások világában a nemzetközi „gold standard”-ként tartják számon; ez a minősítés bizonyítja, hogy egy szervezet IT szolgáltatás-menedzsment rendszere megfelel a nemzetközileg elismert szabványnak. A minősítéshez tartozó akkreditációs és tanúsítvány testületeket a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet (International Organization for Standardization = ISO) kezeli és tartja fent. 

 

„Az SLA alapú technikai terméktámogatás stratégiai szempontból egyre fontosabbá válik az értékesítés utáni folyamatokban, ez a standard fontos mérce a nemzetközi IT iparágban. A Cyberoam GSMC az értékesítés utáni technikai szolgáltatások támogatása terén megfelelt a ISO 20000:2011 követelményeinek, így megkapta a nemzetközi tanúsítványt.” – tette hozzá Sanat Kumar Chattopadhyay, a DNV vezető auditora, amikor a Cyberoam GSMC csapatát dicsérte.

 

Egyre több vállalat törekszik arra, hogy hatékony támogatási rendszert dolgozzon ki az IT szolgáltatásaikhoz, és így elnyerje a nemzetközi tanúsítványt, mellyel még jobban hozzájárulhatnak az üzleti és felhasználói bizalom kialakulásához, és növelhetik a partner szervezetek iránti érzékenységét. A Cyberoam GSMC folyamatosan ellenőrzi és értékeli a műszaki és minőségbiztosítási paraméterek szerint az ügyfelek visszajelzéseit, és ezek alapján alakítja ki támogatási stratégiáit, így nyújtva teljes körű támogatási szolgáltatást ingyenes hívások, chat és e-mail formájában. Továbbá a gyorsabb és gördülékenyebb ügyfélszolgálat érdekében a Cyberoam GSMC jól meghatározott, a műszaki hozzáértést figyelembe vevő támogatási szintek szerint különítette el munkacsoportjait. 

 

Ez az eredmény megerősíti a Cyberoam vezető szerepét a hálózati biztonsági rendszerek körében, hiszen a vásárlói élményhez nagyban hozzájárul az értékesítés utáni ügyfélkezelés, támogatás, melyben a Cyberoam a nemzetközi szabvány szerint is az élen jár. 

 

Kulcsszavak: IT Cyberoam ISO Sicontact

Biztonságtechnika ROVAT TOVÁBBI HÍREI

7 biztonsági tipp a mobilunk és az adataink védelméhez

Az elmúlt napokban komoly zűrzavart, több esetben anyagi kárt is okoztak a tömegesen kiküldött, csomag érkezéséről szóló csaló SMS-ek. Az incidens ráirányította a figyelmet arra, hogy az okostelefonok esetében is kulcsfontosságú, hogy gondoskodjunk a megfelelő védelemről, épp úgy, mint a Windows és más rendszereken. Mik azok az óvintézkedések, amelyeket érdemes betartani a készülékünk, illetve a rajta tárolt személyes és banki adataink védelme érdekében?  

2021. április 15. 15:37

Miért esünk könnyen áldozatul az SMS csalásoknak?

Egy új csalássorozat terjed hazánkban, amely a járvány és a korlátozó intézkedések hatására egyre népszerűbb házhozszállítást igyekszik kihasználni. A koronavírus járvánnyal kapcsolatban a biztonsági szakemberek már többször említették, hogy a kiberbűnözők nagyon kreatív módon igyekeznek kihasználni az aktuális híreket, körülményeket. Nincs ez másképp most sem: az elmúlt napokban a webshopos vásárlások számának növekedéséhez igazodva futárszolgálatok nevében küldenek üzeneteket a csalók. 

2021. március 26. 12:14

Több ezer levelezőszerver ostrom alatt

Az ESET kutatói több mint tíz különféle Advanced Persistent Threat (APT), vagyis fejlett és tartós fenyegetést jelentő csoportról számoltak be, akik a legújabb Microsoft Exchange biztonsági réseit használják ki a levelezőszerverek támadásához. Az ESET több mint 5000 olyan levelezőszervert azonosított, melyek érintettek ebben a kártékony tevékenységben. A támadások vállalkozások és kormányzatok szervereit érintik világszerte – köztük több olyan nagynevű szervezettel, mint például az Európai Bankhatóság. Ebből következik, hogy a fenyegetés nem korlátozódik a Microsoft által korábban jelentett Hafnium csoportra.

2021. március 18. 09:56

Felhőalapú biztonsági csomagokkal bővült az ESET megújult üzleti portfoliója

A 2020-as események katalizátorként működve minden eddiginél fontosabbá tették az amúgy is egyre népszerűbb felhőalapú szemléletet az üzleti világban. A vállalatoknak olyan védelmi szoftverre van szükségük, amely illeszkedik ehhez a stratégiai törekvéshez. A változásokra reagálva az IT biztonsági megoldásokat fejlesztő ESET kialakította új felhőalapú üzleti portfolióját, amely rugalmas és testreszabható megoldásként segít megfelelni 2021 biztonsági kihívásainak, a kis irodáktól kezdve egészen a legnagyobb vállalatokig.

2021. március 1. 13:24

Legyen minden nap a biztonságos internet napja!

Ötből egy gyerek nem érzi magát biztonságban az interneten, derül ki az InternetMost nevű kutatásból. Aktuális téma ez napjainkban, nem csak azért mert február 9. a biztonságos internet világnapja, hanem azért is, mert a digitalizáció eddig nem látott mértékben vált mindennapjaink részévé a 2020-as évben. 

2021. február 8. 16:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05