A szívüket is olimpikonjainknak adták
Szívalakot formáló szurkolók fogadták az utolsó aranygépet Rióból. A SYMA-csarrnokban megrendezett ünnepségen hatalmas konfettieső is hullott Kozák Danuta, Hosszú Katinka, Szilágyi Áron és a többiek fejére.
Sportrajongók álltak térformában, hogy szívet formáljanak az olimpikonok utolsó csapatát hazaszállító aranygép fogadására. A köszöntéssel a Telekom Szurkolói szívét helyezték át a digitálisból az analóg térbe, hogy közvetlenül és személyesen fejezzék ki a sportolók felé elismerésüket a kiemelkedő sportteljesítményekért.
A reptérről érkező és a már korábban hazatért olimpikonjaink a SYMA-csarnokban találkoztak a szurkolókkal, ezen az eseményen pedig a Telekom egyszerre ünnepelte a hazaérkező olimpikonok teljesítményét és az őket a helyszínen vagy éppen a világ másik végéből, itthonról buzdító szurkolókat.
A Szurkolói szív dobbanásait szimbolikusan is megkapták az olimpikonok konfetti formájában, azaz közel 2 millió konfetti hullott rájuk a magasból.
Mint ismert, a távközlési vállalat a franciaországi labdarúgó Európa-bajnokság idején indította el és a riói olimpia alatt is működtette az egyekvagyunk.hu oldalát, amelyről virtuális szívdobbanással és személyes üzenetekkel jelezhetik kedvenc sportolóik felé támogatásukat a szurkolók. A szívdobbanásokat pedig a sportolók a nekik átadott speciális okoseszközön, a Szurkolói szíven érezhetik a biztatással egy időben. Eddig 1918806 biztatást kaptak a nyári sporteseményekben érintett sportolók.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordméretű igény mutatkozik a SES műholdjainak kapacitására az olimpia alatt
- Olimpia tévében és neten: 600 ezren már okostelefonon is szurkolnak
- A Telekom gyorsítja a 4G-t a Balatonnál
- Olimpiai nyitóünnepség az S7 edge kameráján keresztül
- Megnyílt a Samsung Galaxy Stúdiója az olimpiai faluban
- 12 500 olimpiai sportoló vette át limitált kiadású Galaxy S7 edge telefonkészülékét
- Az ország legnagyobb olimpiai szurkolói központja nyílik Budapest belvárosában a Március 15. téren
- A jövő technológiája többé nem elérhetetlen
- Egy év alatt hatszorosára nőtt a roaming adatforgalom a Telekom lakossági ügyfelei körében
- Lelkesítő reklámfilmmel készül az olimpiára a Samsung
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: