A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
A magyarok jobbak a nemzetközi aránynál
Az Ipsos legfrissebb nemzetközi felmérése mutat rá, hogy a netezők előszeretettel használják az időjárással vagy a hírekkel kapcsolatos alkalmazásokat.
A felmérés szerint a netezők 39%-a használja rendszeresen az időjárás- illetve híralkalmazásokat. A kutatás a magyar viszonyokra is kiterjedt, amely megállapította, hogy a magyarok még aktívabbak ezen a téren. Nálunk ez az arány jóval feljebb kúszik: 53% követi applikáción keresztül az időjárást, 45% pedig a híreket.
Az Ipsos összesen nyolc kategóriát vizsgált, amelyből a zeneletöltő és a pénzügyi megbízásokat közvetítő/teljesítő oldalak emelkednek ki. Ezek nemzetközi szinten nagyjából hasonló népszerűségnek örvendenek: az előbbit a felhasználók 32%-a, utóbbit pedig 32% használ. Magyar viszonylatban is nagyjából hasonló a kép.
Érdekes, hogy a nők kevésbé töltenek le receptekkel és főzéssel (21%) kapcsolatos alkalmazásokat, és a moziműsorokat feltérképező appok sem szerepelnek az lista élén a maguk 23%-ával. Ez n a téren a magyarok jobban. Nálunk jóval többen használnak moziműsor alkalmazásokat (31%), és főzés terén is többször fordulnak appokhoz (27%).
Az élvonalban foglalnak helyet nemzetközi szinten még az orvosi-egészségügyi-életmóddal kapcsolatos (17%), valamint az utazáshoz kötődő alkalmazások.
Kapcsolódó cikkek
- Privát üzenetküldés funkcióval bővülhet az Instagram
- Mobilapplikáció segít, ha vészhelyzet van
- Újabb nyelvekkel bővült a Vine támogatottsága
- Windows Phone-ra is elérhető az Instagram
- Telenor és UNICEF: közös erővel a gyermekek védelméért
- Coin – egy kártya mind helyett
- Frissült a Facebook Messsenger Android és iOS változata
- Szolgáltatókhoz és gyártókhoz ragaszkodnak a magyar mobiltulajdonosok
- Sok vállalat képtelen titokban tartani biztonsági incidenseit
- Az amerikai okostelefon-használók már reggel appoznak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Erőszakos mese miatt bírságolta meg a közrádiót a Médiatanács
A Kossuth rádióban sugárzott tibeti népmese erőszakos jelenetei szorongást válthatnak ki a gyermekekből, ezért a testület kétszázezer forintra bírságolta a rádió médiaszolgáltatóját. A Médiatanács csekély súlyú jogsértések miatt figyelmeztetésben részesítette a Hír TV és az FM 103.9 – A ROCK rádió szolgáltatóit.
Megérkezett a Huawei csúcskategóriás vezeték nélküli fülhallgatója
Július 4-től hazánkban is megvásárolható az Isztambulban pár napja bemutatott Huawei Freebuds Pro 2. A gyártó legújabb, csúcskategóriás vezeték nélküli fülhallgatója prémium technológiai megoldásokkal, személyre szabott hangzással, továbbfejlesztett aktív zajszűréssel érkezik.
TOP3-ban a Vodafone a legnyitottabb hazai vállalatok listáján
A nemzetközi Pride hónap alkalmából közzétett új kampánya keretében végzett országos felmérést* a Nyitottak vagyunk társadalmi vállalkozás, amely eredményeként a Vodafone ezüst minősítéssel bekerült a három legnyitottabb hazai vállalkozás közé. A kérdőíves felmérés a hazai nagyvállalatok körében a munkavállalók munkahelyi biztonságérzetét és elkötelezettségét kutatta. Az Open Survey független szakértők bevonásával nem csak az LMBTQ közösségek, de számos kisebbség munkahelyi jólétét is vizsgálta.
Elégedettebbek a magyarok a digitális munkahelyeken
A DreamJobs állásportál friss kutatása szerint a magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére. Kiderült, hogy minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több ilyen módszer áll a dolgozók rendelkezésére, annál vonzóbbá válik a munkahelyük. A digitális felületek használata alig okoz gondot a mindennapokban, ráadásul összetartóbb és gyorsabban dolgozó csapatok alakultak ki alkalmazásukkal. Az egyéni tapasztalatokban is jól teljesítenek az internetes megoldások; úgy a munkavégzés hatékonyságában, mint a személyes kapcsolatok és bizalom kialakításában.
A webáruházak sikere múlhat a futárcégen
Mivel a vásárlók számára a szállítás gyorsasága és a biztonság egyaránt fontos szempontok az online vásárlásnál, a webáruházak sikerében meghatározó lehet, hogy milyen futárszolgálatot választanak. A több ezer hazai webáruházzal dolgozó Packeta szakemberei hét pontban foglalták össze, mire érdemes figyelnie egy online kereskedőnek az automatahálózattól a mobilapplikációig.