Megnyílt Richard Quinn divattervező „nyílt hozzáférésű” textilnyomtató stúdiója
Richard Quinn textil- és divattervező megnyitotta a Richard Quinn Print Studio nevű egyedi textilnyomtató műhelyét, ami egyaránt lehetőséget kínál az Epson festékszublimációs és a hagyományos szitanyomásos technikáinak alkalmazására, valamint workshopok szervezésére.
A londoni Central St Martins divatiskola elvégzése után, Richard színgazdag, virágmintás kollekciójával elnyerte a 2017-es H&M Design Award nemzetközi díját, a Dazed divatmagazin beválasztotta a „Dazed100” elnevezésű, a legjelentősebb kulturális véleményvezéreket tömörítő csoportba, valamint a Brit Divattanács (British Fashion Council) idén a „Figyelemre érdemes” kategóriába sorolta.
Az új print stúdiót egy Epson SureColor SC- F9200 digitális festékszublimációs nyomtatóval és két manuális szitanyomásos nyomtatósorral szerelték fel. A létesítményben a divatiskolák hallgatói és a kezdő tervezők kinyomtathatják az általuk tervezett textileket; illetve a különböző nyomtatási technikákkal, festékekkel, textilekkel és egyéb alternatív anyagokkal kapcsolatos tanácsokért pedig a műhely szakembereihez és Richardhoz is fordulhatnak.
„Szeretem a SureColor nyomtatót, mert remek minőségű textilnyomatok előállítására képes” – mondja Richard. „Már a diploma kollekciómhoz is ezt a készüléket használtam a Central St. Martins-ban, ezért fontosnak éreztem, hogy egy a stúdiómban is helyet kapjon. Így megállás nélkül élénk színeket, minden megálmodott apró részletet és texturát nyomtathatunk. Ez a felhasználóbarát textilnyomtató biztosítja a szabadságot, hogy számos különböző anyaggal és szubsztráttal kísérletezhessek. Nagyon jó érzés, hogy egy helyszínen és órákon belül lehetőség van a szövet megtervezésére, nyomtatására és végül egy outfit összeállítására. Nincs még egy hasonló stúdió, ami nem csak önmagunkért, hanem más tervezőkért is működik. Amellett, hogy jelentős tapasztalatunk van a színek, az anyagok terén és minőségi szövetekkel dolgozunk, mindezt a digitális és hagyományos eljárások alkalmazásával ötvözzük, ami sokat számít a dizájnereknek."
Richardnak különösen fontos, hogy még tanuló tervezőket támogathasson kedvező árú szolgáltatásokkal és oktató workshopokkal: „Korábbi iskolám, a Central St. Martins és más iskolák szerte az Egyesült Királyságban egyaránt élénken érdeklődnek stúdiónk iránt."
„Richard azok közé az újgenerációs tervezők közé tartozik, akik az Epson digitális textilnyomtatójának segítségével alkotnak lenyűgöző divatkollekciókat, amivel nemzetközi figyelemre és elismerésre tesznek szert” – fogalmazott Richard Barrow, az Epson Europe képviseletében. A 2017-es év további izgalmakat tartogat számára és vállalatunk támogatja stúdiójának fejlesztését és új kollekciójának elkészítését.
Kapcsolódó cikkek
- Nagyméretű képek nyomtatása kiváló minőségben
- Az Epson bemutatta új WorkForce Pro WF-C869RDTWF nyomtatóját
- Magyarországon is elérhető a KKV-k igényeire szabott, nagy sebességű, A3-as multifunkciós nyomtató
- Az Epson SureColor SC-S sorozatú ecosolvent nyomtatók kategóriájuk legkedveltebb készülékei Európában
- Egy mítosz vége: hat általános tévhit az üzleti tintasugaras nyomtatással kapcsolatban
- A világ első, száraz eljárással működő irodai papírfeldolgozó rendszere megérkezett Európába
- Magyarországon az irodai dolgozók 72 százaléka szerint az irodai munka papír nélküli elképzelhetetlen
- Online kalkulátor segít kiszámolni, mennyit takaríthatnak meg a felhasználók az Epson külső tintatartályos nyomtatóival
- Az Epson bővíti piacvezető POS-nyomtatóinak választékát
- Az Epson a Heimtextil kiállításon mutatta be a Design for Living 2017 textiltervező versenyének legjobb terveit
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elégedettebbek a magyarok a digitális munkahelyeken
A DreamJobs állásportál friss kutatása szerint a magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére. Kiderült, hogy minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több ilyen módszer áll a dolgozók rendelkezésére, annál vonzóbbá válik a munkahelyük. A digitális felületek használata alig okoz gondot a mindennapokban, ráadásul összetartóbb és gyorsabban dolgozó csapatok alakultak ki alkalmazásukkal. Az egyéni tapasztalatokban is jól teljesítenek az internetes megoldások; úgy a munkavégzés hatékonyságában, mint a személyes kapcsolatok és bizalom kialakításában.
A webáruházak sikere múlhat a futárcégen
Mivel a vásárlók számára a szállítás gyorsasága és a biztonság egyaránt fontos szempontok az online vásárlásnál, a webáruházak sikerében meghatározó lehet, hogy milyen futárszolgálatot választanak. A több ezer hazai webáruházzal dolgozó Packeta szakemberei hét pontban foglalták össze, mire érdemes figyelnie egy online kereskedőnek az automatahálózattól a mobilapplikációig.
Egyszerűbbé válik a magyar cégek számára Angliába utalni
A Brexit után a magyar vállalatoknak is nehezebb lett az Egyesült Királysággal történő kereskedelem nem csupán logisztikai, hanem pénzügyi szempontból is. Pedig az EU-ból való kilépés ellenére jelentősen élénkült a két ország közötti gazdasági kapcsolat, ahogy megnőtt a pénzügyi átutalások volumene is. 2021-re 3,61 milliárd fontra nőtt a hazai cégek exportja, és 1,52 milliárd fontra nőtt a szigetországból érkező import volumene.
Yettel: Tudatos utazási tippek
Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk és a tudakozónk.
A Brancs tőkegyűjtő portál első nagy dobásai
Az alig egy hónapja indult első hazai közösségi piactéren már meg is vannak az első sikeres projektek: egy nemzetközi kiugrás előtt álló magyar találmány, amely újrahasznosított PET palackokból készít nyomtatószálat, és az első hazai felnőtt szörp, amely az áfonyás íz mellé alkoholos “cselt” is bevet.