NMHH: A Digi és a Vodafone jelentkezett a 3400–3800 MHz-es sávért
Két jelentkezőt vett nyilvántartásba a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Hivatala a 3400–3800 MHz frekvenciasávban elnyerhető frekvenciahasználati jogosultságok megszerzését célzó árverési eljárásban.
A frekvenciasáv a nagy adatátvitelt igénylő szélessávú mobilszolgáltatásokra és olyan vezeték nélküli felhordó hálózatok kiépítésére alkalmas, amelyek megteremtik az egyes hozzáférési pontok és a használók rendszerei közötti kapcsolatot, továbbá az állandó helyű hozzáférési hálózatok kiépítését is lehetővé teszi.
Az 2016. április 11-én kiírt árverési eljárásban két jelentkezés érkezett, az alaki érvényességének vizsgálat szerint mindkét beadott ajánlat megfelelt a formai követelményeknek. Ez alapján a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. versenyezhet a 3400–3800 MHz frekvenciasávban megszerezhető frekvenciahasználati jogosultságokért.
Az árverési szabályok alapján az eljárás első szakaszában az NMHH az alakilag érvényes jelentkezést benyújtó jelentkezők listáját csütörtökön a honlapján hivatalosan is közzétette. A nyilvántartásban szereplő adatok közül a résztvevők neve, valamint az azonosításukra szolgáló adatok nyilvánosak.
A nyilvántartásba vétellel az eljárás első szakasza lezárult, a hatóság ezután az ajánlatok tartalmi vizsgálatát kezdi meg. Az eredményhirdetés néhány héten belül várható, a jogszabályi előírások szerint a döntést az árverési kiírás időpontjától számított 150 napon belül kell meghozni. A leendő nyertesek a frekvenciákat 2034-ig jogosultak használni.
Kapcsolódó cikkek
- Áprilisi csatornanyitások a Telekomnál
- Vodafone: roaming díjak nélkül az EU-ban
- Az NMHH elnöke átadta a Dr. Magyari Endre-díjakat
- Magabiztos UPC növekedés az első negyedévben
- NMHH: Átvezették a szolgáltatók a roamingdíjcsökkentési előírásokat
- Milliók életét változtathatja meg a Vodafone Instant Schools Programja
- Az Eurovision és a SES közösen sugározzák a 2016-os riói olimpiai játékokat
- Új Vodafone okostelefonok a nyári barangolásokhoz
- Digitális Könyvtárat hozott létre a Vodafone
- Vodafone: 4G határok nélkül
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.