A Quantum Break április 5-én jelenik meg Xbox One konzolon és Windows 10 rendszerű számítógépeken

forrás: Prím Online, 2016. február 11. 15:41

Kevesebb, mint két hónap van hátra a várva várt Quantum Break megjelenéséig, a Remedy Entertainment és a Microsoft pedig ebből az alkalomból több bejelentéssel is készült az érkező játékot illetően. A legfontosabb? A Quantum Break Windows 10-en is elérhető lesz április 5-én. Azok számára, akik digitálisan előrendelik a játékot Xbox One konzolon, a PC-s változat további költség nélkül hozzáférhető lesz*.

Az Alan Wake mellékelve lesz a Quantum Break Xbox One verziójához; az előrendelők az American Nightmare-t is megkapják

A Remedy Entertainment két népszerű, és a kritikusok által is elismert Xbox 360 konzolra megjelent játéka – az Alan Wake és az Alan Wake’s American Nightmare – immár már a Quantum Break élmény része. A Quantum Break Xbox One verziójának minden példánya mellé jár az Xbox 360 konzolra készült Alan Wake teljes verziójára jogosító letöltőkód, illetve annak két kiegészítője, a The Signal és a The Writer is. Mindhárom játék az Xbox One konzolon is játszható a visszafelé kompatibilitásnak köszönhetően. Azok a rajongók, akik előrendelik a Quantum Break játékot az Xbox Áruházban, vagy az akcióban részt vevő kereskedőknél, ajándékba kapják az Alan Wake’s American Nightmare Xbox 360 játék letöltőkódját is.

Rendelje elő a Quantum Break-et Xbox One-on, és további költség nélkül megkapja a Windows 10 változatot!

Az Xbox célja, hogy a játékosok ott és úgy játszhassanak kedvenc játékaikkal, ahogy akarnak, ezért a Microsoft Studios és a Remedy Entertainment Windows 10-en is megjelenteti a Quantum Break játékot április 5-én, egy időben az Xbox One konzolos változattal. Mindenki, aki az Xbox Áruházban előrendeli a játék Xbox One verzióját, vagy az akcióban részt vevő kereskedőknél digitális tokent vásárol a játékhoz, megkapja a Windows 10 változatra jogosító letöltőkódot is.*

A Quantum Break Windows 10 változatát illető további információk a következő hivatkozáson érhetők el: http://www.quantumbreak.com/windows10

Akciódús élőszereplős trailer mutatja be Jack Joyce küzdelmét egy káoszba borult világban

A Quantum Break közeledő megjelenésének alkalmából a Remedy Entertainment és a Microsoft Studios bemutat egy új, élőszereplős trailert, melynek címe „The Cemetery”. Ebben a videóban életre kel a Quantum Break világa, ahogy Jack Joyce (Shawn Ashmore) a Monarch Solutions ügynökei elől menekül, miközben testvére elvesztését is gyászolja. De az idő többé nem a régi. Megtört. És ez az egyetlen fegyver Jack kezében, hogy túlélhesse ezt a káoszba borult világot.

Bemutatjuk az Xbox One Quantum Break gépcsomagot

A mai napon az Xbox bemutatott egy különleges kiadású Xbox One Quantum Break gépcsomagot, amely tartalmaz egy 500 GB-os fehér konzolt a hozzá illő vezeték nélküli kontrollerrel, valamint teljes verziós letöltőkódot a Quantum Break és az Alan Wake játékokhoz, illetve a The Signal és a The Writer kiegészítőkhöz. A gépcsomag 2016 március 29-től lesz elérhető a kereskedőknél. További információért látogasd meg az Xbox Wire oldalt itt.

A Quantum Break egy különleges élmény; részben videojáték, részben izgalmas élőszereplős sorozat fantasztikus szereposztással. A főbb szerepekben Shawn Ashmore („X-Men”) mint a főhős Jack Joyce, Aidan Gllen („Trónok Harca”) mint a főgonosz Paul Serene, és Dominic Monaghan („Gyűrűk Ura”) mint Jack testvére, William. A Quantum Break bővelkedik mesteri történetben, gazdag karakterekben és drámai fordulatokban, ahogy azt a Remedy Entertainmenttől megszokhattuk. A játék során hozott döntéseid befolyásolják a végkifejletet a videojáték és sorozat nagy tempójú ötvözetében, ami egy teljesen új és egyedi szórakoztató élményt nyújt majd a játékosok számára.

* Az ajánlat korlátozott időre szól. 2016. február 11-től április 4-ig érvényes az Xbox Áruházban.

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Itt a Samsung eddigi legerősebb vezeték nélküli fülhallgatója

A Samsung bemutatja újgenerációs fülhallgatóját, a Galaxy Buds Prót. Az új okoseszköz kiemelkedő hangzást, hívásminőséget, intelligens aktív zajszűrést és sokoldalú csatlakoztathatóságot biztosít, mindezt modern és letisztult formában. A Galaxy Buds Pro a vállalat eddigi legfejlettebb vezeték nélküli fülhallgatója, amellyel a felhasználók a legtöbbet hozhatják ki a munkából és a szórakozásból is.

2021. január 15. 18:11

A Sony új hangszórói újraértelmezik az otthoni zenehallgatást

A Sony bejelentette két legújabb vezeték nélküli hangszórójának érkezését. Az SRS-RA5000 és az SRS-RA3000 készülékek biztosítják a prémium minőségű, harmonikus hangzást otthonainkban. A Sony egyedülálló és speciális hangtechnológiájának köszönhetően a hangszórók képesek akár egész szobát betöltő hangot is létrehozni. A kiegészítők bármely otthonnak tökéletes elemei, hiszen segítségükkel kiváló minőségben élvezhetjük a zenét.

2021. január 15. 13:44

A Razer okosmaszk- és gamerszék-koncepcióterveket mutat be a ces 2021-en

A Razer új technológiai koncepciók fejlesztésén dolgozik a társadalmi távolságtartás alatti biztonságosabb kapcsolattartáshoz, valamint egy immerzív funkciókkal és módosítható kialakítással rendelkező, következő generációs játékállomáshoz.

2021. január 14. 16:32

Fenntartható, vízmegtakarító hajápolási technológiával állt elő a L’Oréal és a Gjosa

A CES 2021 ismét elhozta a legfontosabb szépségápolási újdonságokat. Az idén digitális rendezvényként megtartott expón a L’Oréal egy innovatív vízmegtakarító, fenntartható hajápolási rendszert mutatott be, melyet egy környezetvédelmi innovációs vállalattal, a Gjosaval hoztak létre. A forradalmi újítás fodrászszalonokban és az otthoni szépségápolási rutin részeként egyaránt alkalmazható. A rendszer egy olyan alternatívát képvisel a hajmosás és hajápolás területén, amely nem csupán környezetkímélő, de közben a hatékonyságot és a luxus érzetét is biztosítja a legújabb technológiák segítségével.

2021. január 14. 13:27

Válasszunk magunknak csillagot

Virtuálisan barangolva az idei online CES-en az egyik kedvencem a csillagok vizsgálatát egyszerűvé és okossá varázsló Vespera, amely a francia startup, a Vaonis legújabb - immár második verziójú - távcső-fejlesztése.

2021. január 14. 11:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

2020. december 18. 08:54