Közös Microsoft–SUSE szerverfelügyeleti megoldás
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a SUSE Manager Management Pack for Microsoft System Center felügyeleti csomag. A megoldás egységes, központi konzolt biztosít a Windows és Linux kiszolgálókat együttesen üzemeltető rendszergazdák számára a virtuális és a fizikai környezetek felügyeletéhez, a javítócsomagok állapotának ellenőrzéséhez, valamint a szükséges frissítések telepítéséhez. A SUSE Manager hatékonyságát jól bizonyítja, hogy összesen 140 százalékos növekedést ért el az utóbbi egy év során.
A SUSE Manager és a Microsoft System Center 2012 R2 szoros integrációja révén a rendszergazdák ugyanazon System Center konzolról láthatják el a Windows, illetve a SUSE Linux Enterprise Server és a RedHat Enterprise Linux Server rendszerek felügyeletét. Az integrált megoldás lehetőséget biztosít a szakemberek számára a különböző szerverfrissítések állapotának ellenőrzésére, így meggyőződhetnek azok naprakészségéről és biztonságáról, illetve riasztásokat kaphatnak az összes elévült és kritikus javítócsomagról. Emellett ütemezhetik a karbantartási időablakokat egy adott kiszolgálón való frissítések futtatásához, és új gépeket helyezhetnek üzembe be a SUSE Manager sablonjai alapján.
A SUSE szerverfelügyeleti megoldása, a SUSE Manager lehetőséget biztosít a Linux kiszolgálók egypontos felügyeletére, a frissítések automatikus telepítésére és az esetleges hibás csomagok egyszerű visszavonására, továbbá a szerverek automatikus telepítése és a kiszolgálók monitorozása is elvégezhető a segítségével. A megoldás emellett hardver- és szoftverleltár készítésére, valamint szerepalapú felügyelet megvalósítására is alkalmas.
A SUSE Manager az elmúlt idők legsikeresebb SUSE terméke. Nemrégiben közzétett adatok alapján a SUSE Manager összesen 140 százalékos növekedést ért el az utóbbi egy év során. A SUSE Linux Enterprise Server 27, a teljes SUSE üzletág pedig 22 százalékkal nőtt, ami meghaladja a tavaly prognosztizált szintet. A legfrissebb számok szerint a SUSE összesen több mint 19 000 ügyfél igényeit szolgálja ki mintegy 45 országban.
A SUSE Manager Management Pack for Microsoft System Center csomaghoz kapcsolódó, további információért kérjük, látogasson el a www.suse.com/products/suse-manager/management-pack.html weboldalra!
Kapcsolódó cikkek
- Meghekkelték a Skype Twitterét
- Újabb platformon tanúsított és támogatott a SUSE Linux Enterprise
- Ünnep ihlette time-lapse videó készült a Paintről
- Microsoft: a kütyük állnak a karácsonyi lista élén
- A Dell tovább bővíti nyilvános felhő szolgáltatásait
- Új HR-igazgató a Microsoft Magyarországnál
- Egy autentikációs rendszer mind felett
- 2 millió eladott Xbox One 18 nap alatt
- Az Európai Bíróság rábólintott a Skype megvételére
- Hogyan tudhatja digitálisan is biztonságban családját?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.