15 éves lett a UPC Direct

forrás: Prím Online, 2015. szeptember 26. 10:41

A UPC Direct márka idén ünnepli 15. évfordulóját. Az előfizetők száma az elmúlt évben több mint 15 ezerrel bővült.

A UPC szolgáltató története az ezredfordulóra nyúlik vissza, amikor megkezdte az első digitális műsorszórást az országban a UPC Magyarország Kft. üzletágaként. 2007-től az új technológiák között egyre nagyobb szerepet kaptak a digitális tartalmak, melyhez illeszkedve elsők között vezette be a DVR szolgáltatást, mely a műsorok rögzítését és visszanézését teszi lehetővé.

 

A digitális tartalmak mellett a HD minőségű csatornák iránti igény is megerősödött. Ezt felismerve a szolgáltató 2010-ben új műholdról történő műsorszórásra tért át, amely lehetővé tette a csatornaszám bővítését. Ehhez megközelítőleg 180 000 háztartás antennáját kellett az új műhold felé átforgatni. A Magyarországon egyedülálló projekt a szervezet mögött álló kiváló forgalmazói és szerelői hálózat hozzáértéséről is tanúskodott, mely azóta is hozzájárul a márka sikereihez és képviseli azt az előfizetők felé.  

 

A hazai televíziózás legutóbbi nagy mérföldköve, az akkori háztartások közel 20%-át érintő digitális átállás volt. A UPC Direct ekkor is tovább erősítette hazai pozícióját, hiszen már tapasztalt digitális szolgáltatóként nemcsak sikerrel vette a váltás akadályait, de az analóg földi sugárzás megszüntetése után jelentősen bővíteni is tudta előfizetőinek számát, mindamellett, hogy időközben több versenytárssal is bővült a piac.

 

A nézők változó igényei és a piaci trendek miatt napjainkban is számos változáson megy keresztül a szolgáltató. Az egyik legfontosabb célkitűzése, hogy megfelelve az előfizetői elvárásoknak igyekszik egyszerűbbé tenni az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételt, mely többek között már Skype-on keresztül illetve szeptembertől a 1214-es egyszerűsített hívószámon is elérhető.

 

Szintén az ügyféligényeket követve, a UPC Direct nagy hangsúlyt fektet a digitális tartalmak bővítésére is. A márkaévforduló megünneplésére a szolgáltató több aktivitással és egy meglepetéssel is készül, amely tovább növeli az ügyfelek számára nyújtott szolgáltatások színvonalát valamint erősítheti sikerességét a telekommunikációs piacon.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05