Új startup: Szelfi Szerviz

forrás: Business Online, 2016. április 1. 15:10

A hagyományos „startup sikerreceptet" ragadta meg az innovatív okos appok piacának egy új szereplője. A recept nem más, mint egy, a jelen trendre épülő új szolgáltatás, ami a maga egyszerű egyedülállósága és piaci hiánypótló szerepe miatt juthat el sokakhoz. Az ötlet kézenfekvő, a szelfizés trendhullámán lovagol, amit mindenki csinál, de senki nem csinál így.  

A ma készülő szelfi fotók tere ugyanis leginkább virtuális. A képeiket az okostelefont használók digitálisan megosztják valamilyen appon keresztül az ismerősükkel, vagy posztolják valamelyik közösségi oldalon. Az ilyen képeknek legtöbbször nincs sem ajándék jellege, sem pedig hagyományosnak tűnő, maradandó értéke, ha a készítője valakinek elküldi, vagy valahova kirakja, eggyé válik a sok közül. Erre a helyzetre reagál a Szelfi Szerviz nevű, új startup szolgáltatás, ami egy jól átgondolt applikációból, egy tapasztalt fejlesztő csapatból és egy profi kivitelező stábból áll.

 

A szolgáltatás lényege, hogy a világ bármely pontján járhatunk, bármilyen fontos pillanatot megörökíthetünk, ha készítünk egy szelfit, a „Szelfi Szerviz" applikáción keresztül elküldhetjük hagyományos módon kinyomtatott, speciálisan formatervezett egyedi, letisztult keretbe foglalva és dobozba csomagolva, szeretteinknek vagy barátainknak, 4 órán belül történő budapesti kiszállítással, mindössze egy csokor virág áráért. A szolgáltatás burkolt lényege, hogy modernizált köntösben hozza vissza a régi idők képeslapküldési hagyományait, és az is, hogy a digitálisan megörökített pillanatokat hagyományos módon tegye örökké.

 

Mindezek mellett az ötlet megcélozza azt a fogadó réteget is, akik a szeretteiktől egy egyszerű online appon keresztüli megosztással nem kaphatnák meg az adott fényképet, mint például olyan szülők, nagyszülők, akik nem rendelkeznek okos eszközzel, hogy a szerettük aktuálisan átélt élményének a legrövidebb időn belül részesei lehessenek. A Szelfi Szervizzel küldött képek elegáns megjelenése, egyben az ötlet másik lényege is, hogy egy új, minőségi opció alternatívaként szolgáljon mindenkinek, aki a hagyományos „könyv vagy becsomagolt ital, esetleg receptgyűjtemények" után, valami igazán egyedit szeretne ajándékozni, kiemelkedően kedvező ár-érték arányban.

 

A Szelfi Szerviz esetében nem csak egy képről beszélünk. A termék elválaszthatatlan része az üzenet. Az a pár sor, ami oly személyessé tette a képeslapokat, megerősítheti a kép mondanivalóját, vagy akár teljesen új értelmet adhat neki. A kép és az üzenet egysége teszi igazán teljessé, értékessé a megörökített pillanatot.

 

A cég munkafolyamatainak megtervezésekor az elsődleges szempont a kimagasló minőség biztosítása volt. Nem véletlen, hogy a Szelfi Szerviz - a piacon egyedülálló módon - a világ bármely pontjáról feladott megrendelést garantáltan 4 órán belül teljesíteni képes Budapest területén. A rendszer olyan biztonsági tartalékokkal rendelkezik, hogy az esetleges késés esetén automatikusan 50% kedvezmény jár az ügyfélnek a következő megrendeléskor.

 

A kizárólag természetes anyagok felhasználásával készülő termék többszöri újragondolás után nyerte el végső alakját.  A tervezés kritériumait egy mondatban foglalta össze a Szelfi Szerviz ötletgazda – ügyvezetője, Abonyi Péter: "Gondoljátok végig, milyen lenne egy Johny Ive által megálmodott, újraértelmezett képkeret?" És a díjnyertes formatervezők végig gondolták... Olyan terméket alkottak, amely egyaránt jól fest az éjjeli szekrényen, a főnök üvegasztalán vagy akár a nagymama kandallópárkányán is.

Kulcsszavak: startup applikáció szelfi

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!

2023. január 27. 09:47

Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját

2023. január 26. 14:02

Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje

2023. január 16. 18:51

A Bullitt műholdas szolgáltatása lefedettlenség esetén is biztosítja az üzenetküldést

2023. január 9. 15:46