Street food fesztiválok: készpénzmentes fizetéssel higiénikusabb!
Ma kezdődik a 10. Dining Guide Street Food Show
Hazánkban is egyre népszerűbbek a street food fesztiválok, az utcai étkezés azonban higiénés veszélyeket is hordozhat magában. Jó hír azonban, hogy a zenei fesztiválokhoz hasonlóan már a 10. Dining Guide Street Food Show-n sem kell az ételek elfogyasztása előtt készpénzhez nyúlni, a fizetés ugyanis csak fesztiválkártyával vagy egyérintéses bankkártyával történik.
Szeptember 17-én és 18-án rendezik meg a 10. Dining Guide Street Food Show-t az Andrássy úton, az Európai Mobilitási Hét keretében. Az eseményen nincs belépő; fizetni az árusoknál a feltöltőpontoknál kiváltható Festipay fesztiválkártyával, valamint egyérintéses bankkártyával lehet.
A street food forradalom terjedése Magyarországon is egyre látványosabb, de az ételek utcai elfogyasztása számos veszélyt is rejt magában. A bankjegyek többféle kórokozót hordozhatnak, és ha nem vigyázunk, betegséget is összeszedhetünk. Hosszú a lista, hogy mire érdemes odafigyelni, amikor utcai árusnál vásárolunk. Alapvető, hogy az eladó nem nyúlhat kézzel az ételhez, és hogy a helyiségben rendelkezésre kell, hogy álljon kézmosási lehetőség. A fogyasztóknak pedig mindig érdemes megfontolni, hogy ne nyúljanak közvetlenül készpénzfizetés után élelmiszerhez, amennyiben nem áll rendelkezésre kézmosási lehetőség.
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) már több alkalommal felhívta a figyelmet az utcai ételvásárlás esetleges veszélyeire, és segítette jó tanáccsal a fogyasztókat.
A street food fesztiválokon szerencsére ma már garantáltan nem kell készpénzhez nyúlni, hiszen a fizetés fesztiválkártyával vagy egyérintéses bankkártyával történik. Így teljesen kizárt annak a lehetősége, hogy azután kelljen ételhez nyúlni, hogy előtte készpénzt forgattunk.
„Szervezőként fontos számunkra, hogy a legmagasabb minőségű szolgáltatást nyújtsuk a vendégeinknek. Az idei eseményen két napon át több mint 70 kiállító, 200-nál is többféle kínálatából válogathatnak a látogatók. A fizetés fesztiválkártyával történik, ami több szempontból is előnyös: biztonságos, egyszerű, gyors és nem utolsó sorban higiénikus” – mondta el Herczeg Zoltán, a Dining Guide felelős kiadója.
A 10. Dining Guide Street Food Show idén már a hetedik olyan gasztronómiai rendezvény, ahol a Festipay biztosítja a készpénzmentes fizetést.
„2016-ban több hazai és külföldi street food eseményen is jelen voltunk mint készpénzmentes fizetési szolgáltató. A vásárlók és a kereskedők számára ma már szinte természetes és megszokott a kártyás fizetés; egy tranzakció már 1-2 másodperc alatt elvégezhető, így jelentősen csökken a kiszolgálás, illetve a sorban állás ideje” – mondta el Márki László, a Festipay vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A Festipay az Ingenico okostermináljait használja európai terjeszkedéséhez
- Készpénzmentes város, készpénzmentes fesztivál
- Több mint 3 millió tranzakciót bonyolítottak a Sziget Fesztiválon
- Idén nyáron 10 ezren már mobillal léptek be a fesztiválokra
- A Szigeten debütál a Festipay Prepaid kártya
- Romániában terjeszkedik a Festipay
- Megduplázódott az érintésmentes bankkártyás fizetések száma a Gourmet Fesztiválon
- Harmadával többet költ, aki készpénzmentesen fizet
- Fesztiválok infrastruktúrája: a siker kulcsa a készpénz nélküli fizetés
- A Festipay lesz a Sziget rendezvényeinek kártyaszolgáltatója
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: