A Samsung új szintre emelte a sportolók és a rajongók közötti kapcsolatot az olimpián

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 26. 10:28

A Samsung Electronics – a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere –  a sportolók és a rajongók közötti kapcsolattartás és digitális kommunikáció újabb szintjét valósította meg a 2016-os riói olimpiai játékokon.

A játékok helyszínein és azokon kívül elhelyezett Samsung Galaxy Stúdiók segítségével a sportolók és a rajongók a legfejlettebb mobiltechnológiákkal találkozhattak, és kapcsolatot tarthattak otthoni barátaikkal és családtagjaikkal. A Samsung számos olyan adatot tett közzé, amelyek bizonyítják, hogy az idei volt a kapcsolattartást tekintve az egyik legaktívabb olimpia a játékok történetében. 

 

 

Kiemelkedő volt a Samsung #DoWhatYouCant kampánya, amely 1,6 milliárdnál is több megjelenést és mintegy 121 millió rajongót aktivizált a közösségi médiában. Azt vallva, hogy az olimpiai játékok sosem kizárólag a sportról szólnak, a #DoWhatYouCant kezdeményezés azokat ünnepli, akik legyőzik saját korlátaikat és azokon túlmutatót érnek el a sportban és azon túl. Az „A Fighting Chance” dokumentumfilmtől kezdve az olyan hirdetésekig és tartalmakig, mint a „The Chant” és a „The Anthem”, a kampány azok történeteit meséli el, akik határaikat feszegetve legyőzik az akadályokat, így segítve világszerte a rajongókat annak megismerésében, hogy mit jelent a „Do What You Can’t” (Csinálj olyat, amire nem vagy képes).

 

A Samsung számos más mérföldkövet is elért a 2016-os riói olimpián, így segítve a márkát a legkiválóbb elégedettségi mutatókhoz (top marks). Számokban kifejezve ezek a következők:

  • 8447 hívást bonyolítottak az olimpiai faluban lévő Samsung Galaxy Stúdióból, a Samsung sportolóknak biztosított ingyenes szolgáltatásán keresztül; mindez 42 236 perc
  • A hivatalos Rio 2016 alkalmazást, melyet a Samsung fejlesztett ki a Rio 2016 szervezőbizottsággal együttműködve, 6 035 434-en töltötték le
  • A Samsung Rio 2016 #DoWhatYouCant-et 58 783-szer említették a közösségi médiában
  • Összesen 125 359 837 felhasználói aktivitást generált
  • 1 647 594 349 elérés a #DoWhatYouCant kampányon keresztül
  • 330 350 rajongó volt részese a VR-élménynek Samsung Galaxy okostelefonokon keresztül a Galaxy Stúdiókban Brazília-szerte 
  • 1 040 860 látogató az olimpiai játékokhoz kapcsolódó 13 Samsung Galaxy Stúdióban Brazília-szerte

 

 

Az olimpiai faluban lévő Galaxy Stúdióban biztosított Samsung ingyenes hívásszolgáltatás nagy sikert aratott a sportolók körében, hiszen nagyban segítette a  kapcsolattartást az otthoni családtagokkal. A VR-élmény szintén rendkívül népszerű volt a sportolók és a rajongók körében egyaránt – az olimpiai játékokhoz kapcsolódó 13 Samsung Galaxy Stúdióban Brazília-szerte az eseményekről SporTV VR élő közvetítést nézhettek rajongók ezrei.

 

Annak elősegítése érdekében, hogy ez az olimpia a kapcsolattartás terén is a valaha volt legaktívabb legyen, a Samsung – a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal (NOB) együttműködésben – 12 500 darab limitált olimpiai kiadású Galaxy S7 edge okostelefont ajándékozott a Rio 2016 olimpiai játékokon résztvevő sportolóknak. A későbbiekben nagyszerű emlékként is funkcionáló okostelefonoktól azt remélték, hogy sok örömet okoznak az olimpikonoknak, és megkönnyítik számukra az otthon maradt szeretteikkel való kapcsolattartást.

 

 

A Rio 2016 szervezőbizottságával együttműködésben a Samsung kifejlesztette a Rio 2016 hivatalos alkalmazását, amely éjjel-nappal ellátta a sportolókat, a rajongókat és a tartalomra éhes fogyasztókat a legfrissebb olimpiai hírekkel. Az olimpiai játékok összes digitális kommunikációjának bemutatása érdekében a múlt héten a Samsung megnyitotta központi Samsung Galaxy Stúdióját a Rio 2016 olimpiai játékok szívében, az Olimpiai Parkban, ahol a rajongók és a fogyasztók megismerkedhetnek a Samsung legújabb vezeték nélküli kommunikációs termékeivel és magával ragadó technológiáival.

 

„Az olimpiai játékokhoz való folyamatos hozzájárulásával a Samsung segített kapcsolatot teremteni a világ különböző tájain élők között, így segítve az olimpia minél teljesebb átélését" – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics globális mobilkommunikációs marketingjének ügyvezető alelnöke. „A Rio 2016 a legaktívabb olimpia volt a digitális kapcsolattartás terén. Örömmel láttuk a sportolók és a rajongók közötti nagyszerű kapcsolatokat, amelyek minden bizonnyal folytatódni fognak a 2018-as phjongcshangi téli játékokon is.”

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bet365 – két évtizede a sportfogadás szolgálatában

Közel 20 éves a Bet365 brit bukméker oldal, amely a különféle sportfogadásokon felül kaszinós játékokat is kínál a fogadni vágyó felhasználók számára.

2020. január 23. 20:25

Banksy végre Budapesten!

Isztambul, Amszterdam, Antwerpen, Melbourne, Auckland, Toronto, Berlin, Bukarest, Kolozsvár és Párizs után végre Budapesten is láthatunk Banksy, a földkerekség legismertebb graffiti művészének világát bemutató kiállítást. Az ART OF BANKSY mintegy 70 művön keresztül mutatja be az “ismeretlen zseni” művészetét a Godot Kortárs Művészeti Intézet szervezésében, február 1-től a Tesla Loftban.

2020. január 20. 16:56

Nemzetközi díjat nyert a Sound biztonsági programja

Szerdán késő este kezdődött a legnagyobb nemzetközi fesztiválelismerés, a European Festival Awards díjátadó gálája a hollandiai Groningenben, ahol az Egészség és Biztonsági Fejlesztések kategóriában a Balaton Sound „Safety First” programja hozta el a fődíjat.

2020. január 16. 16:13

Ezek az újdonságok érkeznek jövőre az HBO GO-ra

Lassan lezárul 2019 és ezzel együtt az évtized is. Ahogy megszokhattuk, az HBO igyekszik minden évben a legjobb tartalmakat, legizgalmasabb sorozatokat elhozni az előfizetőknek. Az alábbi összeállítás bemutatja, hogy milyen új sorozatok, új évadok, európai saját gyártású címek illetve vásárolt tartalmak érkeznek az HBO online videótárába 2020-ban.

2019. december 24. 14:06

John Newman a SZINen

A hazai fesztiválfanok egyik legszeretettebb világsztárja, a kirobbanó erejű koncertjeiről ismert John Newman 2020 augusztus végén, az utolsó hazai nagyfesztiválon, a Szegedi Ifjúsági Napokon lép majd fel. A SZIN szervezői most a karácsonyfa alá tettek három hazai kedvencet is: jön majd Szegedre a Magna Cum Laude, a Bagossy Brothers Company és a 2020-ban 20. születésnapját ünneplő 30Y is. SZIN 2020: augusztus 26-29-ig.

2019. december 19. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Életet menthet az ÉletMentő applikáció

2020. január 23. 14:20

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

2020. január 16. 14:39

Újra fesztiváloznak a marketingesek

2020. január 9. 08:01

Digitális biztonsági trendek 2020-ban a Sophos szerint

2020. január 3. 11:44
online sportfogadás