A Google Glass forradalmasítja a keresési szokásokat
A Google új találmányának, a Glassnak a hangalapú keresése az előrejelzések szerint teljesen átírja a keresőoptimalizálás módszereit és keresési szokásainkat is.
A hangalapú keresés gyökeresen változtatja meg a keresési szokásokat, ugyanis nem csupán szavakra és rövid kifejezésekre lehet majd rákeresni, hanem komplexebb szerkezetekre is. Ezáltal a felhasználók is könnyebben tudnak keresni, valamint ez a tartalomszolgáltatók számára is új perspektívákat nyit.
Az élőszónak tudvalévő, hogy megvan a maga egyedisége, szinte végtelen számú kifejezési lehetőség fordulhat elő, amelynek az optimalizálója szinte lehetetlen. Ezáltal teljesen megváltozik a keresőoptimalizálás gyakorlata, ami nem kis piacot ölel fel.
Nemcsak a szokások változnak majd, hanem új módszerek is bejönnek a képbe, és vélhetően a tartalommarketingnek jut majd nagyobb szerep.
Fókuszban a tér
A Google Glass technológiájának köszönhetően a viselő pontos helye meghatározható, ezáltal a kereső a felhasználó helyének megfelelő találatoknak nyújt majd prioritást. Vagyis itt a helyi vállalkozások szerepe értékelődik fel igazán, ami a másik oldalról sem rossz dolog, hiszen egy étterem keresése esetén kifejezetten előnyös, ha a közeli kínálat szerepel a listán.
Minden a szemüvegben
Hírek szerint a Google tervezi, hogy a Google+ és Maps szolgáltatását is integrálja a szemüvegbe, ami azt jelenti, hogy a nagy közösségi oldalaknál is gyorsabb lesz a G+. Ami pedig a Google egyik ravasz, de annál élelmesebb húzása ezen a téren, hogy a konkurensek alkalmazásai hamar lemeríthetik a szemüveget, ami szintén a G+-nak kedvez.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
SFFA 2024 – bejelentették az International Filmmakers 30 shortlistesét
A Creo örömmel jelenti be a Sony Future Filmmaker Awards 2024 shortlisteseit. A hat kategóriában 30 filmkészítőből álló shortlisten szereplő alkotók egyedülálló élményben részesülnek, és egy héten át különleges eseményeken vehetnek részt a Sony Pictures Studios Los Angeles-i telephelyén, beleértve egy workshopot, amely páratlan hozzáférést biztosít az iparág kulisszái mögé. A 2024. május 30-i díjátadó ünnepségen pedig kihirdetik a hat kategória győztesét, akiket szakértő zsűritagok választanak ki.
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.
Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.