Íme a legfelelősebb magyar vállalatok!

Kiosztották a 2016-os CSR Hungary díjakat

forrás: Prím Online, 2016. december 15. 15:10

Kilencedik alkalommal ítélték oda a hazai üzleti szektor társadalmi felelősségvállalásban éllovas szereplőinek a CSR Hungary Díjat, amelynek legfőbb célja, hogy a jó példákon keresztül egy új gondolkodásmódot és kultúrát honosítson meg Magyarországon. 

A győztesek zöme a legjelentősebb hazai vállalatok közül került ki, de kreatív ötleteikkel közepes méretű cégek is kiérdemelték a legfontosabb hazai CSR-védjegyet. 

 

„A CSR-ban az egész cég szíve-lelke benne van, hiszen nem csak a vállalatot szeretnék megmutatni, hanem valóban valami jót is tenni. Márpedig a jó ügyek mellé oda kell állnia mindenkinek” – mondta Szekeres Pál, a fogyatékos emberek társadalmi integrációjáért felelős miniszteri biztos, a CSR Hungary december 13-i díjátadóján Budapesten.

 

A CSR egyre inkább a magyar vállalati kultúra részévé válik, ezt mutatja az immár 9 éves CSR Hungary Díj története során leadott több, mint 140 pályázat is. És hogy mi is az a CSR? 

 

Takács Júlia, a CSR Hungary ügyvezető igazgatója szerint a társadalmi felelősségvállalás nem profitellenes, de nem is azonos az adományozással vagy a szponzorációval, tükröznie kell a vállalat profilját és értékrendjét, a cég működésének egészét bele kell építeni.

 

Minderre jó példát mutattak az idei díjazottak is, amely cégek a legfontosabb hazai nagyvállalatok közül kerültek ki. Infokommunikációs oktatási és gyermekvédelmi programjaiért több díjat is kapott a Telenor, illetve a UPC, ahogy a Coca Cola Testébresztő programját, a SANOFI Út az egészséghez programját és a UPC internetet népszerűsítő programjait is védjeggyel értékelte a bizottság.

 

Ugyancsak az oktatási területen végzett tevékenységéért kapott díjat a WESSLING Hungary Kft. Laborkaland, a csoda odabent van című pályázata is, amelyből kiderült, mi mindent tehet egy független laboratórium a tudományos tájékoztatás, oktatás, szemléletformálás érdekében.

 

Munkahelyi pályázatért, megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásáért kapott díjat az OGYEI (Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet ), illetve a ROSSMANN Magyarország Kft., emellett díjazták a Budapest Airport Green Airport programját, az ETALON Zala Kft. Varázsházikó, illetve a Tesco-Global Áruházak Zrt.  Élelmiszerpazarlás- lokális kihívásokkal című programjait.

 

A CSR Hungary Díjjal a szervezők egy új gondolkodásmódot kívánnak meghonosítani az üzleti szektorban Magyarországon, úgy vélik, a társadalomért végzett munka a konkrét haszna mellett pozitív visszajelzés az egész közösségnek, hiszen a munkahelyen az emberek értékrendet is tanulnak, ezt viszik tovább a családba, barátokhoz.

 

 

A CSR Hungary Díjról

A 2008-ban először meghirdetett Magyar Üzleti Felelősség Díja egy hazai, önálló kezdeményezés eredménye, amely évente értékeli Magyarország legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseit, projektjeit és menedzsmentrendszereit az üzleti szektorban. Összehangolva a helyi értékeket a nemzetközi szakmai igényekkel.

 

Az önkéntes védjegyhasználati rendszerben résztvevők a több szintes ellenőrzéssel, a CSR Hungary Díj védjegyeinek használatával pozícionálják magukat a piacon, az egyes iparágakban, a közbeszerzési folyamatokban, és az egyre tudatosabb fogyasztók és más érintettek felé is. Hozzájárulva a fenntartható és felelős üzleti kultúra terjesztéséhez Magyarországon.

 

A győzteseket egy 3 szintes értékelési folyamat után választották ki. 

 

A díjat kiíró partnerek: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, az Első Magyar CSR Egyesület (EMVFE), a Joint Venture  Szövetség, a Német-Magyar Ipari- és Kereskedelmi Kamara, a Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége. 

 

A zsűri tagjai: Gulyás József, A KKVHÁZ Zrt. Közösségépítő Klaszter és Vállalakozás szervező Ház vezérigazgatója, Szekeres Pál miniszteri biztos, Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és pr igazgatója, Dr. Szent-Iványi Ágnes, a Joint Venture Szövetség Etikus Üzleti Magatartás Bizottság elnöke, Takács Júlia, a CSR Hungary Díj alapítója, az EMVFE (Első Magyar CSR Egyesület) elnöke.

 

További információk: http://www.csrhungarydij.eu/

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Díjazták a legérdekesebb tíz magyar innovációt

Látványos gálaműsor keretében díjazták a legérdekesebb magyar innovációkat Budapesten. A rendezvényen a gazdaságpolitika és a tudományos élet szereplői is képviseltették magukat, az esemény egyben jótékonysági est is volt, amelynek bevételeiből a szervezők a törökbálinti Tábitha Gyermekhospice ház munkáját és bővítését támogatják.

2019. január 17. 17:21

Hazánk jövőbeni teljesítményében segíthet a digitalizáció

Az év végi elemzések szerint Magyarország a GDP növekedésben az uniós országok élmezőnyéhez tartozott 2018-ban. A gazdasági bővülésre ható tényezők közül talán kevesebbet foglalkoznak az elemezések a digitális transzformációval. Az e-aláírás és digitalizációs technológiák fejlesztésére szakosodott NETLOCK szerint fontos és meghatározó szerepe lehet mindennek Magyarország jövőbeni teljesítményét tekintve. 

2019. január 17. 12:44

2018 második felében is határozottan nőtt az álláspiac

Nőtt a hirdetők és a jelentkezések száma is az álláspiacon 2018-ban az előző évhez képest. Legjobban a sofőrök és a gépkezelők jártak a munkaerőhiánnyal, de a szak- és fizikai munkások is napról-napra több lehetőség közül választhatnak. A jó munkaerő megszerzéséért folyó küzdelemben egyre több cég teszi nyilvánossá az adott pozícióhoz tartozó fizetést is. Ez mindenképpen megéri, az ilyen hirdetéseket akár 72 százalékkal is többen nyitják meg.

2019. január 17. 11:03

A digitális korban gyakran összeér a munka és a magánélet

A munka-magánélet egyensúlyának megteremtése kiemelt életvezetési feladat és sokaknak, ha csak időszakosan is, de kisebb-nagyobb problémái adódnak belőle. A munkahelyi feladatokat, más nemzetekhez hasonlóan, mi, magyarok is gyakran engedjük túlnyúlni a munkaidőn, melyet csak egyszerűbbé tesz a folyamatos online aktivitás lehetősége – többek között ez derül ki a Samsung Electronics hazai felméréséből*.

2019. január 17. 09:56

Ezek a várható 2019-es marketing trendek

A 2016 év végén alakult, ma több, mint 20 tagot és 15 márkát képviselő, és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubja ezúttal harmadik alkalommal adja közre, hogy tagjai miben látják az előttünk álló esztendő meghatározó marketing és kommunikációs trendjeit. 

2019. január 17. 08:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Technológiával az örökélet felé

2019. január 14. 10:53

Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart

2019. január 12. 10:47

Új technológiák az online játékgépekhez

2018. december 28. 08:02

123 magyarországi ALDI áruháznál állít üzembe elektromosautó-töltőket az E.ON

2018. december 19. 14:13
cloudappsportal.com