CIB Bank a digitalizáció útján

forrás: Prím Online, 2016. március 8. 10:11

Új, könnyen használható mobilbanki alkalmazást vezetett be a CIB Bank, igazodva ügyfelei igényeihez és a kor technikai elvárásaihoz. Az okostelefon-alkalmazás lehetőséget teremt arra, hogy a meglévő online szolgáltatások mellett (internet bank, eBroker, online kártyás fizetési szolgáltatások) az ügyfelek még egyszerűbb, gyorsabb, személyre szabott szolgáltatásokon keresztül intézzék pénzügyeiket, bárhonnan, bármikor akár egy kattintással androidos vagy iOS (Apple) mobil készülékeiken. 

Az internet és az okos mobileszközök folyamatos jelenléte mellett a mai fogyasztó sok információt gyűjt, és gyorsan választ a lehetőségek közül. A CIB Bank erre az igényre válaszol a most bevezetésre került mobilalkalmazással, amely már induláskor rendelkezik azokkal a funkciókkal, amelyek a bankszámla gyors áttekintéséhez, egyszerűbb utaláshoz, számlák közötti átvezetéshez, csekk befizetéséhez szükségesek. De használatával megtekinthetővé válik az aktuális megtakarítási egyenleg, ellátták devizaváltó kalkulátorral, és beépítésre került az alkalmazásba az internetbank használatához szükséges mobiltoken, sőt, kapott ujjlenyomat alapú azonosítást lehetővé tévő funkciót is. 

 

Az androidos illetve iOS mobilkészülékekre elérhető CIB Bank mobilalkalmazás bevezetése az első lépcsője annak a digitalizációs útnak, amelynek során meglévő és új termékeket és szolgáltatásokat vezet be, illetve egészít ki a bank, teljesen új ügyfélélményt kínálva.

 

„Hosszú távú célunk, hogy lépést tartva a modern kor igényeivel olyan új kommunikációs és értékesítési csatornákat hozzunk létre, amelyek az egyre intenzívebben digitális eszközöket használó ügyfelek számára nyújtanak személyre szabott, látványos, ugyanakkor nagyon áttekinthető szolgáltatásokat. A Google Play AppStore áruházakból már letölthető mobilalkalmazáson belül folyamatosan bővülő szolgáltatáskínálattal fognak ügyfeleink találkozni, amelyek közül több eddig vagy egyáltalán nem, vagy csak személyes ügyintézéssel volt elérhető ” –mondta Szinai Ádám a Bank marketing és kommunikációs vezetője. A Bank most induló alkalmazása mellett egymást követik majd olyan bankfiókon belüli és kívüli interaktív megoldások is, amelyek megkönnyítik a mindennapi bankügyek intézését, és egyedülálló ügyfélélményt biztosítanak fennakadás nélkül, a digitális és a fizikai csatornákon egyaránt.

 

A CIB Bank mobil alkalmazása az indulását követő napokban már a legtöbbet letöltött új alkalmazások közé került a Google Play áruházban. Az új alkalmazást már több, mint 1300-an használják az indulás után 5 nappal.

 

Az Intesa Sanpaolo Csoport Bankjai között a CIB Bank az első leánybank, amelyik bevezeti az új mobilalkalmazást. Ez egyben a 2017 közepéig tartó digitális átállási folyamat első lépése, aminek a végén a cél, hogy a Bank a leginnovatívabb hazai pénzintézetek egyikévé váljon.  

 

Mobilalkalmazás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Átlagosan háromezerért taxiznak a budapestiek

Ugyan még mindig inkább telefonon rendelnek taxit a fővárosiak, de egyre többen használnak valamilyen taxirendelő mobilalkalmazást is - derül ki a Főtaxi megbízásából készített kutatásból. Az elvárásoknak megfelelően új, hasznos funkciókkal bővült a taxitársaság applikációja, így akár már közvetlenül is felhívhatjuk a sofőrt az alkalmazáson keresztül, ha nem találjuk az autót.

2019. augusztus 18. 12:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53

Rekordbevétel az LG-nél

2019. július 30. 17:03
online sportfogadás