Az első 24 órában közel 1 millió előrendelést adtak le az Apple Watchra
Az Egyesült Államokban már előrendelhető az Apple okoskarórája, az Apple Watch. A hordható kütyüre már az első 24 órában is nagy érdeklődés mutatkozott.
A Slice Intelligence, a digitális e-kereskedelmi cég adatai szerint az Apple Watch már az első napon belopta magát az amerikai emberek szívébe. Az adataik szerint közel egymillió előrendelést adtak le a cupertinói vállalat első okosórájára.
A cég szerint pontosan 957 ezer ember rendelte elő a Watchot pénteken, 62%-uk a legolcsóbb modell mellett tette le a voksát. Vagyis egyelőre a Watch Sport a legnépszerűbb a sorban. Az emberek átlagosan 1,3 órát vásároltak, példányonként nagyjából 503,83 dolláros áron.
Azok, akik a sport verzió mellett tették le a voksukat, 382,83 dollárt fizettek az eszközért, míg az Apple Watch verzió 707,04 dollárba került átlagosan. A jelentés a legdrágább, Apple Watch Editiont nem említi.
A felhasználók kétféle méret közül választhatnak: 38 és 42 milliméteres szíjakkal is beszerezhető a karóra A Slice szerint a felhasználók 71%-a a hosszabb szíjat választotta. A színek tekintetében is többféle alternatíva áll rendelkezésre. A vásárlók 40%-a asztroszürke alumínium kivitelt rendelt, ám ez csupán a második a rozsdamentes acél mögött (43%). Az ezüstszínű alumíniumot 23% választotta, a szintén rozsdamentes acélból készült fekete árnyalatot pedig 3%.
A legnépszerűbb a fekete sportszíj volt a sorban: a vásárlók 28%-a döntött emellett.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Augusztusig is várhatunk a megrendelt Apple okosórára
- Apple Watch – nem mindenkinek
- Apple Watch – az alkalmazottak 50% kedvezményt kapnak
- Orosz hackerek az amerikai külügy gépeiről hatoltak be a Fehér Ház számítógép-hálózatába
- Az amerikaiak 7%-a használja az internetet a telefonján keresztül
- Az amerikaiak 64%-ának van okostelefonja
- Washington hárommillió dollárt ajánlott fel két orosz kiberbűnöző kézre kerítéséért
- Amerikai katonák halállistáját tette fel a világhálóra egy iszlamista szervezet
- Április 24-től piacon az Apple Watch
- Elfogadta a netsemlegességről szóló szabályozást az amerikai kommunikációs hatóság
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Biomasszából készült okosórával köszönti a tavaszt a Casio
Vadonatúj modellel bővül az ütésálló G-Shock márkához tartozó, sportolásra tervezett G-Squad termékcsalád kínálata. A GBD-H2000-res négy új színben érkezik meg, amelyek közös jellemzője, hogy minden eddiginél könnyebb kivitelben készülnek, ezáltal pedig kényelmesebb viseletet biztosítanak.
Kis és közepes méretű épületek intelligensebb és egyszerűbb kezelése
A most bejelentett Connect Box nyílt és könnyen kezelhető IoT-megoldást ad kis- és középméretű épületek felügyeletéhez. A teljesítmény felhasználóbarát monitorozásával és optimalizálásával lehetővé teszi az energiahatékonyság akár 30 százalékos növelését, valamint a beltéri levegőminőség jelentős javítását olyan létesítményekben, mint az iskolák, kiskereskedelmi üzletek, lakások és kis irodák.
Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei március 23-án Kínában. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate okosóra és a HUAWEI FreeBuds 5 vezeték nélküli fülhallgató. Az új termékek hamarosan Európában is elérhetőek lesznek, a bemutatót május 9-én, Münchenben tartja a gyártó.
Samsung tanácsok a pihentető alváshoz
Életünk közel egyharmadát töltjük alvással, nem véletlenül, hiszen ez teszi lehetővé testünk és elménk regenerálódását, míg a hiánya csökkentheti a teljesítményt és a tiszta gondolkodási képességet. Azonban, sokak számára a valódi pihenés kihívást jelent, egyre többen küzdenek alvási nehézségekkel*. Mivel a minőségi alvás jóllétünk és egészségünk alapja, a Samsung a helyes alvási szokások kialakításának fontosságára hívja fel a figyelmet az Alvás Világnapján.
„Van kedvetek átjönni?” – Így töltjük az időt, ha buli van nálunk
Szabadidejükben a magyarok többnyire tévét néznek vagy zenét hallgatnak, és ezt jellemzően a vendégeik társaságában is folytatják – mutat rá a Samsung reprezentatív felmérése* . A szórakoztató elektronikai eszközök közül legtöbben a televíziót használják vendégség alkalmával: a készüléket a vendéglátók több mint fele be szokta kapcsolni az esetek legalább felében, és úgy tűnik, a technológia kínálta lehetőségeknek köszönhetően a házibulik lelke a konyhából lassan a képernyő mellé költözik.