Már telefonon vesszük a kultúrát is
Egyre több színházjegyet adnak el okostelefonon, és a készüléktulajdonosok jelentős része mobilon keres programot estére - derült ki a Ma este Színház! és a Simple közös felméréséből. A több mint 2500 fő bevonásával készített kutatás szerint minden második megkérdezett vásárolt már jegyet így.
A Prim Online-hoz eljuttatott közleményben áll, minden második megkérdezett vásárolt már jegyet a mobileszközén, többségük rendszeresen választja ezt a megoldást, és igényli, hogy telefonon keresztül vehesse meg és használhassa fel a jegyeket, nyomtatás nélkül.
Az online vásárlással szimpatizálók körében felülreprezentáltak a teljes munkaidőben dolgozók (30 százalék), a középkorúak (34 százalék), illetve a felsőfokú végzettségűek (32 százalék) és a budapestiek (30 százalék).
A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87 százaléka vásárolt már online, jellemzően számítógépen keresztül az elmúlt fél évben, a kitöltők 37 százaléka pedig mobilon is.
A last minute színházjegyek különösen kedveltek az 50 év felettiek körében, többségük többször is élt már ezzel a lehetőséggel. Ők és a csoporton belül a nyugdíjasok azok, akik a legtöbbet járnak hasonló kulturális programokra.
Prim / MTI
Kapcsolódó cikkek
- Szélessávú internetet építenek ki több somogyi kistelepülésen
- Szélessávú internetet építenek ki több somogyi kistelepülésen
- Hungaricana - 48 múzeum, 20 levéltár és 20 könyvtár anyaga egy helyen
- Hungaricana - 48 múzeum, 20 levéltár és 20 könyvtár anyaga egy helyen
- Idősebbeknek szánt svéd mobiltelefon a magyar piacon
- Idősebbeknek szánt svéd mobiltelefon a magyar piacon
- Mobilalkalmazással fejlesztik a fiatalok politikai ismereteit Őrvidéken
- Mobilalkalmazással fejlesztik a fiatalok politikai ismereteit Őrvidéken
- Safer Internet Program: több mint 7 ezer megkeresés érkezett a segélyvonalra
- Safer Internet Program: több mint 7 ezer megkeresés érkezett a segélyvonalra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.