A Talk-A-Bot és a Cellum csevegőbotos fizetést mutatott be San Franciscóban

forrás: Prím Online, 2017. szeptember 26. 15:53

A San Francisco-ban megrendezett idei Disrupt konferencián a magyar Talk-A-Bot bemutatta a csevegőbot-megoldását a nyilvánosság számára. A technológia, amely természetes párbeszédet képes folytatni a felhasználóval, a Cellum biztonságos tranzakciós platformját felhasználva lehetővé teszi áruk és szolgáltatások megvásárlását csevegőprogramokon keresztül.

Világszerte nagyjából 2,5 milliárd ember használ napi szinten csevegőalkalmazásokat – minden egyes nap több csetüzenetet küldünk, mint ahány SMS valaha íródott. A csevegés vált korunk legnépszerűbb kommunikációs eszközévé.

 

Az automatizálás megállíthatatlanul terjed mind a vállalati, mind a fogyasztói piacokon. Ahogy mind több csevegőalkalmazás válik olyan platformmá, amikre értéknövelt szolgáltatásokat lehet építeni, a csevegőbotok egyre népszerűbb megoldást jelentenek azon vállalatok számára, amelyek szeretnék javítani hatékonyságukat az ügyfeleik kiszolgálása terén.

 

A TechCrunch népszerű nemzetközi hírportál által megrendezett, startup-okkal foglalkozó Disrupt konferencián a magyar Talk-A-Bot a technológiai lángelmékből és kockázatitőke-befektetőkből álló nemzetközi közönség előtt mutatta be a csevegőbot-megoldását. A Talk-A-Bot különböző vállalatok, szervezetek számára kínál az arculatukra és különleges igényeikre szabott csevegőbotokat, amelyek felruházhatók egyedi személyiséggel és stílussal. A technológia további fejlett szolgáltatásokat is kínál, például integrációt a vállalati marketing-csatornákkal, valamint adatbányászati lehetőséget.

 

A felhasználók a csevegőbotoktól ügyfélszolgálati támogatást kaphatnak, valamint segítséget áruk és szolgáltatások megvásárlásához. A nemzetközileg sikeres, szintén magyar hátterű Cellum biztonságos technológiájának köszönhetően a Talk-A-Bot csevegőbotjai a felhasználó kérésére a teljes vásárlást képesek elvégezni; a felhasználónak csupán a fizetést kell megerősítenie biometrikus vagy jelszavas azonosítással.

 

A Talk-A-Botot már számos nagynevű márka választotta partnerül, így többek között a Viber, a Nestlé és a Sziget fesztivál; csevegőbotjait összesen több mint 1,3 millió ember használja. A Cellummal kötött együttműködés célja a csevegőbot-megoldás hasznosságának növelése, így még több vállalat és felhasználó elérése. A Cellum biztonságos tranzakciós platformja már egy évtizede üzemel teljesen csalás- és visszaélésmentesen.

 

„A felhasználók és a cégek még tanulják, hogyan lehet a csevegést üzleti célokra használni. A csevegőbotok ügyfélszolgálati célú felhasználása remek mód a márka értékének növelésére és a költségek csökkentésére, ám a közösségi csevegőplatformok igazi üzleti értékét csak akkor lehet kiaknázni, ha a fizetés is lehetséges. A Cellummal kötött együttműködésnek köszönhetően a Talk-A-Bot megbízható fizetési szolgáltatásokat nyújthat ezen az új csatornán keresztül, így a minket választó cégek számára több üzletet és élesebb márkamegkülönböztetést kínálhatunk.” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot társalapítója.

 

„A Cellumnak Európától Ázsiáig világszerte vannak partnerei. Látjuk mi is, hogy folyamatban van egy átalakulás, kiváltképp Délkelet-Ázsiában, ahol a fogyasztói szokások kezdenek eltolódni a csevegőfelületek irányába. Nagy örömmel működünk együtt a Talk-A-Bottal annak érdekében, hogy ezeknek a fogyasztóknak is gyors, kényelmes és biztonságos tranzakciós szolgáltatásokat tudjunk kínálni.” – mondta Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05