A Fujitsu megoldása forradalmasítja a kommunikációt a kiskereskedelmi környezetben

forrás: Prím Online, 2017. március 6. 13:20

Innovatív hordható megoldásának bevezetésével a Fujitsu átalakítja a kommunikációt a kiskereskedelemben, és soha nem látott mértékben növeli a bolti személyzet reagálókészségét. 

A Fujitsu U-Scan önkiszolgáló pénztárrendszere (self-checkout, SCO) egyes okosórákkal összekapcsolódva a bolt egész területén azonnali riasztást tud küldeni a személyzetnek. A Fujitsu Connected Retail koncepciója jegyében fejlesztett megoldás a maga nemében világelső. Európában 2017. március 5. és 9. között, a düsseldorfi EuroShop 2017 kiállításon, a 6-os csarnok E75-ös standján mutatkozik be először a nagyközönségnek.

 

 

A Fujitsu megoldásával a kiskereskedelmi személyzet tagjai – a pénztárostól az üzletvezetőig – azonnal hozzáférhetnek a fontos üzenetekhez és információkhoz, így csökken a válaszidő, az egész üzlet olajozottabban működik, és a vevők is jobb kiszolgálásban részesülnek. A szoftver konfigurációtól függően, automatikusan vagy manuális utasításra küld riasztásokat a Fujitsu SCO-rendszeréből. 

 

Az azonnali értesítések mind a vevők, mind pedig a személyzet számára javítják a pénztári élményt. A vevők gyorsan és egyszerűen segítséghez jutnak a fizetés során, például a nagy értékű termékek áruvédelmi címkéinek eltávolításához, a személyzet pedig egyszerűen ellenőrizni tudja többek között az alkoholterméket vásárlók életkorát. A POS-terminál értesíti a vevőket, hogy már útban a segítség. Az értesítések akár a személyzet feladatköre szerint is beállíthatók. A dolgozók hatékonyabban intézhetik azokat a feladatokat (pl. az életkor vagy a termékárak ellenőrzését), amelyekhez korábban az üzleti más részeire kellett menniük. 

 

 

„A kiskereskedelmi kommunikáció digitális átalakulása el van maradva. Mi az elavult információ-megosztási módszereket most olyan megoldással váltjuk ki, amely intelligens POS- és SCO-technológiánkat kombinálja napjaink könnyen kezelhető és népszerű hordható eszközeivel. Az eladáshelyi kommunikáció új formája a működés minden területén előnyöket biztosít. A back office-ban javítja a felügyeletet és támogatja az üzleti intelligenciát, a vevőoldalon pedig növeli a produktivitást és a vásárlók elégedettségét” – nyilatkozta Richard Clarke, a Fujitsu globális kiskereskedelmi üzletfejlesztésért felelős alelnöke. 

 

A hordható eszközökre küldött riasztásoknál rezgés figyelmeztet a kiemelt ügyekre. A fizikai adatbevitelt (pl. vezetői beavatkozást) igénylő intézkedések közvetlenül az eszközön elvégezhetők. 

 

A Fujitsu új megoldása a régi, belső kommunikációs rendszerek használatát is feleslegessé teszi az üzletekben. A Fujitsu hordható eszközökre épülő riasztási rendszerével a személyzet célzottan értesül a diszkréciót igénylő feladatokról. Az üzletvezető például megtudhatja, ha egy eladáshelyi rendszert készpénzzel kell feltölteni, vagy ha tolvajgyanús személy jár az üzletben. A szoftver emellett a QR-kódokat is kezeli, így a dolgozók hozzáférhetnek az alkalmazásokon (pl. Fujitsu POS) belüli, biztonságos felügyeleti funkciókhoz.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kétéves az NMHH Szélessáv.net oldala

Az elmúlt két évben az ingyenesen igényelt felhasználói mérőeszközön 2,3 millió mérést, a weboldalon keresztül a regisztrált vagy anonim fogyasztók 420 ezer szoftveres, míg az NMHH mérőautói mintegy 3,5 millió mérést végeztek Magyarország egész területéről. 

2017. augusztus 21. 13:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe

2017. augusztus 4. 13:40

Júniusi vírusriport az ESET-től

2017. július 25. 17:21

A megjósolt trendek felé haladnak a kiberbűnözés idei irányai

2017. július 20. 16:59

Az év CIO-ja pályázat

2017. július 6. 13:48
cloudappsportal.com