Létrejött a Marketing Döntéshozók Klubja

forrás: Prím Online, 2016. november 22. 12:10

Tizenkettő hazai topvállalati vezető, ismert marketing személyiség részvételével és a Magyar Marketing Szövetség támogatásával megalakult a Marketing Döntéshozók Klubja. 

Az alapítók között a magyar piac meghatározó márkáit gondozó cégek szakmai vezetői találhatóak, akik vallják, hogy a marketing azáltal teremt értéket, hogy az üzletet és a fogyasztókat alkotó módon köti össze.   

 

Gyakorlatias, az új piaci kihívásokra gyorsabban mozduló, a szakmai eredményeiket, gondolataikat a fogyasztó még jobb kiszolgálása érdekében egymással is megosztani képes új marketing szakmai szerveződés megalakításáról döntött 11 hazai topvállalat hazai marketingéletben ismert személyisége. A Marketing Döntéshozók Klubjának alapítói között ott találjuk az OTP Bank, a Magyar Telekom, a Szerencsejáték Zrt., a MasterCard, az UniCredit, a Provident, a SPAR, a SuperShop, az IBUSZ, a Neckermann és az Unicef szakmai vezetőjét.

 

A marketing szakma megrendelői oldalának ismert döntéshozóit tömörítő exkluzív klub annak szellemében végzi majd munkáját, hogy a marketing hidat kovácsol az üzlet és a fogyasztók között. Ehhez alkotó szakmai kapcsolatrendszer, folyamatos megújulási képesség és kreatív eszközhasználat szükséges – mondja a Magyar Marketing Szövetség keretein belül létrejött klub életre-hívója, Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatóhelyettese.

 

A klub platformot teremt, amelyen keresztül a tagok minőségi és működő szakmai kapcsolatrendszert érhetnek el, érdemi marketing- és kommunikációs szakmai párbeszédet folytathatnak, létező projektekhez kapcsolódhatnak, illetve új, döntéshozókat célzó kezdeményezéseket indíthatnak útjukra.  Mindez a későbbiekben a vásárlók/ügyfelek számára is komoly előnyt jelenthet.

 

Napjainkban gyökeresen változnak a piaci körülmények, számos korábbi szakmai gyakorlat kíván gyors megújulást. Az alapítók a szélesebb közéletben és a felnövekvő generációkban is tudatosítani kívánják a hatásosan és hatékonyan reagáló marketing szakma értékteremtő szerepét, amely még hangsúlyosabban valósulhat meg a meghatározó szakemberek közös támogatásával.

 

A Marketing Döntéshozók Klubjának alapítói:

Bánhegyi Zsófia / Telekom

Bene Nikoletta / SPAR

Danks Emese / UNICEF

Diószegi Ágnes / Telekom

Dudás Krisztina / Provident

Hovanyecz Norbert / SuperShop

Kálmán Péter / Neckermann

Katona Norbert / Szerencsejáték Zrt.

Mondovics Péter / Mastercard

Nagy Zoltán Péter / OTP

Smid Beáta / Unicredit Bank

Termes Nóra / IBUSZ

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05