Rádiós döntések a Médiatanács ülésén
Öt rádiós pályázati eljárásban hozott döntéseket e heti ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa, két pályázatban alaki, háromban tartalmi vizsgálatok tárgyában. A grémium egy hálózatba kapcsolódási kérelmet is elfogadott.
A Tokaj 101,8 MHz helyi közösségi rádiós frekvencia pályázati eljárásában a Médiatanács alaki érvénytelenség miatt megtagadta az egyedüli pályázó, a Hegyalja Média Kft. pályázati nyilvántartásba vételét. A testület a Pécs 101,7 MHZ körzeti kereskedelmi rádiós pályázat eljárásában a P1 Rádió Kft.-t hiánypótlás után pályázati nyilvántartásba vette, miután a bíróság elutasította a Regionális Rádió Kft. és a Pécs Rádió Kft. felülvizsgálati kérelmeit a nyilvántartásba vételük megtagadása miatt.
A Médiatanács felvilágosítást kér három helyi kereskedelmi rádiós frekvencia pályázati eljárásában: a Dunaújváros 93,1 MHz eljárásában a Crossborder Film Kft.-től, a Nagykanizsa 95,6 MHz eljárásában a dtm Media Hungary Kft.-től, a Veszprém 90,6 helyi kereskedelmi rádiós frekvencia pályázatában pedig az LB Rádió Kft.-től. Az utóbbi két pályázati eljárásban a bíróság elutasította a Helikon Rádió Kft. és a Regionális Rádió Kft. felülvizsgálati kérelmeit arról, hogy a grémium korábban megtagadta pályázati nyilvántartásba vételüket ajánlataik alaki érvénytelensége miatt.
A Vasi Friss Kft. és a Radio Plus Kft. közös kérelmére a Médiatanács október 15-től engedélyezte a Szombathely 97,7 MHz és a Budapest 96,4 MHz rádiós jogosultság hálózatba kapcsolódását; a Friss Rádió a hónap közepétől 97,7 Rádió 1 néven folytatja a sugárzást.
Kapcsolódó cikkek
- Három azonosítógazdálkodási változást vezet be az NMHH
- Két azonnali forgatási támogatásról döntött az NMHH Médiatanács
- NMHH Médiatanács: október 2-án lehet beadni a Budapest 98,6 MHz rádiós frekvenciára vonatkozó pályázati ajánlatokat
- Kétéves az NMHH Szélessáv.net oldala
- Elkészült az első, hálózatsemlegességről szóló éves jelentés
- Internetáfa-csökkentés: a szolgáltatók zöme betartotta a szabályokat
- Sok előfizető lecsúszott az adategyeztetésről
- NMHH: Már csak három napjuk maradt az előrefizetős SIM-kártyásoknak az adategyeztetésre
- Egerben kilencedik egyetemi médiaműhelyét nyitotta meg az NMHH
- Ne hagyd figyelmen kívül! Jelentsd be!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.