Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált
A kommunikáció napjainkban óriási változásokon megy át, számos eszköz áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy újrateremtsük a kapcsolatot. Hívhatunk valakit telefonon, írhatunk neki hosszabb vagy rövidebb formában, SMS-ben vagy a chat-applikációkon keresztül, képben, hangban, videóban.
Ma már nincsen technikai akadály, a szándék megjelenését azonnali kapcsolatfelvétel követheti. Sokkal könnyebb a kapcsolattartás is, mégis gyakran előfordul, hogy halogatjuk a kezdeményezést. Persze gyakori jelenség, hogy az ember az utolsó pillanatban „fordul vissza”, nem küldi el az üzenetet, nem nyomja meg a hívás gombot, vagy leteszi, mielőtt kicsöngene a telefon. Ezekről az el nem küldött üzenetekről, mondatokról, gesztusokról – amelyek bár nagyon fontosak, valamiért mégsem jutnak el a címzetthez – is szól Presser Gábor és Novák Péter legújabb dala, a „Dobj egy papírrepülőt!” is, amely Rúzsa Magdi előadásában hangzik el a Telekom a dalhoz készített videoklipjében. A klip különlegessége, hogy feltűnnek benne a Telekom Facebook közösségének leginkább odaillő levélkezdeményei, el nem küldött üzenetei.
A Telekom téli kampányának központi gondolata az emberi kapcsolatok megerősítése, üzenete, hogy a Telekom minden értelemben áthidalja a távolságokat az emberek között, az ünnepi időszak pedig egy jó apropó, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit. A kampány kreatív koncepciója arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól. Bár ma gyakran szokták ezért a felgyorsult kommunikációt hibáztatni, valójában ez egy természetes folyamat, amely mindenkit érint. A Telekom karácsonyi reklámszpotjában, amelynek zenéjét, egy Presser Gábor és Sztevanovity Dusán által írt LGT dalt, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte fel, egy testvérpár konfliktusokkal teli történetén át mutattuk be, hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk.
A klip, amelynek fő mondanivalója a ki nem mondott gondolatok jelentősége és az emberi kapcsolatok fontossága:
Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit
- A honor 5X stílusos, mégis megfizethető
- Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél
- A Telekomosok 6,9 milliós SMS-forgalmat bonyolítottak karácsonykor
- Csak az elmúlt 15 évben nagyságrendileg 200 millió ünnepi sms-t küldtek a Telekom ügyfelei
- Jóváírás Telekom ügyfeleknek
- Nem számít a távolság, ha van, ami összeköt
- Internet karácsonykor: összeköt és programot ad
- A Telekom karácsonyi kampánya az emberi kapcsolatok megerősítését helyezi fókuszba
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: