Nem az üzlet miatt tartja fontosnak a Xerox a fenntarthatóságot
A társadalmi, gazdasági és környezeti fenntarthatósági teljesítménye alapján a Xerox idén is, ahogy immár nyolc éve folyamatosan, elnyerte az EcoVadis arany fokozatú kitüntetését.
A világszerte elismert, független szervezet - amely minden esztendőben 110 ország, 150 szektorát vizsgálva állítja fel a vállalatokra vonatkozó fenntarthatósági rangsorát – értékelésében kiemelte, hogy a Xerox nem csupán a saját iparágát tekintve jár az élen. Bekerült azon cégek szűk körébe is, amelyek az összes szektorra vetítve a legjobb eredményt érték el a felmérés készítésekor. A vállalat elkötelezettsége hosszú múltra tekint vissza ezen a területen. A vezetői sosem üzleti szempontok miatt tartották fontosnak a fenntarthatóságot. Sokkal inkább az a jövőbe vetett hit, világlátás vezérelte őket, amely azon alapul, hogy a környezetünk védelme, az emberi kapcsolatok erősítése jótékonyan hat a fejlődésre, a modernizációra és ezzel együtt hozzájárul a gazdasági mutatók javulásához is.
Az anyavállalathoz hasonlóan a Xerox Magyarországnak is szívügye a környezettudatos működés, a zöld technológiák felé nyitás, és a társadalmi felelősségvállalás. Mindezek konkrét tevékenységekben, eredményekben is tetten érhetőek náluk. Példaként említendő, hogy tavaly a cég az egyik termelő telephelyével az Év Zöld Nyomdája elismerést is elnyerte. A rangos kitüntetést minden évben azok a vállalkozások kapják meg, amelyek a működésük során nagy figyelmet fordítanak a fenntarthatósági szempontok betartására, illetve a környezetkímélő technológiák alkalmazására. A Xerox esetében a zsűri azt munkát értékelte, amit a vállalat szakemberei végeztek el annak érdekében, hogy a díjra jelölt telephelyük energiafelhasználása, káros anyag kibocsátása, illetve az ott keletkező hulladék mennyisége könnyen ellenőrizhető, nyomon követhető, és a lehető legkisebb mértékű legyen.
A fenntartható működés megteremtésén túl a Xerox világszerte, és hazánkban is rengeteg energiát, fordít a közösségek, illetve a társadalmilag hasznos önkéntes tevékenységet folytató szervezetek támogatására. A segítségnyújtás sokféle és sokrétű. A magyar leányvállalat többek között rendszeresen szervez véradásokat az Országos Vérellátó Szolgálat partnereként, a Xerox dolgozók nagyszámú részvételével. Továbbá az elmúlt években szoros együttműködést alakítottak ki a Magyar Mentőkutyás Szervezetek Országos Szövetségével is. A kooperációt az a cél hívta életre, hogy a mentőkutyás tagszervezetek tevékenységéről minél többen értesüljenek és az életmentő munkájuk hatékonyabb ellátásához újabb támogatásokat szerezhessenek. Ezt a törekvést teljes mellszélességgel támogatta a Xerox Magyarország, és legutóbb, minden technikai hátteret megadva a szövetség összes tagszervezete számára 1%-os kampányukat támogató szóróanyagot gyártott, hogy a mentőkutyások ezekkel is felhívhassák magukra és tevékenységükre a figyelmet.
Kapcsolódó cikkek
- #zöldenjobb: bezöldül az internet a környezetvédelemért
- A Xerox automatizálja a nyomdákat az új nyomdagép családjával
- Növekedési pályán a magyar nyomdaipar és vele együtt a Xerox is bővíti a kínálatát
- A Telekom ismét meghirdeti a Fenntarthatósági sajtódíj-pályázatot
- A Xerox a világ tizenhárom legetikusabb vállalatának egyike lett
- A hazai nyomdaiparnak muszáj fejlesztenie, ha profitot akar
- A Telekom pályázatot hirdet fenntartható szervezetek számára
- Így védheti meg a nyomtatóját a hackertámadástól
- Szoros partnerség a Xerox és az EFI közt
- A világ legjobb száz fejlesztője között a Xerox
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.