A világ legnagyobb szépségipari vállalatának technológiai újításai

forrás: Prím Online, 2017. június 16. 09:58

Egy hajkefe, amely olvas a fejbőrünkről és egy tapasz, amely figyelmeztet, ha túlzásba visszük a napozást. Néhány példa a világ legnagyobb szépségipari vállalatának technológiai újításai közül, melyeket a franciaországi Viva Tech világkonferencián mutatnak be. Az esemény a digitális világnak azt jelenti, amit az autóiparnak a genfi autószalon.

Idén második alkalommal vesz részt a párizsi Viva Technology konferencián a L’Oréal, ahol bemutatják a Csoport legújabb technológiai fejlesztéseit. A 3 napos találkozóra a világ minden tájáról érkeznek vállalatok, start-upok és tech őrültek a francia fővárosba, hogy bemutassák, illetve megcsodálják az év digitális újításait.  

 

A szépségipari vállalat technológiai újításai oktatási céllal hozzák közelebb a fogyasztókhoz a szépségápolás helyes szokásait, illetve személyre szabhatóvá teszik azokat.

 

Az első személyre szabott alapozó

A VivaTech-en először mutatja be a Lancôme legújabb személyre szabott szolgáltatását; a Le Teint Particulier Custom Made technológiája minden nő számára elérhetővé teszi, hogy saját, egyénre szabott alapozó árnyalatot kapjon. A szolgáltatás a szépségtanácsadónál kezdődik, aki beszkenneli a fogyasztó bőrtónusát, ezután az adat beprogramozott algoritmusokon halad át, amelyek meghatározzák a bőrtónushoz passzoló tökéletes alapozó árnyalatát. A formulát ott helyben keverik ki.

 

Biztonságos napozás egy kis tapasszal

A La Roche-Posay évtizedek óta dolgozik bőrgyógyászokkal. A vállalat technológiai fejlesztésekkel együttműködő csapatával hozták létre a My UV Patch szenzort, amely figyelemmel kíséri az UVA- és az UVB-sugárzást, és egy mobil applikáció segítségével felhívja használói figyelmét arra, hogyan kell biztonságosabbá tenni a napozást, ezzel csökkentve a leégés és akár a bőrrák kialakulásának kockázatát. A szenzor egy ulta-vékony, rugalmas tapasz, amely fotoérzékeny festékeket tartalmaz és az applikáción keresztül figyelmezteti a felhasználót személyes jellemzői (bőrtípus, szem- és hajszín) és napozási szokásai alapján, hogy mikor érdemes újra felvinni a naptejet. A My UV Patch az első olyan hordható UV-szenzor, amelyet napokig lehet viselni, úszás és sportolás közben is. Idén a márka egyes fényvédő termékeihez csomagolva, Magyarországon is elérhető. 

 

Fésülködj tudatosan az okos hajkefével!

A Csoport professzionális fodrászati márkája, a Kérastase létrehozta a világ első digitális technológiával felszerelt hajkeféjét. Az „okoskefe” elnyerte az év Nemzetközi CES Innovációs Díját, amely az új technológiai termékek kiemelkedő formatervezését és kivitelezését ismeri el.  A Hair Coach beépített mikrofonja a fésülés hangjait figyeli, a terheléscellák a hajra és fejbőrre nehezedő erőt mérik, a különböző érzékelők pedig a fésülési szokásokat elemzik. Minden információt egy mobilalkalmazásba gyűjt a rendszer, melyeket összesítve egy hajminőségi mutatószámot kapunk, valamint személyre szabott tanácsokat és termékajánlásokat.

 

Mindezeken túl, a konferencia látogatói kipróbálhatják a világszerte már húszmillió alkalommal letöltött Makeup Genius virtuális smink applikáció legújabb felturbózott verzióját is, és virtuálisan tesztelhetnek körömlakkokat a Nail Genius segítségével. Végül új frizurákat, hajszíneket és hajformákat próbálhatnak ki virtuálisan a Style My Hair appjával.

 

A technológia nem csak a szépség terén hódít, hanem a munkavállalói élményt is növelheti. A HR Disrupt Café startup sarokban a L’Oréal és három startup partnere innovatív módszereket mutatnak be: a Never Eat Alone egy ebédszervező alkalmazáson keresztül arra buzdítja a különböző részlegeken dolgozó munkavállalókat, hogy aktívan építsék kapcsolataikat. Az OSCARh azon dolgozik a L’Oréallal, hogy innovatív karrier utakat építsen, ezért lehetővé teszi az alkalmazottaknak, hogy 3 hónapra belemerüljenek egy innovatív startup vagy KKV munkájába, a Monkey Tie pedig egy Career Profiler alkalmazást fejleszt a Csoport számára, amely a vállalaton belüli mobilitást ösztönzi.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Soha nem látott ostrom alatt a vállalati informatika

Valóságos rémálomba csöppentek a vállalati informatikusok az elmúlt hónapokban: a koronavírussal érkező krízishelyzetben az üzletmenet folytonosság és a kiberbiztonság is forró téma lett szinte minden iparágban, a sürgető elvárásoknak pedig szinte lehetetlen megfelelni. Eközben a cégek közel 80 százalékánál jelentősen megugrott tavasz óta a rosszindulatú kibertámadások száma, becslések szerint már minden 39. másodpercben találnak maguknak új célpontot hackerek. A tömeges távmunka és a sebtében bevezetett digitális platformok számtalan biztonsági rést kínálnak a furfangos csalók számára, akik válogatott fegyverekkel igyekeznek hasznot húzni a globális káoszból. Milyen új fenyegetésekre kell számítani és hogy érdemes védekezni ellenük?  

2020. szeptember 22. 12:10

A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG

Offline stratégiáját konzekvensen valósítja meg az eMAG. A piacvezető online kereskedő első, Erzsébet körúti lévő üzlete után egy nagyobb alapterületű bemutatótermet nyitott a budapesti Mammut bevásárlóközpontban. A budai üzletben szeptember 21. és 27. között nyitási akció várja az érdeklődőket. A várhatóan nagy számú érdeklődő miatt a vállalat előzetesen is arra kéri az érdeklődőket, hogy tartsák be a koronavírus-helyzet miatt előírt maszkviselési és távolságtartási előírásokat.

2020. szeptember 22. 10:57

Az IDC MarketScape jelentése vezető vállalatként emelte ki a Check Point Software Technologies-t

A Check Point Software Technologies Ltd., a világszerte élen járó cyber-biztonsági megoldásokat szállító vállalat a vezető iparági szereplők között szerepel az IDC MarketScape mobil fenyegetés-menedzsment software-ek szállítóit felmérő jelentésében (IDC MarketScape: Worldwide Mobile Threat Management Software 2020 Vendor Assessment (doc #US46092220, 2020. szeptember). Stratégiája és teljesítménye alapján a Check Point immáron a harmadik egymást követő évben került be a jelentésben kiemelt megoldás-szállítók közé. 

2020. szeptember 22. 09:44

A Philips monitors bővíti portfólióját

Az MMD bemutatja az E Line gaming monitorokat, egy olyan felhasználók számára kifejlesztett új sorozatot, akiknek a tanuláshoz, a munkához és a játékhoz a legjobb funkciókra, dizájnra és teljesítményre van szükségük.

2020. szeptember 21. 19:24

Mobilapp segítségével edukál az MKIK

A szakképzést népszerűsítő applikációval jelentkezik a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, így a szakmavilág.hu weboldal és a továbbtanulási lehetőségeket bemutató rendezvények mellett egy újabb felületen veheti fel a kapcsolatot a 12-14 éves fiatalokkal. A pályaorientációt segítő alkalmazással a tanulók nemcsak az érdeklődési körüknek megfelelő tartalmak között válogathatnak, akár a számukra legmegfelelőbb intézményre is rátalálhatnak. 

2020. szeptember 21. 17:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

2020. szeptember 21. 10:11

Virtuális nézőteret nyit a Budai Szabadtéri Színház

2020. szeptember 9. 12:11

Év Informatikai Vezetője díj 2020

2020. augusztus 27. 11:07

Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

2020. augusztus 13. 14:58
online sportfogadás