Harmadik alkalommal indul útjára a Digitális Mesterkurzus

forrás: Prím Online, 2015. február 26. 14:51

Újra indul az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek gyakorlati felhasználását oktató Digitális Mesterkurzus az iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezésében. Az április elején kezdődő  4 napos képzésre főként olyan szakemberek jelentkezését várják, akik  gyakorlatban foglalkoznak online reklámozással, vagy ezen a területen szeretnének elhelyezkedni.

Az online, interaktív, digitális technológiák és megoldások ismerete és mindennapi használata ma már szerves része  a marketing tevékenységnek is. A vállalkozások körében évről évre nő az igény az online marketinghez értő szakemberek iránt, akiknek teljes szemléletmódját áthatják az új trendek. A digitális  technológia rohamos fejlődése a marketing világát se hagyta érintetlenül és a versenyképesség megtartásához nélkülözhetetlenné tette az online megoldások ismeretét és gyakorlati alkalmazását.

  

A képzés során a hallgatók a médiapiac és kommunikációs iparág olyan szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, akik mindennapjaikat töltik ebben a szegmensben, tehát elméleti ismeretek mellett naprakész gyakorlati tudással rendelkeznek. A négynapos  kurzus fő célja, hogy  az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek megismertetése mellett megtanítsa a résztvevőknek e terület eszköztárának hatékony felhasználási lehetőségeit is.

 

A MAKSZ és az IAB közös szervezésű kurzusán, amely áprilisban harmadik alkalommal indul újra, eddig huszonnyolcan tettek sikeres vizsgát, a résztvevők elsősorban média-, ügynökségi-, illetve hirdetői oldal felső- és középvezetői szintjéről érkeztek.

  

A szakmai kapcsolatok bővítése és elmélyítése mellett a képzés lehetővé tette számomra az online marketing legkorszerűbb módszereinek megismerését, illetve a közös feladatok elvégzése révén gyakorlati elsajátítását. A résztvevők szakmai sokszínűségének köszönhetően alkalom nyílt a tapasztalatcserére, amely a mindennapi munkánk során alkalmazott új szempontok figyelembevételének alapjává válhat. A szakma más területén felvetődő problémák és a kollégák által hozott megoldásmódok, gondolkodási minták megismerése segít, támogatást jelent a globális szemléletmód kialakításában.”- fogalmazott Pálóczi Tamás, a Russmedia értékesítési vezetője.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

2020. október 8. 15:45

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás