Univerzális fizetési platformon dolgozik a PayPal

Vértes Judit, 2015. május 27. 15:18

A PayPal elnöke, Dan Schulman közölte, olyan fizetési platformot szeretne létrehozni, melyet minden kereskedő és vásárló használ, az eszköztől függetlenül. Az 57 éves ügyvezető, aki korábban négy évet dolgozott az American Expressnél, elmondta, a következő három, öt, tíz évben alapvető változások lesznek, melyek jelentős része a mobil és POS fizetéseket érinti.

Univerzális fizetési platformot szeretne létrehozni a PayPal. Schulman természetesen azt szeretné, ha a PayPal jelentős szerepet kapnak ezekben a folyamatokban. A vállalat stratégiájának egyik része, hogy a OneTouch webes szolgáltatás mobileszközökről is elérhető legyen, illetve integrálja a Bigcommerce vállalatot, mely egy Austin központú e-kereskedelmi szoftvereket gyártó startup cég.

 

Az áprilisban bevezetett OneTouch webes szolgáltatás lehetővé teszi a 165 millió PayPal felhasználónak, hogy könnyedén bonyolítsanak le tranzakciót bármelyik weboldalról, anélkül, hogy végig kellene menniük a fizetési adatok megadásának hosszadalmas procedúráján.


A OneTouch összekapcsolása a mobileszközökkel azt jelenti, hogy a PayPal felhasználóknak nem kell feltétlenül letölteniük a PayPal alkalmazást, hanem elegendő, ha legalább egyszer bejelentkeztek valamely mobileszközön keresztül. Az, hogy mobileszközökről is elérhető a OneTouch, egyszerűbbé teszi a vásárlást.

 

A Bigcommerce vállalattal való együttműködés egy újabb híd lehet az online és offline kereskedelem között, a szoftverek segítik a kis vállalkozásokat bekapcsolódni az online kereskedelembe. A Bigcommerce jelenleg 90000 bolttal rendelkezik több, mint 100 országban világszerte, és évente 5 milliárd dollárnyi forgalmat produkál.

 

Bill Ready elnökhelyettes hivatkozott a Paydiant „white-label” alapú fizetési szolgáltatásra is, melyet a PayPal idén vásárolt, 280 millió dollárért. Ready nem tért ki a Paydiant működésére, de elmondta, hogy az új technológia segítségével lehetőség lesz okostelefonokon keresztül is kuponos vagy más kedvezményes vásárlásokra.
 


A 17 éves fizetési rendszer szolgáltató vállalat növekedése – ami korábban az eBay leggyorsabban fejlődő üzletága volt – lelassult, részben a mobileszközökön megjelenő konkurenciák (Apple, Square, Stripe) miatt.

 

A 451Research kutatása szerint a felhasználók 45%-a használja inkább vásárláskor az Apple Pay rendszerét szemben a PayPal rendszert preferálók 28%-ával.

 

Forrás: Mashable.com

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Európa hogyan őrizheti meg versenyképességét a felhő terén?

Tíz éve a vállalatok felhőre való átállása leginkább az adattárolást és a hálózati működést érintette. Azóta robbanásszerűen fejlődik a felhőalapú innováció, ám sok európai cég még mindig csupán a sávszélesség-bővítés és a költségmegtakarítás eszközeként tekint a felhőre.

2021. október 20. 12:39

A Verizon Business és a CareAR stratégiai partnerséget kötött

A Verizon Business és a CareAR, A Xerox Company stratégiai partnerséget jelentett be annak érdekében, hogy átalakítsa a CareAR által a terepen dolgozó szakemberek és ügyfelek számára nyújtott szolgáltatást és ügyfélélményt. A Verizon 4G, 5G hálózatait és közel valós idejű számítási technológiát a CareAR kiterjesztett valóság (AR) és mesterséges intelligencia (AI) alapú platformjával ötvözve a technikusok távolról és proaktív módon gyorsabban, okosabban és biztonságosabban oldhatják meg a szolgáltatási problémákat, ami teljesebb felhasználói élményhez vezet.

2021. október 20. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20