Indul az Országos IT Megmérettetés, már lehet jelentkezni
Több mint kétezren regisztráltak már a 10 hetes online versenyre
10 hét, 10 forduló, 10 perces feladatok! Ilyen egyszerű a sikerhez vezető út az Országos IT Megmérettetés versenyében, ahol szakterületekénti bontásban keresik a legjobb szakembereket.
Az online verseny célja, hogy megmutassa a magyar informatikusok kimagasló tudását és kreativitását, valamint lehetőséget adjon a szakma sokszínűségének bemutatására. A megmérettetés szervezője az IThon.info portál, szakmai hitelesítők az Attrecto, a DXC Technology, a Hacktivity csapata, az Intalion, a Qualysoft, a ShiwaForce.com, és a Training 360. Az indulóknak a jelentkezési határidő: 2017. szeptember 20.
Az Országos IT Megmérettetés egyedi eseménynek ígérkezik az itthoni IT versenyek mezőnyében, hiszen az online platformon való feladatmegoldásnak köszönhetően az egész ország területéről jelentkezhet bárki, legyen az tapasztalt szenior szakember vagy frissen végzett vidéki egyetemista. A szeptemberben induló megmérettetésen a szakmai partnerek által összeállított egyre nehezedő feladatokat kell megoldani minden fordulóban. A sorozat végére jutott szakmai elitből a megadott feltételek alapján választják ki a kategória győztesét és az összesített legjobbat, aki a versenyzők által megszavazott díjazásban részesül.
Fő kategóriák (amelyek alkategóriái a regisztrációk alapján véglegesítik)
- Programozási nyelvek
- Mobilfejlesztés
- Üzemeltetés és hálózati ismeretek
- IT biztonság
- üzleti intelligencia
Az Országos IT Megmérettetésről tovább információ és jelentkezési űrlap az alábbi linken érhető el: http://megmerettetes.ithon.info/jelentkezes/
Kapcsolódó cikkek
- Logikus gondolkodást és csapatmunkát várnak el a cégek a kezdő programozóktól
- Magyar cég segíti az európai szabályok bevezetését az ukrán gázpiacon
- A külföldön dolgozó informatikusok egyéni motiváció alapján döntenek a hazatérésről
- Betör a programozóképzések piacára a Budapesti Metropolitan Egyetemen
- Az IP Systems szoftverével csökkentik a kockázatot a Budapesti Erőműnél
- Megvannak az eltűntnek hitt informatikusok
- Elindult a HelloWorld Online
- Black Cell Akadémia a Z generáció számára
- Budapestre érkezik a Scratch konferencia
- „Tanulj tőlünk, hogy tanulhassunk Tőled”: Indul a T-Systems Akadémia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.