Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület

forrás: Prím Online, 2015. február 6. 10:21

Forradalmi változások forgatják fel az online reklámpiacot, miközben a közösségi médiában egyre kifinomultabb módokon lehet pénzt keresni. Hazánkban is terjed a smart technológia legújabb hulláma: okosodnak a városok, az otthonok és mindent ellepnek a szenzorok. Az Evolution & Mobile Hungary 2015 konferencia valós projekteken és esettanulmányokon keresztül mutatja be a digitális közösségi tér, a mobilpiac, az e-kereskedelem és az online reklám aktualitásait.  

Az idén negyedik alkalommal, 2015. március 3-4-én megrendezendő Evolution & Mobile Hungary a nagy múltú Internet Hungary konferencia budapesti „testvére”. A kétnapos rendezvény 8 szekcióval, a legjobb hazai és külföldi szakemberekkel, több mint 200 előadás keretében ad színes panorámaképet a közösségi média, teljesítményalapú hirdetési piac, a mobiltechnológia, az e-kereskedelem és a keresőmarketing legújabb trendjeiről.

 

Hogyan csináljunk pénzt a közösségi médiában?

 

Rohamosan bővülnek a közösségi médiában rejlő üzleti lehetőségek. Egyre több és kifinomultabb eszköz áll rendelkezésre, hogy kereskedelmi és marketing szempontból egy cég a lehető legtöbbet profitáljon a digitális térben való jelenlétből. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia mélységében tárgyalja, hogy hogyan lehet terméket értékesíteni a közösségi médiában, illetve többek között olyan kérdésekre is választ ad, hogy hogyan kövessük nyomon a Facebook percről-percre zajló változtatásait, vagy miként lehet sokkokló, meghökkentő tartalmú közösségi megjelenéseket készíteni.

 

Mire jó a reklámtőzsde?

 

Gyökeres változások zajlanak az online hirdetések piacán. Ma már a tőzsdei rendszerekhez hasonlóan valós időben licitálhat a hirdető a médiatulajdonosok által kínált reklámfelületekre. Ennek köszönhetően soha nem látott eszközök váltak elérhetővé a hirdetési költségek optimalizálására. Mik a programozott hirdetési rendszerek előnyei? Hogyan lehet alkalmazni a Big Datát a reklámiparban? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak az érdeklődők a rendezvény keretében.

 

Merre tart a magyar reklámpiac?

 

Az Evolution & Mobile Hungary 2015 a Magyar Reklámszövetséggel kötött megállapodásnak köszönhetően, március 3-án helyet ad a Reklámtorta 2014 elnevezésű egész napos szekciónak is, melynek keretében a reklámszakma legfontosabb hazai ernyőszervezete nyilvánosságra hozza a tavalyi reklámköltési adatokat, illetve a szakma további jeles képviselőivel közösen prognózisokat fogalmaz meg az idei évre vonatkozóan.

 

 

Egyre vehemensebbek a kütyük

 

Két nagyon fontos, egymásra épülő trend határozza meg jelenleg a mobil- és internet technológia fejlődését. Egyrészt az IoT (Internet of Things – dolgok internete), mely azt jelenti, hogy netkapcsolattal már egyre több eszköz (pl. a mosógépünk, a lakásunk fűtését szabályozó termosztát, az autónk, a televíziónk) kapcsolható össze és kommunikálhat egymással, melynek köszönhetően gyökeresen átalakulhat a mindennapi életünk. A másik fontos trend a szinte már mindenhol – okostelefonjainkban, különböző fitneszkütyükben, ruhákban, játékokban, autókban – jelenlévő szenzorok terjedése, melyek lehetővé teszik, hogy a legkülönbözőbb valós idejű adatok elemzésével és az így lehetővé váló testre szabással életünk, munkánk és a szabadidőnk eltöltése, egyszerűbb és hatékonyabb legyen. Az Evolution & Mobile Hungary keretében hazai példákon keresztül kerülnek bemutatásra többek között az okostechnológia egészségügyben, városfejlesztésben és járműiparban rejlő lehetőségei.

 

Mivel újít a Google és mik a fő keresőmarketing (SEM) trendek 2015-ben?

 

A Google olyan, mint a tenger: örökké változik. Ez az innováció szükséges ahhoz, hogy a hirdetési kampányok egyre hatékonyabbak legyenek. A keresőmarketing világára is jellemző, hogy az egyetlen állandó dolog a változás. A konferencia keretében terítékre kerülnek a Google és a SEM legfontosabb idei trendjei is.

 

A budapesti Hotel Heliában megrendezésre kerülő Evolution & Mobile Hungary 2015 a fentieken kívül a mobilreklám, az e-kereskedelem aktualitásait és a digitalizáció munkahelyi és HR szakmára gyakorolt hatásait is bemutatja. A szervezők mintegy 800 látogatóra számítanak, ezért a konferencia a szakmai kapcsolatépítésre is kiváló lehetőséget fog biztosítani. 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól

A Telenor HiperSuli programjában résztvevő pedagógusok jóideje alkalmaznak digitális eszközöket a normál tanmenetben is. A pénteken bejelentett iskolabezárások hírére aktivizálta magát a HiperSuli pedagógus-közösség és elkészült egy tanároknak/intézményeknek és szülőknek szóló javaslatcsomag, amelyet a nyilvánosság mellett a szakmai szervezetek felé közvetlenül is eljuttatnak a szervezők. Az iskolabezárások idejére összeállított szakmai javaslatcsomag az alábbi linken érhető el: http://hipersuli.hu/tavoktatas.

2020. március 15. 11:53

A koronavírus okozta félelmet használják ki a digitális bűnözők

A Sophos kiberbiztonsági szakértő egy új spam email támadást fedezett fel, amely a koronavírus fertőzés ( COVID-19) okozta félelmet használja ki egy kattintható dokumentum felajánlásával, mely elvileg egy óvintézkedéseket tartalmazó listát tartalmaz, amivel megakadályozható a fertőzés. Ám a dokumentum sajnos egy digitális fegyvert rejt. A Sophos szerint hasonló támadásokra számíthatunk más országokban is.

2020. március 10. 12:57

A Thoma Bravo megvette a Sophost

A Sophos, kiberbiztonsági szakértő bejelentette, hogy lezáródott az akvizíció, aminek keretében a Thoma Bravo körülbelül 3,9 milliárd dollár értékében megvásárolta a Sophost. A Thoma Bravo egy vezető magántőke-befektetési társaság, mely a szoftveres és a technológiával támogatott szektorokra koncentrál. A felvásárlásra vonatkozó ajánlat 2019. október 14-én lett bejelentve.

2020. március 5. 17:24

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

Még két teljes hónap sem telt el az évből, de már folyamatosan jelennek meg az újabbnál újabb adathalász kampányok, amelyek egyre profibbak, ezáltal pedig egyre megtévesztőbbek. Az E.ON és a NAV után most a Nemzeti Közműszolgáltató ügyfelei is felkerültek a céltáblára: a kiberbűnözők hamis számlák online befizetésével próbálják bankkártya-adataikat megszerezni – hívja fel a lakosság figyelmét Solymos Ákos, a QUADRON Kibervédelmi Kft. szakértője, aki hozzáteszi: céges adathalász szimulációik során az alkalmazottak átlagosan 51 százaléka rákattint az ilyen típusú levelekre.

2020. február 25. 13:40

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

A Magyar Innovációs Nagydíj pályázati felhívására sok jelentős, és több kiemelkedő innovációs teljesítményt, összesen 46 pályázatot nyújtottak be különböző magyarországi cégek.

2020. február 24. 11:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11
online sportfogadás