Simple: mobilfizetés mindenkinek
Az OTP Bank a mobilfizetési piacon elsőként mutatta be legújabb digitális fejlesztését: a Simple kártya segítségével szeptembertől bármely bank ügyfele számára elérhetővé válik az érintéses mobilfizetés élménye. A most bejelentett megoldás a hazai készpénzmentes fizetés fejlődésének újabb jelentős mérföldköve.
Az OTP Bank június közepén jelentette be érintéses (NFC) mobilfizetési megoldását, amelyet a Simple applikáción belül valósított meg és exkluzívan az OTP Bank által kibocsátott kártyával rendelkező ügyfelek számára volt elérhető. Az új megoldásnak óriási sikere van a felhasználók körében, hiszen eddig több mint 24 ezer darab bankkártyát digitalizáltak, és több mint 750 millió forint értékben vásároltak az NFC technológia segítségével. Az érintéses mobilfizetés népszerűségének kulcsa a használat egyszerűségében rejlik, valamint abban, hogy egyre több terminálnál van lehetőség NFC-s fizetésre. Magyarországon már 87 ezer helyen lehet az okostelefonok segítségével fizetni, de az elfogadóhelyek száma folyamatosan növekszik.
A most bevezetett Simple kártya segítségével már minden olyan felhasználó számára elérhetővé válik az érintéses mobilfizetési szolgáltatás, aki rendelkezik NFC képes, minimum 4.4-es Android operációs rendszert futtató okostelefonnal és egy bankkártyával.
„Az OTP Bank tavaly indította el digitális fejlesztési programját, amelynek célja, hogy olyan szolgáltatásokat tegyen elérhetővé, amelyek megfelelnek a legújabb fogyasztói igényeknek, ugyanakkor a legmodernebb technológiai megoldásokat alkalmazzák. A projekt keretében már számos fejlesztést valósítottunk meg, ilyen például az online igényelhető személyi kölcsön, a digitális aláírópad, a moduláris számlacsomag vagy az NFC-s mobilfizetés” - mondta el Csányi Péter, az OTP Bank Digitális Értékesítési és Fejlesztési Igazgatóságának ügyvezető igazgatója. „A Simple kártya bevezetésével a Simple alkalmazás elsőként teszi mindenki számára elérhetővé a mobiltelefonnal való érintéses fizetés élményét, banktól és mobilszolgáltatótól függetlenül”- fűzte hozzá.
A Simple kártya lényege, hogy azok a felhasználók, akik nem rendelkeznek OTP Bank által kibocsátott bankkártyával, egy az OTP Bank által kibocsátott virtuális prepaid kártyát hozhatnak létre és erre pénzt tölthetnek fel. A kártya digitalizációja után már érintéssel is tudnak fizetni az alkalmazáson keresztül. A Simple kártya igénylése egyszerű, hiszen az alkalmazás letöltésétől kezdve a folyamat csupán néhány percet vesz igénybe, teljesen online, az ügyfélnek nem kell befáradnia még a bankfiókba sem. A felhasználók, jogszabályi kötelezettségek miatt, Simple kártyájukat havonta maximum 65 000 forint erejéig és csak Magyarország területén használhatják.
Kapcsolódó cikkek
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél
- Fizetne-e a lakosság mobiltelefonnal?
- Lezárult a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel közösen fejlesztett első európai mobilitási platform kialakítása
- Megkezdte működését az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége
- Mostantól fizethet mindent mobillal
- Két újabb digitális fejlesztést indított az OTP Bank
- Magyarok segítenek felzárkóztatni Ázsia egyik feltörekvő országát
- Roland Berger tanulmánya a mobilszolgáltatók kihívásairól, és azok lehetséges megoldásairól
- A Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéses fizetés
- Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Algoritmus mondja meg, hol van jó helyen az orvos
Forr az egészségügy, recseg-ropog az ágazat a korona vírus pandémia idején. Naponta olvasunk cikkeket, nyilatkozatokat az orvosok és egészségügyi dolgozók bérezéséről, munkakörülményeik és karrier kilátásaik kapcsán. Ráadásul a téma még forróbb az egészségügyi szolgálati jogviszonyról szóló törvény óta: egyre több orvos és ápoló kerül választás elé, hogy a magán vagy az állami rendszerben folytassa-e munkáját. Ezen a téren hozhatja meg az áttörést az a 100 százalékban hazai fejlesztésű egészségügyi állásportál, amelyik annyira bízik a sikerében, hogy csak sikerdíjért dolgozik.
A HONOR bejelentette új márkastratégiáját
A Honor nemzetközi technológiai márka ismertette új márkastratégiáját, melyet az idei évtől kezdődően már önálló vállalatként vezet be. A bejelentésen George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet. A vállalat célja, hogy innovatív, magas minőségű és megbízható termékeken keresztül ikonikus technológiai márkává váljon. Ezt az elhatározást erősíti a „Go Beyond” szlogen.
Az Alienware megacélozza gamereknek szánt gépeit
Az Alienware 2021-től együttműködik az NVIDIA-val és az AMD-vel, hogy még gyorsabb és nagyobb teljesítményű megoldásokat kínáljon a játékosoknak és a tervezőknek. Emellett a vállalat az év elején bemutatta legújabb játékosoknak szánt modelljeit.