A DIGI TV-n keresztül erősödik a Viacom

forrás: Prím Online, 2013. szeptember 23. 09:51

A napokban a DIGI TV-vel kötött megállapodásnak köszönhetően bővül a világ egyik legnagyobb tartalomszolgáltató vállalata, a Viacom lefedettsége a régióban. Csatornái közül a Comedy Central állandó helyet foglal el a legnézettebb magyar kábel csatornák között, a Nickelodeon is, népszerűségének köszönhetően, itthon és Romániában is egyre több háztartásban elérhető.

Míg korábban az MTV és VIVA csatornákkal a Viacom leginkább a fiatalok kedvenc portfóliójának üzemeltetője volt, mostanra már az egész család szórakoztatását lefedi 2-től 49 éves korig. A médiacég nem csak korosztályban nyit, hanem a lefedettséget is bővíti a frissen megkötött DIGI / RCS&RDS szerződéssel.


A kereskedelmi szempontból legfontosabb korosztálynál a Viacom pár év alatt kiugró sikereket ért el a Comedy Centrallal. A humorcsatorna eredményei a 2008-as hazai indulás óta folyamatosan emelkednek, 2013-ra a 4. legnézettebb kábeladó lett 18-49-es célcsoportban, az összes tévécsatorna között pedig a 8. legnépszerűbb, 2.1%-os közönségaránnyal. A Comedy nem csak nézettségben, de megítélésben is töretlenül az élmezőnyben foglal helyet.


A médiacég gyorsan reagált a Comedy Central tartalmaira éhes közönség egyértelmű igényére és elindította a régióban a Comedy Central Extrát, amely humorínyenceknek szállítja Amerika legnépszerűbb műsorait, sorozatait eredeti nyelven, felirattal. A Comedy Central lefedettsége 30%-kal nő Magyarországon, míg Romániában a Comedy Central Extra közel 3 000 000 új háztartásban nevettet majd.


A Comedy sikereihez hasonló lendületben van a Viacom régiós portfóliójában egyre kiemeltebb szerepet kapó Nickelodeon is. A 4-14 éveseknek szóló csatorna 2012-ben a terveket felülmúlva teljesített és jelenleg is folyamatos növekedést mutat. A jelentősen alacsonyabb lefedettsége ellenére második számú gyerekadóvá nőtte ki magát, sőt 2013 második felében több napon is az összes csatorna közötti abszolút első helyezett volt a korosztályos nézettségben. Az AGB- Nielsen mérések alapján az is kiderül, hogy a csatorna tartalmai bőven túltmutatnak a kisebbeken, és a Nickelodeon igazi családi szórakozást jelent a nézőknek. A csatorna októbertől Romániában még 3 000 000, Magyarországon pedig további közel 500 000 háztartásban válik elérhetővé.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új elnökséget választott az IAB Hungary

2022. január 21. 16:55

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58