Egyre több alkalmazást töltünk le
Az okoseszközök elterjedésével az alkalmazások száma is egyre nő. Az eMarketer előrejelzései szerint a következő négy évben megduplázódik a letöltött applikációk száma.
A két nagy alkalmazás-áruházban, az App Store-ban és a Google Play áruházban egyre több applikáció található. A Google Play 2013 májusában jelentett be, hogy több mint 1 millió app érhető el náluk, amely 43%-os növekedést jelent a 2012. októberi 700 ezerhez képest. Az Apple tavaly októberben érte el az 1 milliós határt, amely szintén 43%-os növekedést mutat 2012 októberéhez képest, bár lassabb a növekedési ütem, mint a Google esetében.
Az okostelefonok és táblagépek egyre népszerűbbek, tavaly például közel 1milliárd telefon talált gazdára, így a letöltött alkalmazások száma is egyre nő. A Juniper Research előrejelzései szerint a letöltések száma négy év múlva megduplázódhat, 80 milliárdról 160 milliárdra kúszhat fel. A Portio Research becslései két és félszeres növekedéssel számolnak, szerintük a 2013. évi 82 milliárdról 200 milliárdra nőhet ez a szám.
Az új applikációkat az InMobi kutatása szerint a legtöbben a különféle alkalmazásboltokban találják (55%), 35%-uk pedig barátok és a család hatására töltik le az újdonságokat. A közösségi média is szerepet játszik egy-egy új app felfedezésében (18%). A reklámoknak viszonylag kisebb szerep jut, nagyjából a felhasználók 10%-a tölt le valamilyen alkalmazást hirdetés hatására, 8%-uk pedig valamilyen oldalon találkozik velük. A nyomtatott média kis szerepet játszik ezen a téren, nagyjából 5%-uk tölt le ezek hatására valamilyen alkalmazást.
Forrás: eMarketer.com
Kapcsolódó cikkek
- Újságként lesz olvasható hétfőtől a Facebook
- Magyarul is elérhető a Duolingo
- Terjednek a táblagépek – nőtt az eladott kütyük száma
- Érkezik a Facebook hírolvasó alkalmazása, a Paper
- Mobilalkalmazás otthoni autószereléshez
- Kétszámjegyű növekedés az online játékforgalmazásban
- Keresettek a Kulcs-Soft termékei az App Store piacán
- A jövőben mobilszámra is utalhatunk pénzt
- Mobilalkalmazás Tigáz-ügyintézéshez
- Helly Hansen mobilalkalmazás síelőknek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.