Lewis összetintázva

A MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1 pilótája, Lewis Hamilton szerepel az Epson legújabb kisfilmjében

forrás: Prím Online, 2016. október 19. 15:08

A háromszoros FIA Formula 1-es világbajnok, Lewis Hamilton az Epson humoros kisfilmjében kapott szerepet. A Lewis Gets Inked című videó az Epson YouTube csatornáján és weboldalán érhető el, és a külső tintatartályos nyomtatók előnyeire hívja fel a figyelmet. 

Az izgalmas kisfilm a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat központjában játszódik, középpontjában pedig egy akciójelenet áll, amelyben Lewis Hamilton örvényként kavargó papírlapok közé keveredik, mielőtt különböző színű tintával öntik le. 

 

A videó a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapat együttműködésével készült, hogy felhívja a figyelmet az Epson külső tintatartályos nyomtatóinak bevezetésére, az újratölthető tintatartály technológiára és a készülékek által kínált nagy mennyiségű tintára. Ezen modellek előnyeit – a tintapatronok nélküli, nagymennyiségű nyomtatást – tükrözi a kisfilm, meglepő és szórakoztató módon. A többcsatornás tartalom stratégia részeként a kampány a Lewis Gets Inked videóból és számos werkfilmből áll. 

 

Az Epson a MERCEDES AMG PETRONAS istálló hivatalos partnereként szakmai támogatást biztosít a csapat számára a tintasugaras nyomtatók, szkennerek, 3LCD projektorok, valamint az olyan hordozható technológiák, mint például az okosszemüvegek területén. A Lewis Gets Inked kampány különbözik az eddigi együttműködésektől, amelyek során a két márka komolyabb hangvételű tartalmakkal fejezte ki a korszerű és magas minőségű termékek iránti elköteleződését. Az Epson által használt technológiákkal kimagasló teljesítmény érhető el, ami összhangban van a jelenlegi FIA Formula 1-es világbajnok sportági törekvéseivel. Mindez csak egy példa arra, hogy a csapat szorosan együttműködik az Epsonnal az új megoldások bemutatása érdekében.   

 

Lewis Hamilton elmondta: „Minden szezon során lehetőségem nyílik arra, hogy részt vehessek néhány nagyon érdekes projektben a csapat hivatalos partnereivel, de azt mondhatom, hogy mind közül ez az egyik legkülönlegesebb program, amiben részt vettem. Az Epsonnal a tintatartály rendszerű nyomtatókkal kapcsolatos forgatás nagyon szórakoztató volt; mindig szeretek olyan dolgokat kipróbálni, amik kizökkentenek a komfortzónámból. Több mint 400 liter festéket öntöttek rám, ami számomra egy teljesen új élmény volt, de belevágtam és úgy gondolom, a végeredmény nagyon jó lett!”

 

 

Németh Csilla, az Epson Magyarország marketing szakértője hozzátette: „A külső tintatartályos technológia alaposan felforgatta a nyomtatók világát, ezért egy olyan videót akartunk készíteni, ami egyszerre meglepő és emlékezetes. Az Epson egy olyan közismert márka, ami a minőséget, az innovációt és a teljesítményt képviseli, így a közönség sem egy humoros, szatirikus és akciódús videót vár tőlünk. Nagyszerű volt együtt dolgozni a MERCEDES AMG PETRONAS Formula 1-es csapattal, Lewis Hamilton stílusa és karizmatikus személyisége pedig hozzájárult, hogy egy olyan szórakoztató rövidfilmet készítsünk, ami az Epson egy másik oldalát is megmutatja. A projekten már egy éve dolgozunk és a kreatív csapat alapvetően nagy hatással volt a kampány megvalósulására." 

 

A csapatról

Gretchen Shoring, a Citizen Films ügyvezető igazgatója segítségével valósult meg a videó, Rollo Hollins pedig a rendezésért felelt. A különleges effekteket a Machine Shop csapata biztosította. Rina Yang, vezető operatőr teremtette meg a film egyedülálló hangulatát, és tette még egyedivé és kifejezővé a videót.

 

A külső tintatartályos nyomtatókról

A külső tintatartályos nyomtatók új dizájnja egyszerű használatot és alacsony lapköltséget biztosít a mindennapi nyomtatás során. Az ultra nagy kapacitású tintatartály rendszernek köszönhetően a felhasználónak nincs szüksége tintapatronokra, ezek megvásárlására és cseréjére. Ehelyett ezek a modellek tintapalackokkal együtt csomagolva érhetők el, hogy többletköltségek vagy megszakítás nélkül akár több ezer oldalt is ki lehessen nyomtatni.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tanulj meg e-rollerezni, e-motorozni

Egyre több elektromos közlekedési eszköz jelenik meg a főváros utcáin – ami természetesen megosztja a budapestieket. A környezetvédelem hívei örülnek, mások viszont nem mindig felhőtlenül boldogok. Ahhoz, hogy gördülékeny legyen az együttélés, és még könnyebben megtalálhassák a helyüket a város életében az új típusú közlekedési eszközök, néhány dolgot mindenkinek érdemes megtanulnia. Ezek közül a legfontosabbat az Ogre & Co vezetője, Tóth-Báló Tamás össze is szedett számunkra.

 

2019. szeptember 21. 01:30

10 dolog, amit jobb észben tartani az online kaszinó és sportfogadó oldalakon

Az internet fejlődésével az online kaszinók látogatói az idejük nagy részét a számítógép vagy erre alkalmas okos eszközük képernyői előtt töltik el. Ők döntik el, hogy milyen játékkal, mikor, mennyi tétet feltéve játszanak, a lehetőségek tárháza végtelen. Ezzel együtt azonban nem árt odafigyelni néhány, akár a játékos saját maga által lefektetett alapszabályra, melyek bizonyos keretek közé terelik az online magatartást, természetesen a játékos javait szolgálva.  

2019. szeptember 16. 14:34

Budapesten is megtekinthető az életnagyságú LEGO Technic Bugatti Chiron

Az ikonikus sportautó 1:1 méretarányú, LEGO Technic elemekből épített élethű mását szeptember 16. és 22. között a Westend City Centerben tekintheti meg a magyar közönség. 

2019. szeptember 16. 14:07

Játékkal töltötték munkaidejüket a LEGO gyár dolgozói

Az idei a negyedik alkalom, hogy a LEGO Csoport megrendezte a Play Day nevű dolgozói eseményt, amely során a játékgyártó összes munkatársa világszerte egy feladatot kap: munkanapját töltse játékkal. Nyíregyházán szeptember 6-án mintegy 2700 fő vett részt a programon és adta át magát az önfeledt játék élményének. 

2019. szeptember 14. 09:41

Mosdókból műalkotások - társadalmi felelősségvállalás

Neves színészek, művészek - Agócs Írisz, Alföldi Róbert, Boros Betty, Bukta Imre, Debreczeny Zoltán, ef. Zámbó István, Kádár János Miklós, Szabó Győző, Szeltner Marcell, Szunyoghy Viktória, Timkó Bíbor és Wahorn András - vállalták, hogy vászon helyett mosdókon élik ki alkotókedvüket. A cél, hogy a sajátos műalkotások árverésre bocsátása után a befolyt pénzzel támogassák a Csodavár Űrbázis gyerekjátszótér felépülését.

2019. szeptember 14. 08:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás