Rugalmas és átlátható informatikai megoldást keresnek a kisvállalkozások

forrás: Prím Online, 2016. szeptember 2. 09:23

A hazai kis- és középvállalkozások megbízható, minél jobban kihasználható, rugalmas megoldásokra vágynak – ugyanakkor a kis cégek legtöbbje jelenleg még keveset költ a modern kommunikációhoz nélkülözhetetlen informatikára.

Elsősorban átlátható díjszabásban és könnyen kezelhető megoldásokban gondolkodnak a vállalkozások, amikor új infokommunikációs szolgáltatást akarnak igénybe venni – derül ki a Telekom legutóbbi kutatásából. Új megoldásokra elsősorban akkor nyitottak a kkv-k, ha azok minősége, szolgáltatásszintje kézzelfogható előnyt nyújt vállalkozásuk számára. A Telekom tapasztalatai szerint a kkv-k emellett ügyfélbarát, ügyfélcentrikus igényeket is támasztanak a szolgáltatójukkal szemben, így például azt, hogy legyen átlátható, egyszerű a díjszabás, a díjtételek elnevezése legyen közérthető, és ne legyenek rejtett költségek. Az új megoldásoknál fontos még a könnyű kezelhetőség, a költségcsökkentés, ha pedig összecsomagolt – integrált – szolgáltatásról van szó, a rugalmasság, azaz az egyes elemek variálhatósága, a jó ár/érték arány, és persze a kínált kedvezmények is kiemelt jelentőséggel bírnak. 

 

A hazai kis- és középvállalkozások döntő többsége használ munkája során valamilyen kommunikációs és informatikai eszközt, ám ez utóbbira jelenleg még korlátozottan költenek vagy tudnak költeni. A Magyar Telekom tapasztalatai szerint egy átlagos kkv e téren is rendkívül árérzékeny, az árbevételének mintegy 1 százalékát fordítja informatikára. A vállalkozások közel egyharmada - hacsak nem muszáj – egyáltalán nem költ informtikai szakemberre, hanem valamelyik munkatársra bízza rá a terület feladatait, illetve kisebb részüknél barát, esetleg családtag segít azok fenntartásában. Ezzel szemben a közepes méretű cégek esetében már 20% körüli azoknak a száma, amelyek IT szolgáltatóra bízzák az informatikai feladatokat. 

 

Annak ellenére, hogy a kisvállalkozások  megfontolják az informatikai és telekommunikációs kiadásokat, tisztában vannak a fejlett IT-rendszerek előnyeivel: közel 50 százalékuk belátja, hogy a jó informatikai háttér segítséget jelenthet az új ügyfelek szerzésében, a technikai lépéstartásban és a költséghatékonyság növelésében éppúgy, mint a versenyképesség javításában, és már a magyar vállalkozások több mint 15 százaléka használ valamilyen modern, fizetős felhő alapú informatikai megoldást.

 

„A Magyar Telekom a kis- és középvállalkozói ügyfelekkel kapcsolatos legfrissebb tapasztalatait is felhasználta a Magenta 1 Business szolgáltatáscsomag kialakításánál” – nyilatkozta Lakatos Péter, a Magyar Telekom kis- és közepes vállalati szolgáltatások vezérigazgató-helyettese. Hozzátette: "a csomag egyik legfőbb előnye – az igen kedvező ár/érték arány mellett – a nagyfokú rugalmasság, variálhatóság, illetve az, hogy az átlátható szolgáltatások révén egyszerűbbé teszi a vállakozások mindennapi teendőit."

 

 

A csomagalapú szolgáltatás kedvező alternatívát jelenthet

A Magyar Telekom Magenta 1 Business néven indította el új üzleti ajánlatát, amelyben együtt, kedvezőbb feltételekkel vehetők igénybe a szolgáltató mobil- és vezetékes szolgáltatásai, valamint informatikai megoldásai. Az ajánlat minden olyan infokommunikációs szolgáltatatást tartalmaz, amely a cégek számára elengedhetetlen a gördülékeny üzletmenethez (mobiltelefon, mobilnet, vezetékes internet, vezetékes telefon, valamint informatikai megoldások). A kedvezménycsomag számos előnyt jelent az előfizetők számára, a vállalkozók egy szolgáltatótól vehetik igénybe az üzletvitelhez szükséges telekommunikációs és informatikai szolgáltatásokat, mindezt kedvező havi díjjal, amely minden említett szolgáltatást magában foglal. A Magenta 1 Business előfizetői dedikált ügyfélkiszolgálásban részesülnek az üzleti telefonos ügyfélszolgálaton, illetve az online chat funkcióval kényelmesebben intézhetik ügyeiket. A kedvezménycsomag optimális összeállításának érdekében az ügyfeleinknek lehetőségük van nemcsak új szolgáltatáselemeket igényelni, hanem - az esetek többségében - a bevált, megszokott szolgáltatásaikat is bevonni az új ajánlatba. Az informatikai megoldással díjmentesen lehet hozzájutni az adatok biztonságát garantáló vírusvédelem szolgáltatáshoz, továbbá a jogtiszta szoftvereket és üzleti levelezést kínáló Office 365 Vállalati Alapverzióhoz.  

 

A Magenta 1 Business-be vonható szolgáltatásokról és igénybevételének feltételeiről részletek itt találhatók: www.telekom.hu/magenta1-business

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53
online sportfogadás