Ingyenes webalkalmazás a kkv-k energiahatékonyságának javítására
Még 24 magyar kis- és középvállalkozás (kkv) jelentkezhet annak a webalkalmazásnak az ingyenes kipróbálására, amellyel felmérhetik, illetve optimalizálhatják energia- és nyersanyag-felhasználásukat.
Az Európai Unió számára kiemelten fontos annak elősegítése, hogy a régióban működő kkv-k optimalizálják nyersanyag- és energia-felhasználásukat. A 3EMT Tool webalkalmazás a CEEM-projekt keretében, az EU Central Europe Programjának társfinanszírozásával jött létre - mondta el Francesca Pozzar, a projekt olasz koordinátor-intézetének képviselője az online eszközt bemutató keddi budapesti sajtótájékoztatón.
A projektben öt ország vesz részt, Magyarország mellett Ausztria, Csehország, Olaszország és Szlovénia. Mindegyik országban 100-100 kkv, így összesen 500 vállalkozás tesztelheti ingyenesen a kifejlesztett webalkalmazást.
Eddig 66 magyar kkv kapcsolódott be, 10 felmérés folyamatban van, így 24 hazai vállalkozás még jelentkezhet a következő egy hónapban - hívta fel a figyelmet Szmolenszky Ágnes, a Bay Zoltán Nonprofit Kft., a projekt egyik magyarországi partnerének külkapcsolati igazgatója.
A résztvevő kkv-k a felmérés végén összegző értékelést kapnak, az alkalmazás segít a vállalkozás működésének hatékonyabbá tételében, így a költségek csökkentésében.
Kapcsolódó cikkek
- Hamarosan jövőbe láthatnak az energiakereskedők
- Chipetnyi erő a GE mérnökeitől
- NFC-képes, színes lézernyomtatókat mutatott be a Samsung
- A kkv-k sokat tudnának spórolni az üzleti internetcsomagokon
- Három család otthona válhatott zöldebbé a Samsung jóvoltából
- A Microsoft Europe a magyar Statzupot választotta május legjobb KKV-jának
- A Supermicro az adatközpontokra fókuszál
- Piacon az Epson első, A3+-os, külső tintatartályos nyomtatócsaládja
- Barracuda: költséghatékony, KKV-kra szabott adattárolás
- Díjazták az energiatudatosságot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.