Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében

forrás: Prím Online, 2014. október 8. 10:12

A Digitális Mesterkurzus képzés az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) közös szervezése, ahol hiánypótló szaktudást szerezhetnek és értékes szakmai kapcsolatokat köthetnek a résztvevők. A 4 napos képzés novemberben lesz.

A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartása érdekében. Ennek jegyében indította el az IAB és a MAKSZ közösen a Digitális Mesterkurzus elnevezésű online marketing képzését. A négy egész napot felölelő kurzusra főként olyanok jelentkezését várják, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.

 

A novemberben induló Digitális Mesterkurzuson a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, mint például online márkaépítés, display, keresőmarketing, közösségi média használata. Megismerhetik az online és digitális médiumokat, digitális ügynökségeket és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is.

 

2014. október 10-ig 20% Early Bird kedvezménnyel, plusz szakmai szervezetek tagjaként további árengedményekkel látogatható a kurzus, ahol 4 nap alatt 30 oktató fordul majd meg, valamint az átfogó elméleti alapozás mellett a hatékony gyakorlat is fókuszba kerül.

 

 

A képzés időpontja: 2014. november 7-től november 28-ig, négy egymást követő pénteki napon. 

 

Helyszín: LOFFICE Coworking

Tematika, jelentkezés: www.digitalismesterkurzus.hu

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben

Idén 13. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a Dressa, harmadik pedig az iDrinks webshop lett. 

2019. június 6. 14:17

Új Business Director a Panasonic-nál

A Panasonic bejelentette, hogy az új pénzügyi évvel kezdődően kibővíti a cseh menedzsment hatáskörét. Peter Menky-nek, aki jelenleg a Panasonic Marketing Europe divízión belül Csehországot és Szlovákiát vezeti, további régióval bővül a feladatköre, amely magában foglalja Magyarországot és az adriai régiót is. Martin Jedlička, aki a Panasonic Marketing Europe-on belül Csehország és Szlovákia jelenlegi marketingigazgatója az előbb említett országokkal kibővített régió marketingkommunikációs igazgatójaként támogatja majd Peter Menky munkáját.

2019. május 28. 16:20

Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.

2019. május 22. 12:56

A Magyar Telekom 2019. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2019. első negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. május 9. 11:15

Látványos növekedés és gyarapodó ügyfélszám a UPC-nél

Az egyes üzletágak erős teljesítményének köszönhetően 6,6%-os árbevétel-növekedéssel, valamint az előfizetések és ügyfelek számának kiegyensúlyozott gyarapodásával zárta 2019 első negyedévét az előző év azonos időszakához képest a UPC Magyarország. 

2019. május 7. 13:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20
online sportfogadás