Schiedel online felvilágosító kampány
A hazai piacvezető Schiedel Kéménygyár Kft. online felvilágosító kampányt indít a legnagyobb videomegosztó portálokon. A kampányhoz forgatott kisfilmek főszereplői Csuja Imre és Gáspár Sándor. A cél a házépítési és –felújítási szezon kezdetén felhívni a figyelmet arra, hogy a gondos tervezés és egyedi, ám pontos kivitelezés kifizetődő.
A Magyarországon álló mintegy négymillió kéményből a becslések szerint másfélmillió felújításra szorul. Bár egy ilyen felújítás költségei a meglévő fűtési rendszer felújításának csak tíz százalékára rúgnak, a kémény – mint a fűtési rendszer része – mégsem kap elegendő figyelmet a lakosság részéről.
Erre az ellentmondásra kívánja felhívni a figyelmet a tavaszi házépítési szezon kezdetén a hazai piacvezető kéménygyártó és –forgalmazó Schiedel Kéménygyár Kft., amely online felvilágosító kampányra vállalkozott. A helyzetkomikumra épülő négy rövidfilm főszereplői Csuja Imre érdemes és Jászai Mari-díjas művész, valamint Gáspár Sándor, Kossuth-díjas és Jászai Mari-díjas művész.
Tenk Ferenc, a Schiedel ügyvezetője elmondta, „hogy a két nagyszerű színész, Csuja Imre és Gáspár Sándor által megformált figurákkal azt kívántuk bemutatni, milyen az, amikor valaki okos megoldások helyett úgymond okosba’ építkezik.” A forgatással kapcsolatban hozzáfűzte: „nagyon nagy örömünkre szolgált, hogy a két művész elvállalta a filmekben való szereplést, ráadásul úgy, hogy Csuja Imre akkor már a Hungary’s Got Talent forgatásaira készült. Óriási élmény volt látni a párost forgatás közben. Számunkra mind Csuja Imre, mind pedig Gáspár Sándor munkája és munkássága a megbízható, ám egyedi megvalósításról, valamint az időtálló magas minőségről szól, ami összecseng a Schiedel hitvallásával világszerte.”
Az első film:
Kapcsolódó cikkek
- A HyperX gamer fejhallgatói elsőként kapták meg a Discord tanúsítványát
- Mindentudó AP a ZyXEL-től
- CIB Bank a digitalizáció útján
- Tavaly várakozáson felül nőtt az okostelefonok piaca Romániában
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Kerülje el a zsarolóvírus-támadásokat!
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- A Samsung virtuális valóságában koncertezett a Years & Years
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Újra Magyarországon a Trend Micro
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: