Megduplázódott az érintésmentes bankkártyás fizetések száma a Gourmet Fesztiválon
A vásárlások és a fesztiválkártyára való feltöltések átlagos összege is évről-évre nő a Gourmet Fesztiválon; az idei eseményen kb. 25 százalékos volt a növekedés a Festipay friss adatai szerint. A számok azt is jelzik, hogy 2015-höz képest megduplázódott az érintésmentes bankkártyát használók száma a gasztro fesztiválon, ami jól mutatja a készpénzmentes fizetés dinamikus hazai növekedését.
Az idei Gourmet Fesztiválon 14 ezer látogatót regisztráltak, akik több mint 50 ezer tranzakciót bonyolítottak.
„A készpénz nélküli fizetés a fesztiválokon különösen népszerű fizetési forma, ebben a hazai rendezvények élen járnak. Idén már 18 hazai és külföldi fesztivál alkalmazza a Festipay fizetési megoldásait, ami azt jelenti, hogy 2015-höz képest csaknem duplájára nő a Festipay által kiszolgált készpénzmentes fesztiválok száma. Az idei Gourmet Fesztivál fizetési szokásait nézve megállapíthatjuk, hogy igen dinamikus a fejlődés az érintésmentes bankkártyahasználat tekintetében. A Festipay készpénzmentes fesztivál szolgáltatása zárt körben működik, most dolgozunk olyan megoldásokon, amelyek szélesebb körben teszik lehetővé a Festipay által nyújtott készpénzmentes fizetés lehetőségét” – mondta el Márki László, a Festipay Zrt. vezérigazgatója.
Az idei fesztiválok sorában 2016-ban elsőként megrendezett Rosalia Fesztiválon a Festipay becslése szerint körülbelül 30 ezren vettek részt, akik közel 60 ezer tranzakciót bonyolítottak. A fesztiválon nagyjából egyenlő arányban használtak a résztvevők vásárlásra Festipay fesztivál- és rendezvénykártyát, valamint bankkártyát. A bankkártyát használók átlagosan 10 százalékkal többet költöttek, mint akik fesztiválkártyával fizettek.
Azok számára, akik nem rendelkeznek érintésmentes bankkártyával vagy egyszerűen csak nem szeretnék fesztivál környezetben használni a saját bankkártyájukat, a tavaly bevezetett Festipay mobil alkalmazás teszi a jövőben még kényelmesebbé a fesztiválélményt. Az applikáció már nem csupán abban segít, hogy valós időben nyomon követhetőek a vásárlások és az aktuális egyenleg, hanem abban is, hogy sorban állás nélkül, az app-ba regisztrált bankkártyával egyszerűen és gyorsan feltölthető a fesztivál kártya. Az applikáció Android- és iOS rendszerű telefonokra is letölthető.
Kapcsolódó cikkek
- ReadyPay – a mobil kártyaelfogadó
- Mennyit ér 40 ezer kattintás egy sérült társulatnak?
- Okostelefonnal is beléphetünk a balatoni strandokra
- A B-Payment az Ingenico termináljait választotta
- Harmadával többet költ, aki készpénzmentesen fizet
- Rekord a hazai bankkártyás fizetésben
- Készpénzpártiak a magyar szállásadók?
- Fesztiválok infrastruktúrája: a siker kulcsa a készpénz nélküli fizetés
- Online fizetési rendszert indított a Simple
- Olcsóbb és biztonságosabb lesz az internetes fizetés az EU-ban
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: