Harmadik alkalommal indul útjára a Digitális Mesterkurzus

forrás: Prím Online, 2015. február 26. 14:51

Újra indul az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek gyakorlati felhasználását oktató Digitális Mesterkurzus az iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezésében. Az április elején kezdődő  4 napos képzésre főként olyan szakemberek jelentkezését várják, akik  gyakorlatban foglalkoznak online reklámozással, vagy ezen a területen szeretnének elhelyezkedni.

Az online, interaktív, digitális technológiák és megoldások ismerete és mindennapi használata ma már szerves része  a marketing tevékenységnek is. A vállalkozások körében évről évre nő az igény az online marketinghez értő szakemberek iránt, akiknek teljes szemléletmódját áthatják az új trendek. A digitális  technológia rohamos fejlődése a marketing világát se hagyta érintetlenül és a versenyképesség megtartásához nélkülözhetetlenné tette az online megoldások ismeretét és gyakorlati alkalmazását.

  

A képzés során a hallgatók a médiapiac és kommunikációs iparág olyan szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, akik mindennapjaikat töltik ebben a szegmensben, tehát elméleti ismeretek mellett naprakész gyakorlati tudással rendelkeznek. A négynapos  kurzus fő célja, hogy  az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek megismertetése mellett megtanítsa a résztvevőknek e terület eszköztárának hatékony felhasználási lehetőségeit is.

 

A MAKSZ és az IAB közös szervezésű kurzusán, amely áprilisban harmadik alkalommal indul újra, eddig huszonnyolcan tettek sikeres vizsgát, a résztvevők elsősorban média-, ügynökségi-, illetve hirdetői oldal felső- és középvezetői szintjéről érkeztek.

  

A szakmai kapcsolatok bővítése és elmélyítése mellett a képzés lehetővé tette számomra az online marketing legkorszerűbb módszereinek megismerését, illetve a közös feladatok elvégzése révén gyakorlati elsajátítását. A résztvevők szakmai sokszínűségének köszönhetően alkalom nyílt a tapasztalatcserére, amely a mindennapi munkánk során alkalmazott új szempontok figyelembevételének alapjává válhat. A szakma más területén felvetődő problémák és a kollégák által hozott megoldásmódok, gondolkodási minták megismerése segít, támogatást jelent a globális szemléletmód kialakításában.”- fogalmazott Pálóczi Tamás, a Russmedia értékesítési vezetője.

Oktatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nőket hív programozni nyitási ösztöndíjával a Wild Code School

A nemzetközi programozó iskola budapesti startolásának alkalmából öt női jelentkezőnek térítésmentes képzést kínál januárban induló webfejlesztő kurzusára. Az iskola nemzetközi szinten több, mint 200,000 eurót szán női ösztöndíjak biztosítására. A kezdeményezés hazai partnerei a SHE.HU női magazin és az Egyenlítő Alapítvány, célja pedig, hogy több nőt vonzanak a jellemzően férfiak dominálta iparágba. 

2019. november 21. 15:53

November 20-án a Műegyetemen is a gyerekeké volt a főszerep

A Gyermekjogok Világnapjához a hazai felsőoktatási intézmények közül elsőként csatlakozott a Műegyetem. Az UNICEF gyermeknagykövete több száz egyetemi hallgató előtt olvasta fel az üzenetet arról, mit jelent, ha meghallgatják a gyerekeket, ha lefordítják a nyelvükre, hogyan is működik a felnőttek világa. A BME Q épülete a világnap tiszteletére kék színben pompázik.

2019. november 21. 11:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Önvezető autós parkolás először Magyarországon!

2019. november 18. 14:23

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07

Az Antenna Hungária megvásárolta a Telenor Magyarország 25%-át

2019. november 1. 08:32

Idén is keresik az év fiatal vezetőjét!

2019. október 22. 13:26
online sportfogadás