Itthon még kiaknázatlanok a Skype hirdetések

forrás: Prím Online, 2013. július 23. 16:02

Annak ellenére, hogy a Skype-on futó hirdetések rendkívül hatékonyak és a médiavásárlók körében világszerte nagy népszerűségnek örvendenek, Magyarországon egyelőre ismerkedünk a lehetőséggel. Pedig hazánkban jelenleg a Skype a legnépszerűbb számítógépes csevegőprogram.

A magyar felhasználó

 

A Sanoma Media Budapest 2013 júniusában végzett kutatása szerint a hazai felhasználók az esetek többségében (36%) videótelefonálásra használják a csevegő programot, míg a hagyományos chat 31 százalékban, hanghívás 22 százalékban jellemző. A kapcsolattartás jellegét tekintve a Skype leginkább a családi (73%) és a baráti (84%) kapcsolattartásnak a platformja, munkahelyi kommunikációra a megkérdezettek 30 százaléka használja. További érdekesség a földrajzi megoszlás, a felhasználók többsége (53%) főleg belföldre, 24 százalék inkább külföldre, míg 23 százalék külföldre és belföldre is használja a Skype-ot.

 

Újgenerációs hirdetési felület

 

 

A Skype a napi több mint 700 ezres felhasználói bázisával hazánk legnépszerűbb számítógépes csevegő programja. A hirdetési felület hatékonysága egyrészt annak köszönhető, hogy a megoldás újnak számít a hazai piacon, ezért a felhasználók a megjelenésekre fogékonyabbak, másrészt egy felhasználó egy darab hirdetést lát, így a médiazaj minimálisra csökken, nem akadályozza az üzenetek befogadását. A beszélgetés ablakában megjelenő hirdetés annak ellenére, hogy nem zavarja a beszélgetés résztvevőit és a közösségi élményt, folyamatosan a figyelem középpontjában van. Ennek a speciálisan fókuszált jelenlétnek az eredménye, hogy még az olyan legnehezebben változtatható mérőszámokban is, mint az ajánlási vagy a vásárlási szándék, kimagasló, kétszámjegyű növekedést eredményezhet.

 

„A Skype hirdetések újdonságnak számítanak a hazai piacon, ezért a felhasználok is aktívabban reagálnak ezekre a megjelenésekre. A videókamera és a mikrofon adta lehetőségek olyan egyedi, kreatív megjelenési formákat tesznek lehetővé, amelyek más hirdetési csatornán nem kivitelezhetőek. Az egyedi megjelenési forma a hirdetők számára valódi értéket képvisel, és egyben erősíti a márkafelismerést és a márkaüzenetek visszacsatolását” – mondja Melovics Csaba, a Sanoma Média kereskedelmi termékfejlesztője.

 

A hirdetések megjelenési formái változatosak: a hagyományos banner méretek mellett (pl.:300*250, 640*100), számos kreatív, mikrofonra és kamerára építő vagy akár a felhasználó mozdulataira reagáló applikációval is kiegészíthetőek a megjelenések.

 

Az egyedi beszélgetés alatt futó hirdetés jelenleg 73 országban érhető el világszerte, beleértve az USA-t, az Egyesült Királyságot, Nyugat-Európát, Közép- és Kelet-Európát, illetve bizonyos közel-keleti, ázsiai és latin-amerikai országokat. A Skype hirdetési felületeit a magyar piacon 2013 márciusa óta a Sanoma Media értékesíti.

Kulcsszavak: hirdetés Skype

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG

Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.

2024. április 22. 16:07

Új területen erősít az OTP Mobil

Tovább bővültek az OTP Mobil által kínált innovatív fizetési lehetőségek, így már nem csak a Simple alkalmazás és a SimplePay megoldások előnyeit élvezhetik a felhasználók. A fintech vállalat ugyanis felvásárolta a HelloPayt, amely elsősorban vendéglátóhelyek, szórakozóhelyek és fesztiválok fizetési rendszereit üzemelteti.

2024. április 22. 14:31

A napenergia-innovátor TSS4U az ABB technológiáját használja

A hollandiai TSS4U innovatív, szigetüzemű napenergia-rendszereket szállít világszerte kritikus alkalmazásokhoz, így segítve a vállalatokat abban, hogy a dízelgenerátorokat fenntartható energiával váltsák ki. Távközlési tornyok, olaj- és gázipari létesítmények, valamint víztisztító telepek energiaellátása támaszkodik a TSS4U napelemes rendszereire, amelyek a legmagasabb követelményeket támasztó környezetben is megbízható energiatermelést biztosítanak.

2024. április 22. 13:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50