Új szereplővel bővült az affiliate marketing piac

Hazánkban is elstartolt a közép-európai Dognet affiliate hálózat

forrás: Prím Online, 2017. május 20. 09:05

Szlovákia és Csehország után a magyar piacon is útjára indult a Dognet lokális teljesítmény alapú affiliate hálózat. Kifejezetten alacsony közvetítési díjjal és közép-európai régiós tapasztalatokon alapuló tanácsadással kavarja fel az affiliate marketing piac állóvizét a Dognet rendszere.

Közel 30 partnerrel indított útjára affiliate hálózatot a Szlovákiában már 2014 óta dinamikusan bővülő Dognet. A közép-európai régióban eddig több mint 200 milliós hirdetői bevételt és 1 milliárdos konverziós forgalmat generáló Dognet Csehország után a magyar affiliate marketing piacot szemelte ki magának. „Nem kisebb kihívással nézünk szembe, minthogy professzionális rendszert működtetve helyre tegyük a teljesítmény és konverziós elszámoláson alapuló affiliate kampányok megítélését Magyarországon. A szlovák és cseh piaci tapasztalataink bizonyítják, hogy a teljesítmény alapú kampányok továbbra is kiemelkedő eredménnyel tudnak futni, ha kellő szakértelem áll a rendszer mögött” – magyarázta Eperjessy Éva, a Dognet Hungary country menedzsere. A Dognet rendszere április közepétől érhető el hazánkban.

 

Az induláskor tíz, főként divat, életmód és otthon témájú kampánnyal futó automatikus rendszerbe a hirdető maga töltheti fel kampányát az edognet.hu felületén keresztül, ezt követően az affiliate menedzserek integrációját követően a hirdetőnek már csak a követő kód beillesztésével kell foglalkoznia, és számolni a bejövő konverziókat. A kampány indulásakor a hirdető saját maga határozhatja meg, hogy mekkora jutalékot kínál a konverziók után. A Dognet üzleti modelljének alapja, hogy kifejezetten alacsony közvetítői díjjal is beérik, így jóval nagyobb rész maradhat a médiumok zsebében a jutalékból, akik ennek köszönhetően előszeretettel csatlakoznak a rendszerhez.

 

Célkitűzésük, hogy egy év alatt több mint 150 tagúra bővítsék partnerhálózatukat, akik közel 100 kampány közül tudnak válogatni majd – ahogy ezt Szlovákiában is sikeresen elérték az elmúlt években.  Minden médium számára adott a lehetőség, hogy csatlakozzon, a minőségi szelektálást az egyes kampányok esetében a hirdetők végzik. „Ők döntik el, hogy a termék, illetve a márka imázsához mérten mely médiumok csatlakozását fogadják el az egyes kampányok esetében” – tette hozzá Eperjessy Éva. A jelentős plusz bevételi forráshoz jutó médiumok maguk választhatják ki, hogy mely kampányokhoz szeretnének csatlakozni. A hirdetők magyar nyelvű segítséget kapnak a kampányok optimalizálásához, csakúgy, mint a partnerek a hirdetési formátumok lehető legjobb integrációjához. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Miskolc már 10 éve a Vodafone második otthona

A Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata 10 éve kezdte meg működését Borsod-Abaúj-Zemplén megye legnagyobb városában, azóta pedig rengeteg jelentős eseményhez járult hozzá a régióban. Az összesen több mint 1 milliárd forintos beruházás mára több mint 600 embernek ad munkát Miskolcon.

2019. június 24. 16:44

Mesterséges intelligenciával felszerelt MR készüléket adtak át a Városmajorban

Csúcskategóriájú, mesterséges intelligenciával felszerelt MR készülékkel vizsgálják mostantól a betegeket a Városmajori Szív- és Érgyógyászati Klinikán. A Siemens MAGNETOM Aera készüléknél a legmodernebb technika felgyorsítja az adatgyűjtést, emiatt a mérések és az egész vizsgálati idő rövidül, továbbá lehetővé válik olyan ritmuszavaros betegek vizsgálata is, akiknél erre eddig nem volt lehetőség. Az eszközt sajtótájékoztató keretében adták át.

2019. június 24. 12:39

A pénzügyi informatikában is élen a Corvinus hallgatói

A digitális forradalom a pénzügyi szektort sem kerüli el, ezért a programozási (számítástechnikai) ismeretek a jövő pénzügyi szakemberei számára is elengedhetetlenek. A Corvinus Egyetem hallgatói a Morgan Stanley szakértőinek segítségével egyetemi órákon és diákszervezeti kurzusokon több, pénzügyi szektorban használt szoftverrel és programnyelvvel is megismerkedhetnek. 2019. június 17-én a Corvinus és a Morgan Stanley közös díjátadón köszöntötte az ezeken a kurzusokon legjobban teljesítő hallgatókat. 

2019. június 24. 11:20

Az alternatív valóságok és a gamification határozhatja meg a jövő munkahelyeit

A virtuális valóság a fehér gallérosok munkáját segítheti a jövőben, miközben az Y és X generáció esetében a munkáltatóknak meg kell barátkozniuk a munkakörnyezet játékosításával, azaz a gamificationnal, hogy a munkavállalók minél inkább motiváltak legyenek, hozzásegítve ezzel a vállalatokat a jobb eredmény eléréséhez – mutat rá a jelenlegi trendre az Adecco Csoport, a világ egyik legnagyobb humán erőforrás szolgáltatásokat nyújtó cége.

2019. június 24. 10:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Bosch repülni tanítja az autókat

2019. június 21. 14:03

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

2019. május 28. 12:05

A Vodafone bemutatta, mire képes Budapest első állandó 5G bázisállomása

2019. május 23. 15:50
online sportfogadás