Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról

MTI Sajtóadatbank, 2014. november 14. 14:23

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a KPMG Tanácsadó Kft.-vel közösen méri fel a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacot - közölte a szövetség és a KPMG.

A közlemény szerint ez az első magyarországi átfogó kutatás a call center iparágról, célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.
 

A direktmarketing-piac mérete 2013-ban 28,9 milliárd forint volt, ebből a call center szektor költése 4,4 milliárd forintot tesz ki - olvasható a közleményben. A DIMSZ egy tavalyi kutatása szerint az outsource call centerek felében a főállású alkalmazottak száma egy és 20 között van, és legtöbben megbízásos státuszban dolgoznak.
 

Az operátortoborzói csatornáknál vezet az internet, a spontán jelentkezés és a cégen belüli jelentkezés. Az ügyfélszolgálatos munkavállalók 73 százaléka contact centerben dolgozik, és csak 27 százalékuk távmunkában. A válaszadó cégek kétharmada bejövő és kimenő szolgáltatásokat is nyújt, célcsoport tekintetében csak a lakosság felé szolgáltatnak. Fele-fele arányban szolgáltatnak belföldre, illetve külföldre. A kitöltő cégek 43 százaléka alkalmaz hangrögzítést és 40 százaléka használ VoIP technológiát.

Kulcsszavak: felmérés call center KPMG

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására

A mobiltelefonok ma már sokkal többet jelentenek a felhasználók számára egyszerű kommunikációs eszköznél. A Samsung nemzetközi kutatása alapján az európai emberek erősen kötődnek a készülékükhöz és tartanak akkumulátorának lemerülésétől. Ilyen helyzetben a válaszadók 35 százaléka a pénznél is jobban örülne a felajánlott töltésnek.  

2019. október 22. 15:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás