Internet Hungary: megvan az ember helye is a jövő gépek uralta világában

Elsöprő változásokat hozhat a digitalizáció legújabb hulláma

forrás: Prím Online, 2016. szeptember 12. 18:43

A fénysebességgel zajló technológiai fejlődés folyamatosan írja át a gazdaság és társadalom korábban megszokott játékszabályait. A gépek, robotok és algoritmusok a közeljövőben egyre több ember munkáját válthatják ki. Hová tart a digitális jövő? Mik a legfrissebb trendek az adatgazdaság, a telekommunikáció, a kereskedelem és a digitális reklám területén? Többek között ezekre a kérdésekre válaszol az idei Internet Hungary konferencia.

A technológia jövőt alakító hatására fókuszál Magyarország legnagyobb infokommunikcióval és digitális trendekkel foglalkozó szakmai konferenciája, a szeptember 27-28-án megrendezésre kerülő Internet Hungary. A közel 40 neves külföldi szakembert is felvonultató esemény 10 külön tematikán keresztül járja körbe a digitális világ aktualitásait. 

 

Digitális kőkorszakban élnek a magyar vállalkozások?

 

Az egyre éleződő piaci versenyben kizárólag azok a cégek maradhatnak életben, melyek kihasználják a legújabb technológiákban rejlő lehetőségeket. A konferencia keretében mutatják be a Telekom és a Bell Research átfogó kutatását, mely azt vizsgálja, hogy a magyar kis- és középvállalkozások mennyire érettek digitálisan, azaz lépést tartanak-e a világban zajló rohamtempójú változásokkal, milyen mértékben képesek alkalmazni a legfrissebb innovációkat. 

 

 

Az adat az új király   

 

A gazdaság egyre több területén kerül előtérbe az a kérdés, hogy milyen új eszközökkel lehet a cégek rendelkezésére álló hatalmas mennyiségű adatot profitra váltani. Az adatgazdaság az elkövetkező évek meghatározó digitális területe, emiatt egyre több vállalat helyez stratégiai hangsúlyt erre a szegmensre. Az Internet Hungary keretében éppen ezért kiemelt hangsúlyt kap a téma, a kapcsolódó előadások és panelbeszélgetések keretében többek között telekommunikációs, banki és egészségügyi cégek szakemberei mutatják be, hogy a saját iparágukat hogyan alakítja át az adatgazdaság fejlődése.   

 

Melyek a közeljövő magyar startup sikersztorijai?

 

A meghatározó technológiai innovációs tevékenységet világszerte és egyre inkább Magyarországon is növekvő mértékben a mozgékony, rugalmas, kreatív startup cégek végzik. A téma fontossága miatt az Internet Hungary külön konferenciát szentel a startupoknak és az innovációs lehetőségeknek, illetve Innovation Hungary 2016 címmel egy innovációs versenyt is meghirdetett, a döntőbe jutott projektek pedig bemutatkozhatnak az esemény közönsége előtt. Vezető magyar és külföldi szakemberek pedig olyan kérdésekre keresik a választ, hogy milyen forrásokat tudnak bevonni a nagy növekedésű potenciállal bíró kezdő vállalkozások, vagy mely piacra áramlik a legtöbb befektetés a következő évtizedben. Illetve az is terítékre kerül, hogy lesz-e hatása Brexit-nek a közép-európai startup ökoszisztémára.

 

Az Internet Hungary a fentieken kívül olyan területek aktuális trendjeit járja körbe, mint a neuromarketing, a kereskedelem, a tartalommarketing, a közösségi média, az online reklám vagy a cégvezetés. A nemzetközi aktualitásokat pedig többek között olyan külföldi szaktekintélyek mutatják be a résztvevőknek, mint Brendan Spain, a Financial Times amerikai régióért felelős hirdetési alelnöke, Ekaterina Walter, az Intel korábbi marketingvezetője, vagy Larry Kim az Egyesült Államok egyik vezető online marketing szakértője. 

 

Regisztráció és a konferencia részletes programja: https://www.internethungary.com/

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Idén 20 éves az Adverticum

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

Online, angol nyelvű képzésekkel folytatja nemzetközi terjeszkedését a Codecool programozóiskola. Legújabb, tisztán online mentorálással futó, junior front end fejlesztői kurzusuk és a hétvégi full stack tanfolyamuk már kizárólag angol nyelven is elérhető, így minden akadály elhárul az elől, hogy a világ bármely pontjáról csatlakozzanak hozzá diákok. A magyar állampolgárok számára ráadásul áfamentesen vehető igénybe az akkreditált nemzetközi front end kurzus.

2021. február 1. 14:47

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

A Magyar Marketing Szövetség 2020-ban is kihirdette az Év Applikációja díjat, melyet a DokiApp vihetett haza. A telemedicina alkalmazás segítségével a nap bármely időszakában, mindössze pár perc várakozás után konzultálhatunk egy orvossal vagy pszichológussal. Az online orvoslás Uber-e nem először kap rangos díjat, tavaly ősszel ugyanis a Vodafone Digitális Díj egyik fődíját vihették haza az ötletgazdák.

2021. január 18. 14:59

Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu

A hatodik egymást követő évben is a mateking.hu nyerte az Év Honlapja kitüntetést. A bejelentés kapcsán kihirdették: a leggyorsabban jelentkező 5 iskolának ingyenes hozzáférést biztosítanak. Magyarország legnépszerűbb egyetemi e-learning oldalának célja, hogy élménnyé változtassa a matektanulást, hatékonyságát pedig az adja, hogy a tananyagok sok-sok apró lépésből, picike morzsákból épülnek fel. A honlapon ráadásul folyamatosak a fejlesztések is: 2020-ban a mateking epizódok új, sokkal intenzívebb dizájnt kapott, a letisztult és elegáns külső pedig egy felhasználóbarát felületet eredményezett.

2021. január 7. 09:55

Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.

Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.

2020. december 18. 08:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

2021. március 4. 16:27