A vállalkozások digitális versenyképességét növelő megoldásokat mutatott be a Microsoft

forrás: Prím Online, 2015. december 1. 15:29

A Microsoft bemutatta az Office 365 legújabb üzleti megoldásait, a Dynamics CRM 2016 rendszert, valamint bejelentette a PowerApps bevezetését.

Hétfőn, a Convergence EMEA éves konferenciáján, a Microsoft több olyan újdonságot is bejelentett, amelyek versenyképesebbé tehetik a vállalkozásokat napjaink felhőalapú és mobilorientált világában. Chris Capossela, a cég marketing vezetője a Microsoft Office 365 új funkcióit mutatta be, többek között a Skype for Business új találkozó szervező és hanghívás szolgáltatásait, a népszerű ügyfélkapcsolati rendszer, a Microsoft Dynamics CRM 2016 új funkcióit, továbbá a Microsoft PowerApps alkalmazásokat. Ez utóbbi egy olyan, vállalkozások számára kifejlesztett szolgáltatás, amellyel az alkalmazottak az igényeiknek megfelelő új alkalmazásokat fejleszthetnek, biztonságosan kapcsolódhatnak az üzleti hálózatokhoz és könnyen megoszthatják az alkalmazásaikat a munkatársaikkal.

 



Az Office 365 új üzleti szolgáltatásai

Az Office 365 új funkciói a bejelentés napjától érhetőek el világszerte. Ezek új találkozó szervezővel, hanghívási, biztonsági és adatvédelmi szolgáltatásokkal segítik elő a vállalkozások modernizációját. Az új szolgáltatások képezik az Office 365 történetének legjelentősebb, üzleti vállalkozások számára készült frissítését:

Adatelemzés és -megjelenítés. A Delve Analytics sokfunkciós, interaktív kezelőpultot biztosít felhasználóinak, amely segítségével megtudhatják mivel és kivel töltik az idejüket, így a legfontosabb feladatokra és emberekre koncentrálhatnak.
 

Továbbfejlesztett biztonság és vállalati megfelelőség. A Customer Lockbox segítségével abszolút mértékben ellenőrizhető az adathozzáférés Office 365-ben. A felhasználók jóváhagyása szükséges még azokban a ritka esetekben is, amikor a Microsoft mérnökeinek kell hozzáférést biztosítani a szolgáltatásokhoz. Ugyancsak az Office 365 részeként érkezik a továbbfejlesztett eDiscovery audittechnológia, amely nyomon követi a tartalmak módosulásait és lehetővé teszi az összetett kereséseket és az eredmények kigyűjtését. Mindez csökkenti a nagy adathalmazok kezelésének költségeit és a kockázatait.
 

Teljes körű találkozó- és hangszolgáltatás. A Skype Meeting Broadcast, a Public Switch Telephone Network (PSTN) Conferencing, a PSTN Calling and Cloud Private Branch Exchange szolgáltatásoknak köszönhetően az Office 365 előfizetői egyetlen platformról kezdeményezhetnek telefonhívást, konferencia beszélgetést, videóhívást és oszthatják a nap mint nap használt Office alkalmazásokban létrehozott tartalmaikat. A Skype Meeting Broadcast már Magyarországon is használható, és a többi szolgáltatás is fokozatosan elérhetővé válik a nemzetközi piacokon.
A bejelentés óta mindezek, továbbá a Power BI és az Advanced Threat Protection elérhetőek az új prémium üzleti Office 365 E5 csomagban.

A Dynamics CRM 2016 mostantól mindenki számára elérhető

Mostantól érhető el mindenki számára a Dynamics CRM 2016 is online és telephelyi bevezetéssel. Ez az eddigi legátfogóbb CRM verzió, amely mind az intelligens megoldásai, a mobilitás és a szolgáltatások területén komoly előrelépést jelent, számos hatékonyság növelő funkciót kínál, amelyek révén a vállalkozások eredményesebbek lehetnek, az ügyfélkapcsolatért felelős munkatársak pedig még többet képesek kihozni a munkaidejükből.

Az adatkezelés és adatelemzés az újgenerációs ügyfélkapcsolati rendszerek kritikus elemei, a Dynamics CRM 2016 ennek megfelelően olyan okos megoldásokat kínál, amelyek felgyorsíthatják a döntéshozatalt ezzel csökkentve a reakcióidőt az értékesítés, marketing és a szolgáltatások területén. Az Azure Machine Learning modelleknek köszönhetően a Dynamics CRM 2016 képes az értékesítési képviselők munkáját ügyfélre szabott termékajánlatokkal segíteni, továbbá olyan információkat bocsát a munkatársak rendelkezésére, amelyek birtokában javíthatják az ügyfélkiszolgálás minőségét.

A Dynamics CRM legújabb verziója az iparág legjobbját nyújtja az offline funkciók terén is azok számára, akik a telefonjukon vagy a tabletjükön, különböző platformokon szeretnék használni az alkalmazást. A Dynamics CRM 2016 segítségével az egyes feladatok végrehajtására tervezett mobil applikációkat is létre lehet hozni, így az ügyfélkapcsolati munkában gyakori tevékenységek, mint amilyen például a találkozók nyomon követése, vagy a Cortana integrációja is megoldható. Ez utóbbival a CRM hangvezérléssel, proaktív módon is utasítható, az adatokból az információ könnyen kinyerhető.


A Microsoft már e hónap elején bejelentette, hogy megjelent a legerősebb ERP megoldásának következő verziója, a Microsoft Dynamics AX is.

PowerApps bevezetés

A Microsoft bevezette a PowerApps elnevezésű új szolgáltatást, amellyel a vállalatok dolgozói gyorsan fejleszthetnek olyan alkalmazásokat, amelyek biztonságos csatornákon keresztül kapcsolódnak az üzleti rendszerekhez, és közben mindezeket könnyen meg is oszthatják a munkatársaikkal. A PowerApps-nek jelenleg az előzetese érhető el, amelynek segítségével bármilyen dolgozói applikáció létrehozható a legegyszerűbbtől kezdve – mint amilyen például egy dolgozói kérdőív – a hosszú távú, üzleti szempontból kritikus applikációkig, amelyek az üzleti rendszereket és a bármilyen készüléken működőképes felhőszolgáltatásokat kapcsolják össze.

A PowerApps az egész szervezet számára fontos előnyöket nyújt:

Munkavállalók. Ők az ismerős Microsoft Office környezetben, kódolás nélkül, gyorsan kifejleszthetnek új applikációkat, amelyek bármilyen eszközön működnek.
 

Professzionális fejlesztők. Ők olyan applikációkat hozhatnak létre, amely segíti az adatelemzést, így a többi munkavállaló valósíthatja meg innovatív ötleteit. Natív web és mobil applikációkat és API-kat fejleszthetnek az Azure App Service segítségével.
 

IT szakemberek, rendszergazdák. Ők a szervezetben keletkező adatokat kezelhetik eredményesebben, biztonságos, ellenőrzött módon oszthatnak meg applikációkat.

A PowerApps-szel könnyen, percek alatt létrehozhatunk és futtathatunk applikációkat, amelyek olyan SaaS szolgáltatásokkal is kapcsolatban vannak, mint az Office 365, Dynamics, Salesforce, Dropbox és a OneDrive, valamint telephelyi üzleti rendszerekkel, mint amilyen többek között a SharePoint, SQL Server, Oracle databases, és az SAP. A szolgáltatás a jól ismert, Office-hoz hasonló felhasználói élményt nyújtja az új üzleti alkalmazások létrehozása közben is, sablonok és egy vizuális tervező segítik a munka gyors elkezdését és a munkafolyamatok automatizálását. Mindezek az eszközök a vállalati szintű szolgáltatásokkal együttműködve segítik a professzionális fejlesztők és rendszergazdák munkáját, vagyis mindenki számára lehetőséget adnak arra, hogy együtt, közösen dolgozzanak az üzleti siker érdekében.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Koronavírus: nemzetközi nagyvállalatok használják a magyar big data cég új pandémia adatbázisát

A budapesti székhelyű Starschema és a felhőalapú adatkezelési technológiákban élen járó kaliforniai tech-óriás, a Snowflake együttműködésének köszönhetően március 25-én vált elérhetővé az az integrált információs rendszer, amely a járvánnyal kapcsolatos hiteles forrásokra támaszkodva jelenleg az egyik legátfogóbb adatszolgáltatást nyújtja a világon. Az ingyenes és szabadon felhasználható adathalmaz óriási segítséget nyújthat kormányoknak, nemzetközi nagyvállalatoknak és szervezeteknek rendkívüli intézkedéseik és a gazdasági döntéseik meghozatalában.

2020. március 29. 12:27

Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team

A koronavírus járvány rendkívül nehéz helyzetbe hozta a hazai cégek többségét, egy csapásra az eddig elodázott digitális megoldások váltak a túlélés kulcsává. Habár az elsődleges kihívást az üzleti tevékenységek akadálytalan fenntartása jelenti, ehhez elengedhetetlen a kollégák távmunkájának megszervezése és támogatása, valamint a feléjük és a külvilág felé irányuló aktív és átlátható kommunikáció. Nagy teher és felelősség ez a vállalkozások számára, nem csoda, hogy egyre többen fordulnak a mesterséges intelligencia felé. Az MI-alapú chatbotokat fejlesztő magyar ChatBoss Team most számukra nyújt segítséget: kifejezetten ilyen helyzetekre fejlesztett Home Office chatbotjukat most ingyenesen használhatják a cégek.

2020. március 29. 10:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11

Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól

2020. március 15. 11:53
online sportfogadás