Tickething: közel 50 milliós befektetést kapott egy frissen indult magyar startup

forrás: Prím Online, 2016. június 7. 10:47

Idén március végén indult a Tickething nevű, e-belépőjegyek adás-vételére szakosodott magyar startup, mely a feleslegessé vált koncert-, fesztivál és egyéb esemény belépőjegyek adás-vételére kínál online piacteret. 

A hazánkban hiánypótló szolgáltatás a nyár egyik legnagyobb durranása lehet, és ezt már egy befektető is felismerte: a Prosperitás Tőkealap közel 50 millió forintot fektetett a cégbe.

 

Alig több mint két hónap alatt már több száz regisztrált felhasználó vette igénybe a Tickething jegy újraértékesítő platformját. A gyorsan jött népszerűség nem véletlen: kivel ne fordult volna elő, hogy egy-egy koncertre, fesztiválra az utolsó pillanatban szeretett volna jegyet venni, vagy fordítva: feleslegessé vált belépőjét eladni. Eddig erre szervezetlen keretek között jórészt a közösségi média volt a kézenfekvő eszköz, ami az esetleges visszaélések kiküszöbölésére nem jelentett megoldást.

 

A Drukka Startup Stúdió „cégnöveldéjében” induló Tickething ezen a téren hoz óriási újítást: az online felületen bárki biztonságosan, ellenőrzött módon adhat el és vásárolhat magánszemélytől elektronikus belépőjegyet bármilyen eseményre, legyen az koncert, színház, fesztivál vagy akár sportesemény.

 

Régiós terjeszkedés a cél

Bár világszerte, főleg tőlünk nyugatra már több hasonló szolgáltatás is sikerrel működik – pl. Ticketbis, Seatwish, Viagogo – Magyarországon ezek a cégek nincsenek jelen, és a közép-kelet-európai régióban sem túl aktívak.

 

„A GB & Partners alapkezelő által menedzselt Prosperitás Proseed Közös Magvető Kockázati Tőkealap befektetéséből a szolgáltatásunk minőségét szeretnék továbbfejleszteni, illetve a következő másfél évben a régió további két országában szeretnénk megjelenni és jelentős piaci részesedést elérni. Középtávon pedig Közép-Kelet-Európa vezető jegy újraértékesítő portáljává válni” – fogalmazott Töreky Bence, a Tickething alapítója. 

 

Sorra kapják a befektetéseket a Drukka cégek

Az utóbbi hónapokban ez a harmadik komoly befektetés, amit egy, a Drukka Startup Stúdióból induló cég kapott. A Képáruház tavaly novemberben jutott több mint 130 milliónyi tőkéhez, míg az online takarításközvetítő Rendi (korábbi nevén Helpy) idén márciusban kapott 50 millió forintnyi befektetést. Ezen felül a szintén a Drukka portfóliójába tartozó Neatly tőkebefektetése is hamarosan lezárul, amelyet újgenerációs startupok megjelenései fognak követni, és várhatóan az év második felében egy dedikált startup stúdió befektetésekre szakosodott tőkealapot is indít a Drukka.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Erősödik a GuideVision európai és hazai ügyfélportfóliója

A GuideVision cseh központú európai vállalat 2020 őszén vált az Infosys részévé. A közel 14 milliárd Ft értékű ügylet kiemeltnek számít a IT szektorban. Az egy éve rendkívüli hatékonysággal működő társulás mindkét vállalat számára új távlatokat nyitott: ebből kiemelkedik a német prémium luxusautókat gyártó Daimlerrel kötött szerződés, amely az Infosys és GuideVision történetének egyik legjelentősebb projektje. 

2021. november 27. 17:59

Csúcsvezetők a nappaliban

Napról napra változó piaci környezet, távmunka, széteső csapatok és hektikus üzletmenet – az elmúlt két évben lassan hozzászokhattak a vezetők a koronavírussal érkező bizonytalansághoz és a folyamatos újratervezéshez, most viszont ideje a jövőre koncentrálni. Míg a 2020-as Strech konferencia a COVID-válság által felvetett akut problémákkal és gyakorlati tippekkel várta a felső vezetőket és menedzsereket, idén már a hosszabb távú stratégiák, a válságálló és tartós sikert hozó megoldások kerülnek a nemzetközi menedzsment konferencia fókuszába december 7. és 9. között. A szervezők többek között a Morgan Stanley és a Prezi világhírű szakembereivel, sőt, a magyar férfi vízilabda válogatottat sikerre vezető Kemény Dénessel keresik a választ a kérdésre: mitől lesz valaki nem csak jó, de eredményes menedzser a 21. században?

2021. november 27. 14:55

A hibrid munkavégzés javított a belső kommunikáción és az IT megítélésén a Groupamánál

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is látszik, hogy az e-mail levelezés több mint felére, esett vissza a cégnél, mondta el Farkas László, a Groupama IT üzemeltetési vezetője. Vezetőként azonban nem pusztán az infrastrukturális feltételek meglétére kell odafigyelnie, hanem arra is, hogy a távoli munkavégzés körülményei között a munkatársak ne érezzék elszigetelve magukat.

2021. november 27. 11:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12