A Fujitsu megoldása forradalmasítja a kommunikációt a kiskereskedelmi környezetben

forrás: Prím Online, 2017. március 6. 13:20

Innovatív hordható megoldásának bevezetésével a Fujitsu átalakítja a kommunikációt a kiskereskedelemben, és soha nem látott mértékben növeli a bolti személyzet reagálókészségét. 

A Fujitsu U-Scan önkiszolgáló pénztárrendszere (self-checkout, SCO) egyes okosórákkal összekapcsolódva a bolt egész területén azonnali riasztást tud küldeni a személyzetnek. A Fujitsu Connected Retail koncepciója jegyében fejlesztett megoldás a maga nemében világelső. Európában 2017. március 5. és 9. között, a düsseldorfi EuroShop 2017 kiállításon, a 6-os csarnok E75-ös standján mutatkozik be először a nagyközönségnek.

 

 

A Fujitsu megoldásával a kiskereskedelmi személyzet tagjai – a pénztárostól az üzletvezetőig – azonnal hozzáférhetnek a fontos üzenetekhez és információkhoz, így csökken a válaszidő, az egész üzlet olajozottabban működik, és a vevők is jobb kiszolgálásban részesülnek. A szoftver konfigurációtól függően, automatikusan vagy manuális utasításra küld riasztásokat a Fujitsu SCO-rendszeréből. 

 

Az azonnali értesítések mind a vevők, mind pedig a személyzet számára javítják a pénztári élményt. A vevők gyorsan és egyszerűen segítséghez jutnak a fizetés során, például a nagy értékű termékek áruvédelmi címkéinek eltávolításához, a személyzet pedig egyszerűen ellenőrizni tudja többek között az alkoholterméket vásárlók életkorát. A POS-terminál értesíti a vevőket, hogy már útban a segítség. Az értesítések akár a személyzet feladatköre szerint is beállíthatók. A dolgozók hatékonyabban intézhetik azokat a feladatokat (pl. az életkor vagy a termékárak ellenőrzését), amelyekhez korábban az üzleti más részeire kellett menniük. 

 

 

„A kiskereskedelmi kommunikáció digitális átalakulása el van maradva. Mi az elavult információ-megosztási módszereket most olyan megoldással váltjuk ki, amely intelligens POS- és SCO-technológiánkat kombinálja napjaink könnyen kezelhető és népszerű hordható eszközeivel. Az eladáshelyi kommunikáció új formája a működés minden területén előnyöket biztosít. A back office-ban javítja a felügyeletet és támogatja az üzleti intelligenciát, a vevőoldalon pedig növeli a produktivitást és a vásárlók elégedettségét” – nyilatkozta Richard Clarke, a Fujitsu globális kiskereskedelmi üzletfejlesztésért felelős alelnöke. 

 

A hordható eszközökre küldött riasztásoknál rezgés figyelmeztet a kiemelt ügyekre. A fizikai adatbevitelt (pl. vezetői beavatkozást) igénylő intézkedések közvetlenül az eszközön elvégezhetők. 

 

A Fujitsu új megoldása a régi, belső kommunikációs rendszerek használatát is feleslegessé teszi az üzletekben. A Fujitsu hordható eszközökre épülő riasztási rendszerével a személyzet célzottan értesül a diszkréciót igénylő feladatokról. Az üzletvezető például megtudhatja, ha egy eladáshelyi rendszert készpénzzel kell feltölteni, vagy ha tolvajgyanús személy jár az üzletben. A szoftver emellett a QR-kódokat is kezeli, így a dolgozók hozzáférhetnek az alkalmazásokon (pl. Fujitsu POS) belüli, biztonságos felügyeleti funkciókhoz.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kultúraváltást jelentő lépés a Bonafarm Csoportnál

HR rendszereinek felhőbe költöztetése mellett döntött a Bonafarm Csoport, hogy elősegítse a szervezetnél zajló kultúraváltást, és modernizálja HR folyamatait.

2017. május 27. 08:51

A Fujitsu optimalizálja az SAP-környezeteket a digitális világ követelményei szerint

A Fujitsu segítségével a szervezetek teljes körűen optimalizált SAP-környezeteket alakíthatnak ki, felgyorsítva ezzel digitális átalakulásukat és megalapozva a jövőbeni megbízható kritikus számítástechnikai működést. 

2017. május 26. 12:31

Kiterjeszti eladóvédelmi programját Magyaroszágon a PayPal

A PayPal bejelentette, hogy kibővíti eladóvédelmi programját Magyarországon. A program védelmet kínál a kereskedőknek arra az esetre, ha a vételárat jogtalan tranzakcióval, például egy hackerek által feltört számláról fizetik, vagy ha a vásárló azt állítja, nem kapta meg a megrendelt tételt. Ezekben az esetekben a PayPal Eladóvédelmi Program (PayPal Seller Protection) a hatálya alá eső tranzakciók teljes összegére kiterjedően biztosítja az eladó felet.

2017. május 26. 11:01

A Fujitsu új AI-alapú mélytanulási technológiája új megvilágításba helyezi a társadalom valós problémáit

A Fujitsu frissen bemutatott áttörő jelentőségű mélytanulási fejlesztése rendkívül hatékony, új memóriaelosztási mechanizmust alkalmaz a mély neurális hálózatoknál (Deep Neural Network, DNN). 

2017. május 26. 10:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gyorsítja külföldi terjeszkedését a Codecool programozóiskola

2017. május 18. 11:11

Google: Bagoly-algoritmussal a hamis hírek ellen

2017. április 27. 15:15

Hamarosan átláthatóvá válik az egészségügy

2017. április 18. 14:26

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

2017. április 13. 11:11
cloudappsportal.com