A következő években bővül az ívelt TV-k piaca
Becslések szerint az elkövetkezendő négy évben (2017-ig bezáróan) fejlődésnek indul az ívelt televíziók piaca. Az NPD Group DisplaySearch kutatása szerint néhány éven belül hatszorosára nőhet az eladott készülékek száma.
Még viszonylag új terep az ívelt TV-piac, ám, úgy tűnik, van benne potenciál. Egy friss felmérés szerint 2017-re jelentősen megnőhet az ilyen típusú modellek iránti kereslet. A becslések szerint az ívelt LED és OLED TV-k eladása az idei év végén 800 ezer darab körül mozog majd, ami önmagában nem túl impozáns, ám még csak most kezdi kiforrni magát az a technológia.
Forrás: Techspot.com; Kép: tested.com
Kapcsolódó cikkek
- A Sharp legújabb 3D LED televíziója a nappali ékköve lehet
- A világ legnagyobb LED televíziója a 90 colos AQUOS LED TV
- Új Toshiba CEVO technológiájú L74 okostévé sorozat
- Új L54 sorozatú Full HD 3D tévék a Toshibától
- Belépőkategóriás VIERA LED TV-k a Panasonictól
- Középkategóriás VIERA LED LCD TV-kkel rukkolt elő a Panasonic
- Az LG bemutatta idei TV-kínálatát
- Panasonic a Szocsi Téli Olimpián
- Felpörgött az online reklámpiac az utolsó negyedévben
- Bizakodó az LG: Az OLED és UHD TV-piacot is vinnék
TV ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.