Történelmi csúcson a napi mobilparkolási tranzakciószám

forrás: Prím Online, 2016. november 11. 13:46

November első hetében a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben indított mobilparkolási tranzakciók száma meghaladta a napi 100 ezret, amely a rendszer két és féléves működése óta a legmagasabb érték. 

Az országosan egységes mobilparkolást és elektronikus úton megváltott autópálya-matricát értékesítő Nemzeti Mobilfizetési Rendszer 2014. július 1-én indult el.

 

Folyamatos növekedést mutatnak Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben indított vásárlások számai, a rendszer két és féléves üzembiztos, stabil, megszakítások és hiba nélküli működése alatt 2016. november 10-én első alkalommal haladta meg a napi mobilparkolások száma a 100 ezres számot, azaz a 100 550 fizetéssel végződő tranzakciót.

 

A 2014. július 1-én üzembehelyezett Nemzeti Mobilfizetési Rendszer az első két üzleti évében – 18 viszonteladó partnerén keresztül, 76 parkolási üzemeltetőnél, 248 parkolózónában mobilparkolás, HU-GO viszonylati jegy, e-matrica, valamint parkolóellenőri lekérdezés mellett – több, mint 73 millió elektronikus fizetéssel végződött tranzakciót bonyolított le.

 

„A mobilparkolási tranzakciók száma jól mutatja, hogy az innovatív készpénzkímélő fizetési megoldások iránt egyre nagyobb érdeklődés jelentkezik, ezzel együtt az elért történelmi csúcs arra is rámutat, hogy Társaságunk által üzemeltetett rendszer jelentős módon hozzájárul ahhoz, hogy Magyarországon is elterjedjenek a korszerű elektronikus és mobilfizetési megoldások. Örömmel konstatáltuk, hogy az az edukációs tevékenység, amely a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer két és féléves üzembiztos működése mellett folytattunk lassan beérik, ezt mutatják a mostani napi tranzakciós számok, illetve az az érdeklődés is, amely a viszonteladói oldalon jelentkezik. Az eddig elért eredmények jó alapot teremtenek az újabb innovatív szolgáltatások bevezetésére is.” – nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Átlagosan háromezerért taxiznak a budapestiek

Ugyan még mindig inkább telefonon rendelnek taxit a fővárosiak, de egyre többen használnak valamilyen taxirendelő mobilalkalmazást is - derül ki a Főtaxi megbízásából készített kutatásból. Az elvárásoknak megfelelően új, hasznos funkciókkal bővült a taxitársaság applikációja, így akár már közvetlenül is felhívhatjuk a sofőrt az alkalmazáson keresztül, ha nem találjuk az autót.

2019. augusztus 18. 12:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

2019. augusztus 1. 12:20

A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást

2019. július 31. 16:53

Rekordbevétel az LG-nél

2019. július 30. 17:03
online sportfogadás