Éjjel-nappal megfigyelhetők a csengtui óriáspandák az interneten
Augusztussal kezdődően az óriáspandákat követő 24 órás internetes csatornát indít a csengtui óriáspanda-tenyésztő központ - írja a sina.com hírportál.
Az 1987-ben alapított, ma már több mint 80 állat otthonul szolgáló központ 28 kamerát szerelt fel a több mint 100 hektáros területén. Ezek segítségével világszerte hat internetes csatornán lesz majd követhető a rendkívüli népszerűségnek örvendő állatok élete. A csatornák közt szerepel többek közt az "anya és gyermeke játszótere", a "pandaóvoda" vagy a "felnőtt pandák kertje" tematika is.
Az ipanda.com honlap kísérleti jelleggel már június vége óta működik, azon az élő videoközvetítés mellett a pandákkal kapcsolatos híreket is olvasni lehet, az érdeklődők az állatok életével kapcsolatos kvízeket tölthetnek ki, és akár a Kínán kívül élő pandákról is nézegethetnek képeket. Az elmúlt másfél hónapban már több mint 20 ezren "kapcsolták be" a pandatévét, a kommentekből ítélve a legtöbb néző tetszését elnyerték a látottak.
A kínai kezdeményezés nem számít egészen egyedinek a világon: az Egyesült Államokban több városban is működik pandakamera, Hongkongban ugyanígy, a tajpeji állatkert pedig a YouTube videomegosztó portálon tesz közzé videókat az ott nemrég született pandabébiről.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre népszerűbb a Nemzeti Jogszabálytár
- Tömegek nézték online a a VOLT-ot és a Balaton Sound-ot
- Mostantól bárki kiegészítheti a Google Térképet
- Wi-Fi repeater és hangérzékelés a D-Link új otthoni Cloud kameráiban
- Online álláskeresési szolgáltatást indított a munkaügyi szervezet
- Interneten követhető egy parlagi sas élete
- Vatera változások - Kevésbé bízhatunk a partnerminősítésben
- Román honlapot indított a Sziget fesztivál
- Internetes szervdonor-regisztrációs rendszert indítanak Kínában
- Információs rendszert hoz létre a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.